- Waardering
- 15.908
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of juist wel als je filosofie interpreteert als het streven naar wijsheid en kennis. Dat beperkt zich niet enkel tot een ingenomen standpunt op basis van een bierfiltje. Overigens heb ik niet de indruk dat RedPill aan filosofische discussies doet in dit topic, dat lijkt meer op ik heb gelijk en alle andere mensen die het oneens zijn zijn dom/ blind/ policor en de hele riedel aan waardeoordelen.Dan zal jij niet een persoon zijn die überhaupt zin heeft in zulke filosofische discussies, dat is prima.
Anderzijds beperkt het zich ook niet tot slechts de feiten zoals ze ons worden aangeboden. Dat laatste verwijt kan je ook iedereen maken die hem van meet af aan belachelijk poogt te maken omdat hij een ander inzicht heeft. Dit soort houdingen versterken elkaar enkel.Of juist wel als je filosofie interpreteert als het streven naar wijsheid en kennis. Dat beperkt zich niet enkel tot een ingenomen standpunt op basis van een bierfiltje. Overigens heb ik niet de indruk dat RedPill aan filosofische discussies doet in dit topic, dat lijkt meer op ik heb gelijk en alle andere mensen die het oneens zijn zijn dom.
Ben ik qua mechanisme met je eens.Dat laatste verwijt kan je ook iedereen maken die hem van meet af aan belachelijk poogt te maken omdat hij een ander inzicht heeft.
Hoort ook een beetje actie reactie bij eh.
De Amerikaanse president Donald Trump heeft vorige week de relaties met de WHO verbroken nadat hij de VN-organisatie beschuldigde van ‘samenspannen met China’ om de coronacrisis te verdoezelen. China stelt juist door ‘snelle en transparante’ informatieverstrekking de wereld voor een grotere ramp te hebben behoed.
Reconstructies op basis van interne stukken in bezit van onder meer AP schetsen de WHO als een vleugellamme organisatie, die volledig afhankelijk is van de Chinese overheid die slechts onder zware druk kleine beetjes informatie deelt.
Wat zijn die prioriteiten dan?Daar moet ik @Red Pill een groot compliment in geven, want hij is hier een van de weinigen die de juiste prioriteiten weet te vinden.
Zou iedereen juist in deze periode Trump gelijk geven over Corona, omdat het dan niet zo opvalt:Zelfs de Volkskrant zegt nu: Trump heeft gelijk.
Artikel geeft mooi aan hoe intens verrot internationale organisaties zijn.
![]()
Zo maakte China de WHO vleugellam in de coronacrisis
Tot frustratie van de Wereldgezondheidsorganisatie heeft een Chinees gebrek aan openheid over het coronavirus tijdens de eerste fase van de pandemie tot aanzienlijke reactievertraging geleid. De WHO zag echter af van een confrontatie, uit angst dat de Chinese regering zijn medewerking helemaal...www.volkskrant.nl
“De helft van de doden woonde in een verzorgingstehuis.”
M.a.w.: die mensen hadden toch niet meer lang te leven. Dus zo erg is het allemaal niet.
Draadje:Vind het een idiote gedachte en feitelijk is het ook totaal niet juist.
Over dat document heeft Jensen het ook overhttps://forum.bodybuilding.nl/attachments/dokument93-pdf.662538/
idk hoe legit dit is. Maar is een of andere gelekt document wordt er gezegd waarin staat dat het corona virus erg overschat is en veel minder erg dan gezegd wordt etc.
Hoewel ik het met je eens ben dat de maatregelen inderdaad als een kanon voor een mug zijn vind ik die gedachte toch wel wrang. Na een x- aantal jaar ben je dan gewoon niet meer nuttig genoeg? Moeten we het menselijk leven reduceren tot een kosten/baten balans? Ik vond altijd dat dat ons zo onderscheidt van mieren en bijen, het leven heeft een bepaalde waarde.
Ik denk dat de waarheid -en dus het 'ideale' beleid ergens in het midden ligt. Dan zou je een beetje richting het Zweedse model gaan.
ja laat vooral iedereen lekker doodgaan. Oude mensen ''die toch al bijna doodgaan'', maar ook mensen die een ziekenhuis of intensive care opname nodig hebben maar waar gaan plaats meer voor is omdat alle ziekenhuizen al uitpuilen van de patiënten. Er is ook een middenweg.
Ben niet tegen je, zeg niet dat je alles fout of goed hebt, of dat er voor bepaalde mechanismen c.q. gevolgen moeten worden opgepast.
Dat bierviltje is alleen wat telkens terugkomt en op mij wat lachwekkend overkomt. Het is zo complex, dat weet je ook wel. Het is voor mij ook niet een kwestie van je gelijk willen halen, zo komt het bierfiltje wel over.
In mijn omgeving hoor ik ook vanaf begin af aan al dat de risicogroepen meer bescherming nodig hebben, prima, laat hen dan maatregelen treffen en de groepen die minder risico lopen laat die dan met minder strenge maatregelen zoveel mogelijk het leven laten oppakken. Daar ben je echt niet de enige in.
Waar ik mij niet mee bezig hou is Bill Gates/ 5G en alles dat daarmee samenhangt. Geen zin in. Als het allemaal zo mocht zijn, ik slaap er geen dag minder om en in mijn directe omgeving merk ik er niets van.
Niemand hier weet wat er was gebeurd zonder die maatregelen. Je kunt de relatief lage besmettingscijfers/doden daardoor niet vergelijken met de maatregelen.
Ik snap het vanuit Nederlands perspectief wel: Er zijn voldoende middelen om economische schade op te vangen. Er waren geen middelen om een escalerende pandemie op te vangen.
Laten we eerlijk zijn. Als er geen maatregelen waren genomen had je hier ook lopen klagen..
Het verwijzen naar het bierfiltje komt op mij over als een ego ding. Alsof anderen niet een punt kunnen hebben omdat het niet op een of ander bierfiltje geschreven is of er niet meer op past. Als iets constant lijkt in deze corona crisis en alles dat daar omheen draait is dat bierfiltjes veranderen, omdat inzichten veranderen.
Dan heb je gelijk op punten, wat betekent dat nou. Krijg je dan een sticker van dbb? In de praktijk zal er niets veranderen en die inzichten zijn echt niet dusdanig vernieuwend of origineel. De arrogantie die vanuit dat bierfiltje gaat vind ik stuitend. Alsof al die top experts het mis hebben, met inzichten alleen ben je er nog niet. Heb al eerder aangegeven dat ik wel benieuwd ben wat er zoal wordt besproken door o.a. het OMT en dergelijke. Daar komen tal van inzichten voorbij natuurlijk. Er moet beleid komen en met alle facetten die meespelen in de samenleving, die toch al vrij polariserend is, moet rekening gehouden worden en daar hoort verantwoordelijkheid nemen ook bij.
Zelfs de Volkskrant zegt nu: Trump heeft gelijk.
Artikel geeft mooi aan hoe intens verrot internationale organisaties zijn.
![]()
Zo maakte China de WHO vleugellam in de coronacrisis
Tot frustratie van de Wereldgezondheidsorganisatie heeft een Chinees gebrek aan openheid over het coronavirus tijdens de eerste fase van de pandemie tot aanzienlijke reactievertraging geleid. De WHO zag echter af van een confrontatie, uit angst dat de Chinese regering zijn medewerking helemaal...www.volkskrant.nl
- 2015: Bill Gates geeft reeds lange tijd aan dat een pandemie swerelds grootste bedreiging vormt
- November 2019: Aanloop verkiezingen USA 2020: Een nieuwe kandidaat dient zich aan in de Amerikaanse verkiezingen: De op 7 na rijkste persoon van Amerika Michael Bloomberg (netto kapitaal geschat op $ 57.5 miljard) koopt zich in bij de Democraten met het doel Trump te verslaan;
- 30 December 2019: De World Health Organization wordt geinformeerd over het dodelijke Corona virus
- 2009 - huidig: Bill & Melinda Gates Foundation doneren als een van de weinige private partijen tussen 2009 - 2015 in totaal $1.535.100.000 aan de World Health Organization, tussen 2018 Q1 en 2019 Q4 alleen is het bedrag $ 503.965.000. waarmee zij de 2e grootste geldschieter voor de World Health Organization zijn, een kleine 10% van alle inkomsten, terwijl de Amerikaanse overheid een kleine 15% doneert.
- 12 Januari 2020: Michael Bloomberg roept dat hij al zijn geld gaat besteden om Trump weg te krijgen
- Ook Bloomberg is een filantroop en steunt de World Health Organization sinds lange tijd, met $ 125.000.000,- in 2009 en nog eens eenzelfde $ 125.000.000,- in 2014 en ook met donatie van $ 23.568.000 tussen 2018 Q1 en 2019 Q4. In 2013 doneerde hij nog $ 100.000.000,- aan Bill & Melinda Gates foundation
- 26 Januari 2020: lancering van de COVID-19 dodenteller website van van Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health ("As the first independent, degree-granting institution for research in epidemiology and training in public health"). Hopkins Bloomberg research institute "....was renamed the Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health on April 20, 2001, in honor of Michael Bloomberg...for his financial support and commitment to the school .... Bloomberg has donated a total of $2.9 billion to Johns Hopkins University"
- John Hopkins School heeft in de jaren voorafgaande aan Corona ca. $ 265.400.000,- ontvangen van filantroop Gates.
Ik neem je vanaf nu niet meer serieus. Rest niet gelezen.
Ik neem je vanaf nu niet meer serieus. Rest niet gelezen.
Zijn slechts pixels, weet je ook wel. Kwark eten en geen zin in al die teksten. Misschien toch een religie beginnen, aan spraakwater lijkt geen gebrek.Zeg dat het niet waar is!? Het laatste beetje respect ook verloren. Enkel een rits aan drogredenen is wat me nog rest. Niet meer serieus genomen. Ontzien van de voor mij zo cruciale aandacht. Mijn inhoud niet gelezen, geen likes. Daily struggles van de helden van het verzet...

Zijn slechts pixels, weet je ook wel. Kwark eten en geen zin in al die teksten. Misschien toch een religie beginnen, aan spraakwater lijkt geen gebrek.![]()
Je hebt ze af weten te schudden toen je na 020 te hebben afgekraakt (dacht ik tenminste) er bent gaan wonen en ondanks het ageren tegen de "groene branche" (prachtig topic btw thnx) ben je er reeds werkzaam. Er wordt rekening gehouden met het idee dat je volgend jaar stage loopt bij WHO.Ik hoop dat talent scouts van de Illuminatie me volgen en er een plekje voor me vrij is.