MuscleMeat

Coronavirus

Als je geen deskundige hoeft te zijn om het beleid te bepalen hoef je ook geen deskundige te zijn om kritiek te mogen leveren.
Ik word sowieso al jaren doodmoe van mensen die hooggeleid (altijd goed geleid) zijn. Doorgaans een compleet gebrek aan boerenverstand en/of straatwijsheid. Sommigen lijken eerlijk gezegd op een andere planeet te leven.

Ik word sowieso al jaren doodmoe van mensen die hooggeleid (altijd goed geleid) zijn. Doorgaans een compleet gebrek aan boerenverstand en/of straatwijsheid. Sommigen lijken eerlijk gezegd op een andere planeet te leven.

Exact dit.... Maar dat zie je in zo veel gevallen en plekken.... Met alle kennis die ze hebben verzinnen ze de meest gekke dingen maar het slaat zo af en toe nergens op... En op zichzelf is dat niet eens een ramp maar als de lager opgeleide, die er met meer nuchter verstand naar kijkt, aangeeft dat het onhaalbaar is wat ze hebben bedacht wordt er al snel op je neer gekeken en gezegd dat je het niet begrijpt.....

Ik denk momenteel alle politici en het leeuwendeel van de experts. 🤭

Je kan ook te ver gaan hé..... :windup:

images.jpeg

Exact dit.... Maar dat zie je in zo veel gevallen en plekken.... Met alle kennis die ze hebben verzinnen ze de meest gekke dingen maar het slaat zo af en toe nergens op... En op zichzelf is dat niet eens een ramp maar als de lager opgeleide, die er met meer nuchter verstand naar kijkt, aangeeft dat het onhaalbaar is wat ze hebben bedacht wordt er al snel op je neer gekeken en gezegd dat je het niet begrijpt.....

Zijn imho twee verschillende werelden. Argumentatie wordt van beide kanten uit niet begrepen / te snel aan de kant gezet. Opzich ook vrij logisch, het hele schoolsysteem is gebaseerd op praktische vs theoretische scholing (laag- en hoogopgeleid mag je niet meer zeggen tegenwoordig, volgens mij 🤣). Daar leer je vaak ook de basis van de manier van argumentatie. Het ene is niet fout, het andere is niet slecht, alleen het is lastig samen te brengen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.095
Kom op nou!

Terug
Naar boven