AndroidHealthClinic

Coronavirus

De grenzen zijn open voor zover ik weet.

Grenzen zijn gewoon open en werd tijdje geleden beslist dat ze dit niet gingen veranderen (tussen België en Nederland).

Hoi Antwerpen, wie is er nu parking? :trollface:

Hoi Antwerpen, wie is er nu parking? :trollface:
Zelfs gym's terug dicht in het arrondissement Antwerpen. Zit ook nog in de provincie maar val er net buiten met men gym :D
Dacht dat ze ook voor heel augustus gingen sluiten daar.

relletjes in Antwerpen binnenkort :D

Kan ik nog wel naar de h**ren in Antwerpen?

Gyms waar men aan gezond kan werken moet dicht en cafés en restaurants mogen wel open blijven, weliswaar tot 23u

We gaan nu over tot een prestige strijd welke gemeente doet haar werk het "beste".
De media is nu bezig Rotterdam te gaan vergelijken met Amsterdam betreft besmettingen. Als burgemeester kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan als jou gemeente veel besmettingen heeft en moet er wat gebeuren.
Dit kan nog hele gekke kronkels gaan aannemen.

In steden in omgeving Antwerpen gaan ze straks checken of er geen publiek uit Antwerpen komt omdat hun na 23.00 nergens meer terecht kunnen. Dat gaat natuurlijk gebeuren, met als gevolg de nodige ophef dat deze stad geen volk uit Antwerpen wil hebben.
Hét moment om de Corona app in werking te brengen. :treuren:

Wat heeft een tijdsslot voor nut?

En dan gaan de vleermuizen op jacht

Ben ik ook benieuwd naar, moet maandag even met de motor naar België (richting Antwerpen) en vraag me af of ik zonder problemen nog heen en weer kan.
Zonder problemen door Antwerpen... Was daf überhaupt ooit mogelijk dan? 🤪

Die wegen in België, en file rondom Antwerpen is toch altijd een verhaal apart 😂

Zonder problemen door Antwerpen... Was daf überhaupt ooit mogelijk dan? 🤪

Die wegen in België, en file rondom Antwerpen is toch altijd een verhaal apart 😂
Moet naar Westmalle, helaas zijn de wegen niet heel geweldig bij onze zuiderburen maar lekker kalm aan rijden.

Terug
Naar boven