- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Mehh anders zit ik weer tot midden in de nacht te gamen, mis helemaal niks

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mehh anders zit ik weer tot midden in de nacht te gamen, mis helemaal niks

Ik game al 20 jaar niet meer en als ik niet zou fotograferen, dan had ik ook geen laptop. Tegenwoordig kan je toch alles met een telefoon en tablet?Ik ken niet anders dan dat iedereen wel een werkplek met computer heeft, en daar ook mee is opgegroeid. De kids moeten elk toch ook een plek voor studeren/huiswerk hebben?
Dat het nu stijgt, komt toch waarschijnlijk meer door de mensen die nu zo nodig op vakantie moeten?
Maargoed. Het zal wel aan mij liggen dat ik het vreemd vind dat we eerst zoveel maatregelen moeten nemen, en dat nu vervolgens zoveel risico's financieel gedekt worden.
Als van de eerste alinea iets er bovenuit sprong, had het contact onderzoek van de GGD dat wel moeten uitwijzen. Er zijn een paar plaatsen waar de kapper en restaurants om die reden inderdaad weer gesloten zijn.Of doordat meer mensen zo nodig naar de kapper gaan, zo nodig de sportschool in moeten, kinderen zo nodig naar school gaan, zzp'ers weer klussen moeten doen, huisartsen zo nodig weer niet corona patiënten moeten ontvangen, fysiotherapeuten weer mensen met rugklachten moeten gaan behandelen, ouderen weer wat normaal bezoek kunnen ontvangen...
Wat vreemd dat we zoveel maatregelen hebben genomen en het nu allemaal opeens los laten. Hoeveel liggen er ook alweer op de ic?
Als van de eerste alinea iets er bovenuit sprong, had het contact onderzoek van de GGD dat wel moeten uitwijzen. Er zijn een paar plaatsen waar de kapper en restaurants om die reden inderdaad weer gesloten zijn.
En straks vallen de Russen ook nog aan!Nu zijn het enkel jonge mensen. Kwestie van tijd voor de ouders, collega's, docenten etc het krijgen.
Klinkt niet logisch, in welke steden zijn de kappers noodgedwongen weer gesloten? Waarom mag de ene kapper dan wel open gaan en de andere niet, heeft corona daar afspraken over gemaakt?
Dan ga je toch in een andere plaats naar de kapper en weet je zeker dat men het verspreid.Klinkt niet logisch, in welke steden zijn de kappers noodgedwongen weer gesloten? Waarom mag de ene kapper dan wel open gaan en de andere niet, heeft corona daar afspraken over gemaakt?
![]()
Restaurant in Wanneperveen dicht na meerdere coronabesmettingen
Ribhouse Big Texas in Wanneperveen heeft noodgedwongen de deuren gesloten. Daartoe heeft de eigenaar besloten nadat eind vorige week het coronavirus is vastgesteld bij zijn in het restaurant werkzame vrouw en een medewerker. De Veiligheidsregio IJsselland bevestigt de coronauitbraak in Wanneperveen.www.destentor.nl
Begrijpend lezen is blijkbaar teveel gevraagd hier.wtf Hans er is een restaurant eigenaar besmet geraakt met Corona! Alle restaurants nu dicht graag!
Nee dat is te voorbarig, ging het om een Chinees restaurant? Dan wel alle Chinezen sluiten en doe voor de zekerheid de Japanner er ook maar bij, lijkt toch allemaal op elkaar.
Ben benieuwd hoe het volk er over denkt als zo'n geval bij MacDonalds zich voordoet, zal de omzet door het hele land enkele weken drastisch minder worden?
Als je logisch nadenkt moeten er momenteel best veel Corona patiënten in dit soort zaken aan het werk zijn.
![]()
Restaurant in Wanneperveen dicht na meerdere coronabesmettingen
Ribhouse Big Texas in Wanneperveen heeft noodgedwongen de deuren gesloten. Daartoe heeft de eigenaar besloten nadat eind vorige week het coronavirus is vastgesteld bij zijn in het restaurant werkzame vrouw en een medewerker. De Veiligheidsregio IJsselland bevestigt de coronauitbraak in Wanneperveen.www.destentor.nl
Ribhouse Big Texas in Wanneperveen heeft noodgedwongen de deuren gesloten. Daartoe heeft de eigenaar besloten nadat eind vorige week het coronavirus is vastgesteld bij zijn in het restaurant werkzame vrouw en een medewerker
...
Voor het raam van het restaurant aan de Veneweg hangt een bordje met de tekst ‘gesloten’. Op de website meldt het restaurant dat het is gesloten in verband met persoonlijke omstandigheden.
En als we iets wel als directe dreiging zien proberen we het te ontwijken > geboorte van conspiracies.Zo werkt de mens helaas over het algemeen. Als we iets niet als directe dreiging zien is er niets aan de hand. Anders zouden we allemaal gezond eten, niet roken, keurig anderhalve meter afstand gouden, etc.
Ik dacht laat ik meedoen met je ongefundeerde bangmakerij.
Zucht.En nog meer in dat artikel wijst er op dat het geen verplichte sluiting is. Noodgedwongen slaat op dat ze zelf ziek zijn en niet het risico willen lopen anderen aan te steken. Maar als je zelf niet in de zaak staat en personeel zonder klachten hebt lijkt me dat geen issue.
Zelf is bijvoorbeeld dit stuk lees ik daar niets over: https://www.ad.nl/binnenland/uitbat...en-in-hun-zaak-erger-kan-bijna-niet~a76e05b9/
Goh, wat gek! Wanneperveen en Hillegom ligt zo dicht bij elkaar!Zelf is bijvoorbeeld dit stuk lees ik daar niets over: https://www.ad.nl/binnenland/uitbat...en-in-hun-zaak-erger-kan-bijna-niet~a76e05b9/
Zucht.
Ik heb ook nergens gezegd dat alle kappers of restaurants in een plaats dicht moesten. Dat is niets meer dan een aanname door jullie. Of gebrekkig lezen, kies maar welke je beter vind klinken 😉
Als je verkoudheidsklachten hebt, hoor jij je te laten testen. Bij een positieve test hoort een contact onderzoek van de afgelopen twee weken. Als blijkt dat er blijkbaar meerdere besmettingen in bijvoorbeeld een restaurant zijn geweest, dan wordt er over gegaan op actie. Die actie is wordt afgestemd op de situatie.
Niets meer, niets minder.
Nu zijn de uitbraken plaatselijk. Stel nu dat het grootste gedeelte van de kappers een brandhaard was geworden, dan werd er een andere actie toegepast.
Goh, wat gek! Wanneperveen en Hillegom ligt zo dicht bij elkaar!