- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Het is ook allemaal een beetje mosterd na de maaltijd als je losse zaken zou gaan sluiten nadat er iets is gebeurd. Ook als je bepaalde groepen zou sluiten, zoals bijvoorbeeld kappers. Mij lijkt dat ze al een categorie hebben, namelijk de volgorde waarop alles open ging. Als er weer zaken sluiten zou dat logischerwijs in omgekeerde volgorde zijn, tenzij je echt kan aantonen dat een bepaalde beroepsgroep in de verkeerde categorie lijkt te zitten. Maar ga daar maar eens aanstaan. Overal kunnen mensen oneerlijk de formuliertjes invullen en verkoudheidsklachten verzwijgen. Of zelfs nog geen symptomen hebben.
Dat hele formuliertjes invullen erger ik me trouwens wel aan. Ik weet dat het voor contactonderzoek is, maar de kapper hoeft mijn naam, adres en contactgegevens helemaal niet te hebben en het restaurant waar ik laatst was ook niet.
Dat hele formuliertjes invullen erger ik me trouwens wel aan. Ik weet dat het voor contactonderzoek is, maar de kapper hoeft mijn naam, adres en contactgegevens helemaal niet te hebben en het restaurant waar ik laatst was ook niet.