Fitness Seller

Coronavirus

Of met 10 000 betogen nog zo een goed plan.

Ben ik ook benieuwd naar, moet maandag even met de motor naar België (richting Antwerpen) en vraag me af of ik zonder problemen nog heen en weer kan.
Reisadvies voor provincie Antwerpen gaat vanavond naar code oranje
Het reisadvies voor de Belgische provincie Antwerpen wordt vanavond verscherpt van code geel naar code oranje, bevestigen Haagse ingewijden na berichtgeving van het AD. Dat houdt in dat Nederlanders wordt geadviseerd alleen naar het gebied te gaan als dat echt noodzakelijk is.

bron: NOS

kleine correctie ,Walen zijn natuurlijk wel welkom ,alleen die smerige Vlamingen niet meer
Liever de Vlamingen erbij en de Walen laten migreren naar Midden-Frankrijk, pakken we het t/m Noord-Frankrijk, waar vaak nog Nederlandse plaatsnamen zijn er even bij. De Trappistenkloosters moeten gered worden!

Wel ff uncle Donald vragen om een muur om Brussel, dat wordt het reservaat voor Guy Verhofstadt.

Hoi Antwerpen, wie is er nu parking? :trollface:
Binnenkort:

1595962715101.png

🤭

Het wordt tijd dat Vlaanderen zich afscheidt van de Walen.

The team tested subjects who recovered from COVID-19 and found the presence of SARS-CoV-2-specific T cells in all of them, which suggests that T cells play an important role in this infection. Importantly, the team showed that patients who recovered from SARS 17 years ago after the 2003 outbreak, still possess virus-specific memory T cells and displayed cross-immunity to SARS-CoV-2.

“Our team also tested uninfected healthy individuals and found SARS-CoV-2-specific T cells in more than 50 percent of them. This could be due to cross-reactive immunity obtained from exposure to other coronaviruses, such as those causing the common cold, or presently unknown animal coronaviruses. It is important to understand if this could explain why some individuals are able to better control the infection,”

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.234
Oranje Vrystaat

Iets te veel gedronken en te moe om te lezen wat dit nu precies betekent. Kan je het simpel verwoorden?

Iets te veel gedronken en te moe om te lezen wat dit nu precies betekent. Kan je het simpel verwoorden?
T-Cellen herkennen Sars-Cov2 zonder het ooit te hebben gehad door ervaring met andere coronavirussen zoals Sars-Cov1 of verkoudheid.

Dus wat we ons eerder afvroegen over resistentie door algemene blootstelling aan coronavirussen blijkt wel op te kunnen gaan. Dat zal velen helpen er niet zo ernstig ziek van te worden.

Laatst bewerkt:
Ok, maar zijn er dan al veel meer mensen aan Covid 19 blootgesteld dan men tot nu denkt? Want je zou dan toch wat minder doden en ernstig zieken verwachten.

Reisadvies voor provincie Antwerpen gaat vanavond naar code oranje
Het reisadvies voor de Belgische provincie Antwerpen wordt vanavond verscherpt van code geel naar code oranje, bevestigen Haagse ingewijden na berichtgeving van het AD. Dat houdt in dat Nederlanders wordt geadviseerd alleen naar het gebied te gaan als dat echt noodzakelijk is.

bron: NOS
Ik denk dat ik de spullen dan toch maar laat opsturen, volgens mij zijn ze ook nogal streng in de provincie Antwerpen over het aantal mensen dat je in de bubbel hebt.

De bron zal niet objectief zijn maar hoe hij het brengt klinkt mij allemaal wel logisch in de oren.

Veel meer besmettingen, waar blijven al die opnames en sterker nog, waar blijven de doden?
Bezoeken al die jongeren hun ouders niet meer, moeten we nog even 2 weken wachten tot de opnames wel komen?

Morgen mijn vriendin naar het ziekenhuis brengen voor operatie die al maanden eerder had moeten plaatsvinden. Bijzonder vreemd geregeld, je mag wel met 2 personen komen op het spreekuur met dezelfde arts die je gaat opereren, maar op de operatiedag zelf niet mee komen tot de anesthesist, dus komt neer op bij het ziekenhuis afzetten en weer gaan en ze moet het maar zelf verder uitzoeken. Na de operatie is er één persoon welkom. Je zal maar kritiek aan je hart geopereerd moeten worden en enkel tot het ziekenhuis worden afgezet. Succes, we zien je later wel weer, of niet!

Weet niet hoe het in Nederland geregeld is, maar hier zijn kritieke operaties gewoon blijven doorgaan en mocht iemand aanwezig zijn. M'n buurman is zo geopereerd in juni.

Terug
Naar boven