XXL Nutrition

Coronavirus

Ik heb een vlucht op 29/08 naar... Kroatië.
Twijfel of ik wel moet gaan.

• Like
Waarderingen: BB_
Of je nou op Sunny beach in de drukte loopt of op Scheveningen strand. Ik zie het verschil niet.:dunno:

Of je nou op Sunny beach in de drukte loopt of op Scheveningen strand. Ik zie het verschil niet.:dunno:
Nederland gaat veel beter qua cijfers dan menig ander land. Waarom risico opzoeken in de balkan? We hebben hier een schitterende Noordzee :D

Een seizoen overslaan ga je niet dood aan. Snap niet dat iedereen perse op vakantie moet.
Ik begrijp het er even uit zijn wel. Het vakantiegevoel en de absolute rust krijg ik vaak toch niet in een thuisomgeving. Wel ehb ik zoiets van, als het mogelijk is, ga dan later in het jaar en naar een plek waar je niet al te veel last heb van maatregelen. Je hoeft overigens niet per se heel ver weg. In onze buurlanden kun je ook prima vertoeven; of wat stedentripjes doen en een beetje natuur opzoeken.. Voor kinderen die nu vakantie hebben is het ook niet alles om 6 weken thuis te zitten, maar vakantie in eigen land is dan wel een optie.

Dit. Veel Nederlanders sluiten zich toch graag op in een All-In in Turkije tussen de andere toeristen zonder iets van het land te zien en een woord buitenlands te spreken. Het enige verschil is de mooi weer garantie en zon die je daar wel bijna altijd hebt in de zomer.

Dit. Veel Nederlanders sluiten zich toch graag op in een All-In in Turkije tussen de andere toeristen zonder iets van het land te zien en een woord buitenlands te spreken. Het enige verschil is de mooi weer garantie en zon die je daar wel bijna altijd hebt in de zomer.
En dat je daar waarschijnlijk minder Turken hebt dan hier.

GRAPJE JONGENS, CHILL

Ik begrijp het er even uit zijn wel. Het vakantiegevoel en de absolute rust krijg ik vaak toch niet in een thuisomgeving. Wel ehb ik zoiets van, als het mogelijk is, ga dan later in het jaar en naar een plek waar je niet al te veel last heb van maatregelen. Je hoeft overigens niet per se heel ver weg. In onze buurlanden kun je ook prima vertoeven; of wat stedentripjes doen en een beetje natuur opzoeken.. Voor kinderen die nu vakantie hebben is het ook niet alles om 6 weken thuis te zitten, maar vakantie in eigen land is dan wel een optie.
Als je dan lekker de auto pakt en in de bergen gaat wandelen ofzo.. minimaal risico. Maar half Nl gaat naar Ibiza, mallorca Etc. en daar lekker feesten. Ik denk niet dat we dat moeten willen.

Hoe zit dat nu eigenlijk met nu op vakantie naar het buitenland gaan, corona oplopen en je zorg- en reisverzekering? Wordt dat allemaal gedekt, tenzij het code rood is?
En als je de quarantaine negeert en bijvoorbeeld het kantoor aansteekt? Is dat risico alleen voor de werkgever?

Terug
Naar boven