MuscleMeat

Coronavirus

Een seizoen overslaan ga je niet dood aan. Snap niet dat iedereen perse op vakantie moet.
Als ik op vakantie kan, ga ik gewoon op vakantie. Al die verplichtingen en sleur kunnen dan even de boom in. Snap niet dat iedereen in het landje wil blijven zitten waar hij of zij al een gans jaar zit.

Als ik op vakantie kan, ga ik gewoon op vakantie. Al die verplichtingen en sleur kunnen dan even de boom in. Snap niet dat iedereen in het landje wil blijven zitten waar hij of zij al een gans jaar zit.

:roflol: moet er ook niet aan denken ,als is het maar een week naar de ardennen of de eifel,even ontsnappen

• Heart
Waarderingen: mat
Haha, dan heb je gewoon een kut beroep als het zon sleur is. Ik hou ook echt van reizen, maar jaartje overslaan doet geen pijn.

Hoe zijn de maatregelen daar?
Mondmasker aandoen in de winkels en op openbaar vervoer (ook ferrys). Voor de rest niet veel van het virus te merken maar er zijn ook bijna geen momenten dat je echt dicht bij anderen komt.. restaurants zitten bvb ook niet helemaal vol.

Ik heb een vlucht op 29/08 naar... Kroatië.
Twijfel of ik wel moet gaan.

Ga gewoon op vakantie. Laat nooit anderen je iets afraden door HUN angsten. Zou wel bekijken hoe diep de angst daar is ivm terug kunnen vliegen.

In het ergste geval krijg je corona en ben je een paar dagen minder fit.
Ze steken hier met amper kennis wel een naald met onbekende middelen via het dark web gekregen in hun reet maar een virus waar 99,99 van de jonge lui geen last van heeft moet zo voorkomen worden dat je zelfs je vakantie van een al klote jaar laat schieten.

Een vakantie is de leukste periode van het jaar. Genieten, batterij opladen en jaren later nog fijne herinneringen aan hebben als je er later aan terug denkt.
Natuurlijk betekend het voor de een wat meer dan de ander, ik kom vaak als herboren terug. Al is dat na een maandje vaak al wel weer voorbij ;)

Ga dan wel naar een land waar je normaal kan doen.

Je wilt op vakantie niet buiten met een mondkapje moeten lopen en je wilt gewoon je gang kunnen gaan, dus niet van te voren moeten reserveren hoe laat je komt ontbijten en alleen tussen x en y uur bij het zwembad welkom zijn. Of bij een trekpleister/bezienswaardigheid komen en dat er dan maar 30 mensen tegelijk naar binnen mogen. Dan is je vakantiegevoel gelijk ook om zeep geholpen. En vervolgens in eht vliegtuig naar huis horen dat je opeens 2 weken in quarantaine meot als je terug bent, omdat het kabinet of RIVM dat de vorige dag heeft besloten.

Ga dan wel naar een land waar je normaal kan doen.

Je wilt op vakantie niet buiten met een mondkapje moeten lopen en je wilt gewoon je gang kunnen gaan, dus niet van te voren moeten reserveren hoe laat je komt ontbijten en alleen tussen x en y uur bij het zwembad welkom zijn. Of bij een trekpleister/bezienswaardigheid komen en dat er dan maar 30 mensen tegelijk naar binnen mogen. Dan is je vakantiegevoel gelijk ook om zeep geholpen. En vervolgens in eht vliegtuig naar huis horen dat je opeens 2 weken in quarantaine meot als je terug bent, omdat het kabinet of RIVM dat de vorige dag heeft besloten.

Zo lang het gros van het land nog steeds op de banken staat te klappen als er weer een maatregel wordt genomen zal het in 2021 ook nog een hele tijd doorgaan. Nog meer burgermeesters zullen schouderklopjes en media aandacht willen hoe goed ze het wel niet handhaven.

Het is bijna de omgekeerde wereld wat dat betreft. Ik laat iedereen in hun waarde die ergens bang voor is, maar had zelf deze angst en kuddegedrag nooit verwacht bij zo'n groot deel van de bevolking.
Ipv weerstand wordt het vooral aangemoedigd.
Hier wordt zelfs aangemoedigd maar niet op vakantie te gaan, kan het individueel begrijpen maar het is echt ongelooflijk hoe mak een volk te maken is.

Zo lang het gros van het land nog steeds op de banken staat te klappen als er weer een maatregel wordt genomen zal het in 2021 ook nog een hele tijd doorgaan. Nog meer burgermeesters zullen schouderklopjes en media aandacht willen hoe goed ze het wel niet handhaven.

Het is bijna de omgekeerde wereld wat dat betreft. Ik laat iedereen in hun waarde die ergens bang voor is, maar had zelf deze angst en kuddegedrag nooit verwacht bij zo'n groot deel van de bevolking.
Ipv weerstand wordt het vooral aangemoedigd.
Hier wordt zelfs aangemoedigd maar niet op vakantie te gaan, kan het individueel begrijpen maar het is echt ongelooflijk hoe mak een volk te maken is.
Ik was in de staten toen alles uitbrak, geen pretje. Week lang stressen om een geannuleerde vlucht om terug te kunnen. Niets leuks aan een vakantie als morgen het advies naar oranje of rood kan springen. En dan heb ik het nog niet eens over al het rekening houden en de beperkingen die de lol er nog eens van af halen. Beter sparen en een jaar later extra los gaan.

• Like
Waarderingen: BB_
Ga gewoon op vakantie. Laat nooit anderen je iets afraden door HUN angsten. Zou wel bekijken hoe diep de angst daar is ivm terug kunnen vliegen.

In het ergste geval krijg je corona en ben je een paar dagen minder fit.
Ze steken hier met amper kennis wel een naald met onbekende middelen via het dark web gekregen in hun reet maar een virus waar 99,99 van de jonge lui geen last van heeft moet zo voorkomen worden dat je zelfs je vakantie van een al klote jaar laat schieten.
In het ergste geval? Dat is het minst erge scenario wat jij schetst mocht je de pech hebben dat je iets oploopt. Ergste geval ben je gewoon dood Of heb je je leven lang last van je longen. Die kans is echter wel nihil, maar als je van het slechtste uitgaat is het wel wat erger dan een paar dagen ziek:roflol:

In het ergste geval? Dat is het minst erge scenario wat jij schetst mocht je de pech hebben dat je iets oploopt. Ergste geval ben je gewoon dood Of heb je je leven lang last van je longen. Die kans is echter wel nihil, maar als je van het slechtste uitgaat is het wel wat erger dan een paar dagen ziek:roflol:
Als je jong en gezond bent, ga je niet dood aan het virus.

Als je jong en gezond bent, ga je niet dood aan het virus.

Uit een Duits onderzoek bleek laatst dat ongeveer 60% van de patiënten hartschade had overgehouden aan corona. Daar komt eventuele longschade nog bij.

Ken je toevallig die YouTuber bald and bankrupt? Gezonde gozer van halverwege 30, geen andere gezondheidsproblemen. Hij was bijna overleden en nam enkele weken na zijn ontslag een filmpje op. Hij zat en was buiten adem van praten. Alsof hij net een paar trapen op had gerend.

Ik denk dat velen hier het virus onderschatten.

Uit een Duits onderzoek bleek laatst dat ongeveer 60% van de patiënten hartschade had overgehouden aan corona. Daar komt eventuele longschade nog bij.
Gebeurt bij alle longontstekingen. De virussen en bacterien infecteren ook het hart.

Terug
Naar boven