MuscleMeat

Coronavirus

Dwangmatig gedoe.
Ik begrijp het wel... Als je leven net zo spannend is als de tv programmering.

Maar zon saai leven begrijp ik dan weer niet.
Dikke FOMO waarschijnlijk. Ik vind het veel kutter om weer 3 maanden niet naar de gym te kunnen dan een vakantie van 2 weken Thailand te moeten missen. All-IN Turkije sla ik sowieso liever over, geen Corona voor nodig :laugh:

Dikke FOMO waarschijnlijk. Ik vind het veel kutter om weer 3 maanden niet naar de gym te kunnen dan een vakantie van 2 weken Thailand te moeten missen. All-IN Turkije sla ik sowieso liever over, geen Corona voor nodig :laugh:
Ik heb sowieso niks met vakantie of zon.

Ja precies dat!

Of zoals in Duitsland,... Trainen met mondkapjes.

Ik vermaak me ook prima in eigen land. Heb de gym al lang genoeg moeten missen.

Ik vermaak me ook prima in eigen land. Heb de gym al lang genoeg moeten missen.
Precies, als we als collectief de vakantie zouden moeten missen maar dan wel van al onze vrijheden kunnen blijven genieten vind ik het geen moeilijke keuze.

Jij bent liever aan het werk, dan dat je vrij/vakantie hebt en je tijd zelf kan invullen? 😳
Wat doe jij voor werk? En hoe word ik datgeen wat jij doet? 😂
Ik bedoelde meer op vakantie gaan maar ik neem liever een lang weekend als ik echt moest kiezen. Ontkwam niet aan vrij want me werk was dicht met kerst.

Het viel reuze mee, de keelswab irriteerde een beetje de neusswab had ik erger verwacht, maar dat gaf me alleen tranende ogem.
Dan heb jij geluk gehad.

Doc raakte in 1 neusgat niet diep genoeg...assymetrisch neusgat. Wel lekker lang blijven proberen.

Dan ander neusgat. Daar ook moeite om te vanachter te raken. Eindelijk tot vanachter geraakt. Dan lekker lang rondkeuteren.

Ik vond het pijnlijk. En ben wel wat gewend.

Dan heb jij geluk gehad.

Doc raakte in 1 neusgat niet diep genoeg...assymetrisch neusgat. Wel lekker lang blijven proberen.

Dan ander neusgat. Daar ook moeite om te vanachter te raken. Eindelijk tot vanachter geraakt. Dan lekker lang rondkeuteren.

Ik vond het pijnlijk. En ben wel wat gewend.
Ik vind het wel ironisch dat mannen massaal klagen over dat dingetje in de neus. Vast omdat klagen over dat kleine dingetje op je tong, niet zo slim zou zijn

Ik vind het wel ironisch dat mannen massaal klagen over dat dingetje in de neus. Vast omdat klagen over dat kleine dingetje op je tong, niet zo slim zou zijn
Vast omdat eten ed ook via de tong en mond gaat en dit niet zo vervelend is. Heb er nogal moeite mee als ik mijn aardappelen met worst en rode kool probeer te snuiven :D

Terug
Naar boven