XXL Nutrition

Coronavirus

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.401
Zitten geen koekenbakkers bij het OMT. Zijn allemaal virologen etc. Lijkt me heel sterk dat zij geen kennis van zaken hebben en om advies gaan vragen / opvolgen bij een sociaal geograaf. Alle respect voor Maurice. Ik mag hem. OMT lezen ook alle wetenschappelijke stukken wat De Hond beweert als enige te doen en daardoor een beter overzicht heeft.

En wat was de visie van De Hond in februari?

Geen idee, denk vrij weinig want hij is pas later met zijn eigen onderzoeken begonnen.

Ik vind, als je toegeeft slechts 50% van de kennis te bezitten omdat het virus "nieuw en onbekend is" je op z'n minst moet open staan als iemand met zijn staat van dienst een heel redelijk onderzoek heeft gehouden en daar opmerkelijke resultaten uitkomen. Maar geen enkele aanleiding zien er wat mee te doen, laat staan een reactie erop te geven, tja.

Zitten geen koekenbakkers bij het OMT. Zijn allemaal virologen etc. Lijkt me heel sterk dat zij geen kennis van zaken hebben en om advies gaan vragen / opvolgen bij een sociaal geograaf. Alle respect voor Maurice. Ik mag hem. OMT lezen ook alle wetenschappelijke stukken wat De Hond beweert als enige te doen en daardoor een beter overzicht heeft.

Mocht de Hond over een paar maanden tóch gelijk krijgen betreft aerosolen en ventilatie kunnen we dit denk ik beter beoordelen.
Maar moeten we niet doen dat de RIVM hier zelf mee op de proppen is gekomen, dan mogen de credits wel naar die social geograaf.

Waarschijnlijk zal het noch ontkent, nog toegegeven gaan worden, we zitten dan vast al aan het vaccin van die computer nerd.

• #10.407
Aerosolen heeft RIVM het al een enige tijd over.

Wat ik me afvraag. Dat gewauwel over boven de 27 graden vervliegt corona. Van wie komt dat af? :scratch:

Aerosolen heeft RIVM het al een enige tijd over.

Wat ik me afvraag. Dat gewauwel over boven de 27 graden vervliegt corona. Van wie komt dat af? :scratch:
En vergeet niet de specifieke bandbreedte van de absolute luchtvochtigheid waarbinnen Corona zou gedijen en waarbuiten het zich niet zou kunnen verspreiden.

• Like
Waarderingen: BB_
En nog een aanwijzing dat we belazerd worden. De corruptie ligt wel zo aan de oppervlakte. Dit kabinet en RIVM zijn de eerste die vervangen moeten worden. Tijd voor een grote schoonmaak.

zijn eigen onderzoeken begonnen.
Wel van belang om op te merken dat hij zelf geen onderzoek doet, maar zich baseert op wetenschappelijke publicaties, meta-onderzoek of literatuur onderzoek zou je kunnen zeggen.

Overigens was hij er met sommige informatie (bv aerosolen in ventilatie, zich baserend op onderzoek uit Japan en ZK, iirc) een stuk sneller bij dan het RIVM en/of OMT.

En nog een aanwijzing dat we belazerd worden. De corruptie ligt wel zo aan de oppervlakte. Dit kabinet en RIVM zijn de eerste die vervangen moeten worden. Tijd voor een grote schoonmaak.

Cliffs? Iets met de test en iets heel ergs met ICs?

• #10.416

6 personen thuis, wat een idioot gedoe weer. De slavernij maakt een comeback.

Wat ik me afvraag: Rutte heeft enkel als dringend advies gegeven dat er niet meer dan zes mensen in huis mogen, toch? Waar staat dat het verboden is?

Wat ik me afvraag: Rutte heeft enkel als dringend advies gegeven dat er niet meer dan zes mensen in huis mogen, toch? Waar staat dat het verboden is?
Screenshot_20200818-211416_Chrome.jpg

Hier staat het weer dwingender...maar kan nergens 'op straffe van' oid vinden.

Terug
Naar boven