MuscleMeat

Coronavirus

Als je zijn inhoud bekijkt, weet je ook dat hij flink in de materie zit. Zie je dingen waar je het niet mee eens bent, kan je deze prima weerleggen lijkt mij? Aangezien hij maar de eigenaar van een instituut is. Chivo staat altijd open en wil graag zijn berichten aanpassen als je hem op fouten kan wijzen. Maar zolang je inhoudelijk zelf niets meld gaat de kloof niet kleiner worden.
Ik heb de persoon even gegoogeld en had daar eigenlijk al voldoende aan. Enige werkervaring bij een zelf opgerichte zaak die dat soort cursussen voor bizarre bedragen verkoopt en geen enkele blijk van een afgemaakte opleiding. Alle info is een soort cirkelredenatie en de boel zit vol met verwijzingen naar ander eigen werk.
Hij doet me denken aan dat type school drop-out dat online cursussen verkoopt om te leren hoe je rijk wordt.

Dat betekent dat je (weer) op de man zelf inspeelt in plaats van de inhoud. Natuurwetenschappen en psychologie afgerond, hoe je bij je eigen conclusie komt is een raadsel en niet relevant. Het had denk ik niet uitgemaakt wat hij voor studie/werk doet, er komt geen inhoud.

Het is vrij eenvoudig volgende maand de ic's en ziekenhuis opnames van de RIVM site af te halen en te kijken of daar een grotere afwijking inzit dan de standaard deviatie. Voor zover heb ik nog geen alarm van de heer Gommers gehoord dat de ic's het dit jaar niet aan gaan kunnen.

Als je zijn inhoud bekijkt, weet je ook dat hij flink in de materie zit. Zie je dingen waar je het niet mee eens bent, kan je deze prima weerleggen lijkt mij? Aangezien hij maar de eigenaar van een instituut is. Chivo staat altijd open en wil graag zijn berichten aanpassen als je hem op fouten kan wijzen. Maar zolang je inhoudelijk zelf niets meld gaat de kloof niet kleiner worden.
Het meeste is gewoon overnemen en samenvatten van RIVM/WHO. Echter toch wat onjuistheden.

Het virus kan namelijk ook het hart, de nieren en andere organen beschadigen, zelfs als je geen symptomen vertoont. Ook kan het bloedproppen veroorzaken. Dat zijn geen gewone griepverschijnselen.
Wel van longontstekingen die optreden bij griep. Dat gebeurt jaarlijks ook bij vele (tien-?)duizenden mensen.

De maatregelen hebben het aantal doden als gevolg van COVID-19 beperkt, anders hadden het er veel meer geweest.
Is dat zo? Blijft dat zo?

En de toon is ook erg vooringenomen dat het allemaal zorgelijk is en we de grip gaan verliezen. Maar hoe weet je dat? En wat betekend dat? Wordt het dan zo erg als in Zweden?

Normaal hebben we duizenden mensen met griep en die ook sterven aan griep. Een groot deel ervan is helaas gestorven aan COVID-19.
Zou het de gevallen die anders ernstig ziek waren geworden van griep hebben ingenomen? Zou het dan wel onhandelbaar kunnen worden? Kunnen we dan wel de grip verliezen?

10 van de 25 GGD’s geven al aan dat het bron- en contactonderzoek niet meer goed mogelijk is
Vanaf het begin al toch? Staat dit er omdat het relevant is of omdat de huidige stijging dan ernstiger lijkt? Is dat bron- en contactonderzoek zo hard nodig om geen grip te verliezen?

Laatst bewerkt:
Dat betekent dat je (weer) op de man zelf inspeelt in plaats van de inhoud. Natuurwetenschappen en psychologie afgerond, hoe je bij je eigen conclusie komt is een raadsel en niet relevant. Het had denk ik niet uitgemaakt wat hij voor studie/werk doet, er komt geen inhoud.
Ik weet niet waar jij dat vandaan haalt maar dat heb ik in ieder geval niet kunnen vinden. Zelfs dan is het niet zijn plaats om medische claims te maken.
Wat dat betreft zet ik hem dus in de categorie Famke Louise.

Mooie vragen om te stellen. Ook op insta zijn ze actief, waar ze ook oproep doen om de #ikdoenietmeermee in contact te brengen met het RED-team voor alle vragen die ze hebben.

Mooie vragen om te stellen. Ook op insta zijn ze actief, waar ze ook oproep doen om de #ikdoenietmeermee in contact te brengen met het RED-team voor alle vragen die ze hebben.
Ik ben in te huren als vitaliteitconsultant om hun werk te reviewen.

Wat is dat RED-team?

• Topic Starter Topic Starter
  • #10.631
Zei iemand Famke Louise?

Extern adviescommissie corona.

Geef ze een reden om in te huren en dan komt dat vast goed

Damn in NL is er ook een MVR. Verwarrend 😭

• Like
Waarderingen: BB_
Matig Vriendelijke Reus?

Als je dingen in perspectief gaat zetten, want dan valt het allemaal wel mee. Zo is brandhaard Amsterdam vandaag de 10.000 besmettingen voorbij gegaan. Op een bevolking van 900k(?) betekent dat dus dat 1 persoon op 90 besmet is. Vervolgens is de kans 0.65% dat diegene overlijdt.
Ik stel nieuwe, strengere maatregelen voor.

Hoe Baudet aan 0,2% komt ben ik dan wel benieuwd naar.

Terug
Naar boven