Hoe Baudet aan 0,2% komt ben ik dan wel benieuwd naar.
Ik ook, maar Rutte kan het ook niet direct weerleggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mogelijk worden dit de nieuwe headliners in de media: " People infected with both flu and SARS-CoV-2 are more than twice as likely to die as someone with the new coronavirus alone, emerging evidence from England has shown."![]()
Longarts over tweede coronagolf: het wordt nóg drukker dan in het voorjaar
Nu de tweede coronagolf zich aandient, bereiden de ziekenhuizen in ons land zich zo goed mogelijk voor op een nieuwe lading Covid-19-patiënten. In het Spaarne Gasthuis, gelegen in de door het RIVM gen...www.telegraaf.nl
Nóg drukker dan in het voorjaar, zal influenza dit jaar dan wel weer toeslaan?
Wat als je influenza, rhinovirus, orthopneumovirus, metapneumovirus, coronavirus en sars krijgtMogelijk worden dit de nieuwe headliners in de media: " People infected with both flu and SARS-CoV-2 are more than twice as likely to die as someone with the new coronavirus alone, emerging evidence from England has shown."

@Sparks79 als je simpelweg de mortaliteit * de bevolking kon berekenen zouden er ook 170.000 doden door griep zijn. Dan ga je uit van 100% besmetting wat nooit mogelijk is. Het reproductiegetal is hetzelfde en groepsimmuniteit beperkt de verspreiding, waarbij blootstelling aan andere coronavirussen ook meehelpt. Schade aan hart en andere organen is normaal bij zulke infecties/longontstekingen van griepvirussen waarmee er ook jaarlijks vele duizenden in het ziekenhuis/ICs liggen met vrijwel dezelfde verdeling naar leeftijd en hoge comorbiditeit. Die zijn niet de volgende dag weer fit.Ik denk iets in de richting van het recent aantal overledenen en gemelde besmettingen, misschien per week of paar weken vanwege vertraging tussen die cijfers.
Bijvoorbeeld afgelopen week: 33 / 13471 * 100% = 0.24%
September dusver (zelf even wat weken opgeteld): 88 / 30760 = 0.28%
Rutte is een man van de voorbereiding en spontaan met een tegenargument komen zie ik m niet doen en ook begrijpelijk in deze.Ik ook, maar Rutte kan het ook niet direct weerleggen.
De effecten op de economie bijvoorbeeld?
Klopt, maar ik vind dat je in zijn positie 6 maanden nadat corona in Nederland gearriveerd is zulke cijfers wel paraat moet hebben. Waar baseer je anders je beleid op?Rutte is een man van de voorbereiding en spontaan met een tegenargument komen zie ik m niet doen en ook begrijpelijk in deze.
Een van de factoren ja. Gaat een hele wereld aan data open wanneer je verder kan en gaat kijken.
Wat probeer je nou precies te zeggen jongen?Een van de factoren ja. Gaat een hele wereld aan data open wanneer je verder kan en gaat kijken.
Klopt, maar ik vind dat je in zijn positie 6 maanden nadat corona in Nederland gearriveerd is zulke cijfers wel paraat moet hebben. Waar baseer je anders je beleid op?
Nee je draait eromheen. Laat ik het anders stellen: wat zijn volgens jou de factoren die de huidige beleidskeuzes verantwoorden?Er werd gevraagd waar het precies over gaat. Dan krijg je de mogelijkheid bepaalde antwoorden op sommige vragen te vinden.
- AngstNee je draait eromheen. Laat ik het anders stellen: wat zijn volgens jou de factoren die de huidige beleidskeuzes verantwoorden?