- Waardering
- 7.449
Kom dan! Vieze vuile coronalijer!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kom dan! Vieze vuile coronalijer!
Pak me dan als je kan!
https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6
Heeft niets met corona te maken hoor.Moest vandaag maten op laten meten voor nieuwe kleding. Kleermaakster zei dat ze me geen hand mocht geven. Ik moest lachen, ondanks dat ze wellicht een punt had.
Ongelooflijk hoe slecht de veiligheid van de Europese burgers beschermd wordt.
De juf was tijdens de krokusvakantie met haar ouders, zus, broer en hun partners gaan skiën in het skioord Alta Badia in Zuid-Tirol in het noorden van Italië. In totaal waren ze met acht. Ze reisden samen met de bus. De familie verwittigde bij haar thuiskomst de huisarts. Maar omdat niemand van hen symptomen vertoonde, achtte de dokter het niet nodig om het gezelschap te testen. Eén van hen begon zich maandag toch grieperig te voelen. Pas toen liet de huisarts een test uitvoeren. Die bleek woensdagmorgen positief, waarna de andere zeven door het Agentschap Zorg en Gezondheid ook meteen werden getest. Ze bleken allemaal de ziekte te hebben opgelopen en verblijven nu allemaal in quarantaine, thuis in Wevelgem. Niemand van hen is zwaar ziek. De juf had enkel een loopneus. De anderen hadden lichte kwalen of hadden helemaal nog niets gemerkt van hun besmetting. “We hebben even contact gehad met onze juf”, zegt directeur Hans Van De Moortel. “Ze zit erg verveeld met de zaak. Ze wil graag komen werken en voelt zich schuldig, wat helemaal niet nodig is. We hopen haar snel terug te zien.”