Fitness Seller

Coronavirus

Parafraseer uit rapport uitbreiding ICs: het merendeel van het jaar staat de helft leeg en heeft het personeel niks te doen wat demotiverend is.
En mensen willen niet nog meer aan de zorg betalen voor spullen die staan te verstoffen.

Klopt, je kan kiezen tussen je IQ of het aantal kg dat je bankdrukt (minstens 100) om mee te mogen praten in deze discussie, heb je beide dan krijg je dubbele spreektijd, tenzij je een VO2max hebt in de hoogste categorie, dan hoef je niet mee te doen aan de discussie om die te winnen.

Dus ga nu maar gewoon hardlopen!
@Sammie64 heeft misschien wat meer autoriteit op dat gebied.

Nee wat had heel Nederland gezegd als we jaren lang 5000 ic bedden hadden die nooit werden gebruikt, duizenden ic verpleegkundige die wel zo betaald worden maar niet nodig zijn?
Nee dan begrijp ik dat we zoveel betalen aan de zorg, etc.

We hebben met Duitsland en Belgie een afspraak dat we bij rampen of andere grote calamiteiten altijd een beroep kunnen doen op elkaars ic capaciteit.
Daarnaast heb ik jaren in de evenementenbranche gewerkt en ken veel mensen die een horeca onderneming hebben.
Ken alleen ook mensen die uitgestelde zorg hebben waar geen financiele ondersteuning tegenover staat vanuit het rijk.

Dus hou je dikke paddenkop met je bullshit
We hadden in 2015 nog 2200 IC bedden, nu 5 jaar 1200. Dus waar heb je het over.

Klopt, je kan kiezen tussen je IQ of het aantal kg dat je bankdrukt (beide minstens 100) om mee te mogen praten in deze discussie, heb je beide dan krijg je dubbele spreektijd, tenzij je een VO2max hebt in de hoogste categorie, dan hoef je niet mee te doen aan de discussie om die te winnen.

Dus ga nu maar gewoon hardlopen!
Nee het ging erom dat Jespertie mij uitlachte dat ik wellicht meer moest gaan trainen / eten dan me hier bemoeien in de discussie.
Daar haakte ik op in, aangezien hij zelf ook hier heletijd loopt te spuwen en zelf na 3,5 jaar niets gepresteerd heeft. Dus in plaats van mij uitlachen moet hij zelf maar eens in de spiegel kijken.

Toch grappig hoe je hele tijd alleen maar weer Xander erbij haalt. Straks kom je ook met verwijten dat ik de holocaust ontken, dat ik een facist ben en een racist.
Leuke labeling technieken maar dit laat zien dat jou argumenten op zijn en inhoudelijk niet het debat aan wilt.
Ben toch nog steeds benieuwd naar mijn voorgestelde casus van relevante werkervaring, om mijzelf goed te verdedigen. Die aanvallen op resultaten herken ik mezelf namelijk niet in, als je weet waar ik vandaan kom zou je anders praten ;). Maar nu we het er toch over hebben, kunnen we jou ook volgen in een log? Ben wel benieuwd wat voor onmenselijke lifts jij hebt op je 28e.

Ben toch nog steeds benieuwd naar mijn voorgestelde casus van relevante werkervaring, om mijzelf goed te verdedigen. Die aanvallen op resultaten herken ik mezelf namelijk niet in, als je weet waar ik vandaan kom zou je anders praten ;). Maar nu we het er toch over hebben, kunnen we jou ook volgen in een log? Ben wel benieuwd wat voor onmenselijke lifts jij hebt op je 28e.
Zijn ego is denk ik groter dan zijn stats

Je weet altijd dat in de winter het stijgt, dat is normaal en dus seizoensgebonden..
En normaal komen er niet zoveel mensen op een ic met een griep en zeker niet gemiddeld 26 dagen.
Pas sinds Covid komt de IC echt serieus overdruk te staan. Er is druk en overdruk.

En normaal komen er niet zoveel mensen op een ic met een griep en zeker niet gemiddeld 26 dagen.
Pas sinds Covid komt de IC echt serieus overdruk te staan. Er is druk en overdruk.
In 2018 waren er net zoveel mensen op de IC als afgelopen maart, dus waarom hou je het niet bij de feiten?

Dat wel hoor, ook duizenden IC opnames per jaar. Gemiddelde opnametijd bij corona is nu verminderd tov de eerste golf, vrijwel gelijk aan die bij andere luchtweginfecties.

Feit is dat we in 2018 GEEEEEEEEEN maatregelen hebben getroffen.
Hoe was het gegaan ZONDER maatregelen in het voorjaar?????????
Precies dit, hoop speculaties.
Daarom vergelijk ik dit met het klimaat verhaal. Stel we stoppen met C02 uitstoten en het klimaat blijft stabiel. Dan kan men zeggen: ja zie het ligt aan de maatregelen die we hebben genomen (zie windmolen, zonnepanelen parken etc). Mocht het klimaat alsnog signifciant veranderen, dan hebben we niet genoeg gedaan. Zo ontstaat er een cirkel redenatie waarbij ieder resultaat in het voordeel van de beleidsmakers kan worden geplaats. Terwijl harde bewijzen ontbreken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven