AndroidHealthClinic

Coronavirus

Denk dat 80k eerder komt. Dat kunnen we als samenleving trouwens prima betalen. Waar gaat anders alle zorgpremie heen als ik vragen mag?

Dat zijn niet eens de loonkosten van 1 IC verpleegkundige....

Hoeveel verdienen die dan per maand? 80k per jaar lol

Ik zou het op prijs stellen als je nauwkeurig leest waar je op reageert, ik schreef loonkosten, niet salaris. Loonkosten is immers wat het ons als belastingbetalers kost.

Dat probeer ik ook.

Dankje.

PS: mocht mijn reactie alsnog een foute inschatting bevatten, laten we dan zeggen dat het nog niet eens de loonkosten zijn van 1 bemande IC verpleegkundige plek, dat gaat immers 24/7 door.
Nu het toch meer dan 800k per jaar blijkt en jij er een factor 10 naast zit en ik minder dan 2, wilde je hier nog op terugkomen?

Dan kan je wellicht meteen de impact op de economie van extra IC bedden uitleggen?

Of overschreeuw je eerst en zwijg je dan?

Nu het toch meer dan 800k per jaar blijkt en jij er een factor 10 naast zit en ik minder dan 2, wilde je hier nog op terugkomen?

Dan kan je wellicht meteen de impact op de economie van extra IC bedden uitleggen?

Of overschreeuw je eerst en zwijg je dan?
Ook al is het 800k per jaar, als je ziet wat wij voor de zorg betalen dan kan dat makkelijk uit.
Waarom betalen we ons suf maar hebben we er maar 6,4 per 100.000:
icbedden.jpg

Omdat die bijna nooit nodig zijn..................

Het komt echt niet aan bij je volgens mij.
Schreeuwen om het schreeuwen.

2016

In het Erasmus MC in Rotterdam zijn deze week dan ook enkele operaties uitgesteld, omdat de capaciteit op de ic beperkt was.

Het was niet nodig? In 2016 was het al nodig.

Ook al is het 800k per jaar, als je ziet wat wij voor de zorg betalen dan kan dat makkelijk uit.
Waarom betalen we ons suf maar hebben we er maar 6,4 per 100.000:
icbedden.jpg

Pardon?
Zorgkosten vorig jaar boven de 100 miljard, dat is omgerekend zo'n 6000 euro per persoon. Ik betaal per jaar toch maar zo'n 1200 euro zorgpremie hoor.
Als we om op het oude niveau te komen er 1000 bijnemen kost dat nog niet eens een miljard, waar hebben we het over, dat is je @DennieOK redenatie?

Wat gaan we schrappen in de zorg of elders of wie gaat dat betalen?

Als we om op het oude niveau te komen er 1000 bijnemen kost dat nog niet eens een miljard, waar hebben we het over, dat is je redenatie?

Wat gaan we schrappen in de zorg of elders of wie gaat dat betalen?
Stoppen met klimaat waanzin, Europese unie en massale immigratie. Dan houden we meer dan genoeg over.

Dat is lui, kom eens met onderbouwde redenaties en kloppende getallen!
Dat kan hij helemaal niet, enige wat ie kan is beetje doen alsof hij de enige is die "wakker" is en een beetje dom roeptoeteren. Wanneer hij feiten onder zijn neus krijgt die zijn geroeptoeter onderuit halen gaat ie gewoon dat negeren en vol op andere details duiken in de hoop daar wat te kunnen halen.

Stoppen met klimaat waanzin, Europese unie en massale immigratie. Dan houden we meer dan genoeg over.
Kijk hiermee toon je duidelijk je standpunten.
Hoor ik nou FVD of Wilders?

FVD die eerst heel hard riep voor een totale lockdown en toen er een lockdown was heeeel hard roepen dat het onzin was, schreeuwen om het schreeuwen toch?
Ja ik ben ook rechts georiënteerd maar steek niet mijn kop in het zand. Dat zijn juist de gasten die rechts de naam van de onnozele geven. Hep of feesboek gestaan toch?

Kijk hiermee toon je duidelijk je standpunten.
Hoor ik nou FVD of Wilders?

FVD die eerst heel hard riep voor een totale lockdown en toen er een lockdown was heeeel hard roepen dat het onzin was, schreeuwen om het schreeuwen toch?
Ja ik ben ook rechts georiënteerd maar steek niet mijn kop in het zand. Dat zijn juist de gasten die rechts de naam van de onnozele geven. Hep of feesboek gestaan toch?
Zucht, zo vermoeiend.
FvD was in het begin voor een lockdown omdat het virus onbekend was, naarmate de weken verstrekten werd duidelijk dat corona niet het killervirus was zoals op voorhand werd gedacht.
Dus toen hebben ze hun mening bij geschaald, dat is toch hartstikke logisch? Stel dat corona echt zo gevaarlijk was als ebola, dan wil je dat toch niet op je geweten hebben? Dus dan is een lockdown meer dan logisch.
Nu blijkt dat het niet veel gevaarlijker is dan een griep, dus dan pas je je mening en daarbij horende maatregelen toch aan? Dit heeft FvD ook al overigens 1000 keer gezegd, dus hoe het toch komt dat tegenstander van fvd hier continue weer mee aankomen is mij een raadsel.

Deze guy. :emo:

Zucht, zo vermoeiend.
FvD was in het begin voor een lockdown omdat het virus onbekend was, naarmate de weken verstrekten werd duidelijk dat corona niet het killervirus was zoals op voorhand werd gedacht.
Dus toen hebben ze hun mening bij geschaald, dat is toch hartstikke logisch? Stel dat corona echt zo gevaarlijk was als ebola, dan wil je dat toch niet op je geweten hebben? Dus dan is een lockdown meer dan logisch.
Nu blijkt dat het niet veel gevaarlijker is dan een griep, dus dan pas je je mening en daarbij horende maatregelen toch aan? Dit heeft FvD ook al overigens 1000 keer gezegd, dus hoe het toch komt dat tegenstander van fvd hier continue weer mee aankomen is mij een raadsel.
:laugh: Corona en Ebola vergelijken....
Corona is een virus wat zich gaat verspreiden door de lucht.
Ebola is helemaal niet zo gevaarlijk, het risico bij Ebola is dat je bij aanraking van een Ebola dode ziek gaat worden, in landen waar Ebola zo oplaait zijn landen waar ze de doden in huis bewaren tot de uitvaart, ze knuffelen en raken het lichaam nog aan waardoor ze ziek worden.

Terug
Naar boven