AndroidHealthClinic

Coronavirus

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.201
Kan je voorstellen dat een type als Johan Derksen straks 85 is, niks meer zelf kan bedienen en dan jaarlijks het hoogtepuntje moet hebben als er een of andere clown een paar ballonnen komt opblazen.
Ik vind het vreemd dat veertigers in de jaren 80 nu reeds 80 zijn :o

Soms schrik je als je van mensen de leeftijd hoort, terwijl je het eigenlijk wel weet.
Maurice de Hond al 73, niemand die hem dat zal geven. Bij het horen van die leeftijd dacht je vroeger nog dat hij de oorlog nog zou hebben meegemaakt :roflol:

• #12.203
Hij heeft een jonge vrouw ;)

Soms schrik je als je van mensen de leeftijd hoort, terwijl je het eigenlijk wel weet.
Maurice de Hond al 73, niemand die hem dat zal geven. Bij het horen van die leeftijd dacht je vroeger nog dat hij de oorlog nog zou hebben meegemaakt :roflol:
Het scheelt maar 3 jaar.

Vandaar die zonnebank look. Beetje ijdel blijven.

• #12.207
Zou iemand van 80 er vandaag de dag nog echt wat over kunnen vertellen?
Mijn vader is van 1938, geboren en getogen in Rotterdam-West en die kan er nog best wat over vertellen. In hoeverre het echt zijn herinneringen zijn of dat het komt doordat hij na zijn pensioen er veel boeken over heeft gelezen weet ik niet. De paar verhalen die ik me kan herinneren van toen ik klein was vertelt hij nu naar mijn weten nog hetzelfde. Het feit dat hij de op 2 na jongste van 9 kinderen was heeft misschien ook wel geholpen.

1603433761777.png

Een sportmaat van me positief getest, jonge kerel sterk lichaam, werkt als beveiliger....:eek:

Vervelend, hoop dat je er snel vanaf bent ;)

1603433761777.png

Een sportmaat van me positief getest, jonge kerel sterk lichaam, werkt als beveiliger....:eek:
Het is toch niet zo dat jonge sterke kerels minder kans maken besmet te raken? Het is eerder zo dat de kans klein is dat ie er veel onder zal lijden. Moet jij nu ook in quarantaine?

Mijn vrouw is begin deze week positief getest. Heeft tot dusver geen enkele klacht. Nou ja,een kuchje af en toe,het is dan ook herfst.
Ik heb wel klachten : dat ik 10 dagen in quarantaine moet. Gelukkig kan ik thuis trainen.

Het is toch niet zo dat jonge sterke kerels minder kans maken besmet te raken? Het is eerder zo dat de kans klein is dat ie er veel onder zal lijden. Moet jij nu ook in quarantaine?
nee ik heb geen contact met hem gehad..

• Like
Waarderingen: BB_
Stop maar met die lockdown, allemaal naar buiten en op vakantie. #friedepiemel

Stop maar met die lockdown, allemaal naar buiten en op vakantie. #friedepiemel
Kan niet lezen, ben arme sloeber.

Terug
Naar boven