AndroidHealthClinic

Coronavirus

Zag voorbij komen dat statistisch gezien de positieven uit 35 PCR cyclussen nog goed samenvallen met +/-5 dagen na symptomen. Lijkt me buiten de klinische setting dus best redelijk.

In VS gebruiken ze nog meer cycles, 40, dat lijkt me wel onredelijk. Maar komplotdenken daarover moet je niet blind importeren en op heel ander beleid toepassen.
Je moet je heel goed afvragen waarom je test, en wat de gevolgen van een vals positieve dan wel een vals negatieve uitslag zijn voordat je gericht kritiek kunt uiten. Je moet je ook realiseren, dat geen enkele test 100% accuraat is.

Thuiswerken mensen!

Om te beginnen luister ik goed naar wat hij zegt, iets waar het bij jou nogal is ontbreekt. Als ik dat zelf nodig acht ga ik bronnen controleren. In dit geval heb ik mijn vaderrrrr die ook chemicus is ernaar laten kijken. Kusjekusje.
Nou dan zal het allemaal wel waar zijn.
Ik word zo passief agressief van al die kutfilmpjes van meer dan een uur met in dit geval mister 'Darwin revisited', die we dan allemaal moeten kijken om mee te mogen doen aan de discussie. Heb wel wat beters te doen.

Nou dan zal het allemaal wel waar zijn.
Ik word zo passief agressief van al die kutfilmpjes van meer dan een uur met in dit geval mister 'Darwin revisited', die we dan allemaal moeten kijken om mee te mogen doen aan de discussie. Heb wel wat beters te doen.
Ik zou ze gewoon niet meer kijken, ik heb het van a tot z beluisterd, maar ik vond het niet echt zinnig. En als de poster dan ook niet kan onderbouwen waarom je het zou moeten kijken dan zegt dat toch wel genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #12.885
Zojuist van een 'kruidendokter' tegen het virus 2 glaasjes jenever met teentjjes knoflook er in geweekt opgedronken. :brew:

Blijkbaar is het niet lonend om filmpjes te maken over waarom PCR testen wel zinvol zijn als je ze goed gebruikt en goed interpreteert, maar hier proberen ze het heel simpel uit te leggen.

• Like
Waarderingen: BB_
Blijkbaar is het niet lonend om filmpjes te maken over waarom PCR testen wel zinvol zijn als je ze goed gebruikt en goed interpreteert, maar hier proberen ze het heel simpel uit te leggen.

Graag even alle bronnen erbij vermelden en een samenvatting. Gaan natuurlijk niet zomaar alle youtubefilmpjes geloven.:trollface:

Graag even alle bronnen erbij vermelden en een samenvatting. Gaan natuurlijk niet zomaar alle youtubefilmpjes geloven.:trollface:
Vandaar dat ik een filmpje post van een paar minuten ipv ruim een uur. Ik kan niet verwachten dat iedereen zo gek is al mij om ruim een uur naar onzin te luisteren simpelweg omdat en of andere forum dweep het post.

Heb jij een (professionele) mening over dat Zerohedge-verhaal en PCR testen?
Wat wil je precies weten?

Dit vind ik nogal frappant.
Yeadon warns that half or even "almost all" of tests for COVID are false positives. Dr. Yeadon also argues that the threshold for herd immunity may be much lower than previously thought, and may have been reached in many countries already.
Hoe kunnen al die vals positieven dan leiden tot groepsimmuniteit, er moeten nu eenmaal mensen besmet worden voordat er groepsimmuniteit optreed, of dit nu bij 95% of 40% optreedt. Als ik zoiets aan het begin van een artikel lees, dan kost het me heel veel moeite om verder te lezen.

Even more significantly, even if all positives were to be correct, Dr. Yeadon said that given the "shape" of all important indicators in a worldwide pandemic, such as hospitalizations, ICU utilization, and deaths, "the pandemic is fundamentally over."
Dit klopt ook niet, dus ik stop met lezen, of jij moet me nog op een passage willen wijzen welke zinvol is om te lezen.

Wat wil je precies weten?

Dit vind ik nogal frappant.

Hoe kunnen al die vals positieven dan leiden tot groepsimmuniteit, er moeten nu eenmaal mensen besmet worden voordat er groepsimmuniteit optreed, of dit nu bij 95% of 40% optreedt. Als ik zoiets aan het begin van een artikel lees, dan kost het me heel veel moeite om verder te lezen.

Dit klopt ook niet, dus ik stop met lezen, of jij moet me nog op een passage willen wijzen welke zinvol is om te lezen.
Nee, dank voor je moeite!

Dan is het niet de moeite om me erin te verdiepen, maar ik kan dat niet beoordelen.

Nee, dank voor je moeite!

Dan is het niet de moeite om me erin te verdiepen, maar ik kan dat niet beoordelen.
Je had het zelf nog niet gelezen dan?

Interessant artikel. Gaat over dat de 'PCR-test' onbetrouwbaar is en dat deze tweede golf daarom gebasseerd is op valse informatie.
Kan jij aangeven welke passages interessant zijn en waarom ben jij niet gestruikeld over de 2 quotes die ik aanhaal?

Je had het zelf nog niet gelezen dan?

Kan jij aangeven welke passages interessant zijn en waarom ben jij niet gestruikeld over de 2 quotes die ik aanhaal?
Ik had het wat doorgelezen, maar realiseerde me al vrij snel dat ik totaal niet kon beoordelen of dit briljant was of kant noch wal raakte

Die grafiekjes slaan nergens op.

In Rusland kan je bellen naar een soort meldpunt voor coronashit als je denkt dat je het hebt. Dan stellen ze een paar vragen van heb je koorts blabla en als je niet het juiste antwoord geeft (bijvoorbeeld dat je 40 graden koorts hebt en denkt dat je doodgaat) komen ze niet eens een test bij je doen. Die getallen zijn dus totaal uit de lucht gegrepen. Laat staan hoe het er in landen als India, Zuid-Afrika of Colombia aan toe gaat :hahaha:

Die grafiekjes slaan nergens op.

In Rusland kan je bellen naar een soort meldpunt voor coronashit als je denkt dat je het hebt. Dan stellen ze een paar vragen van heb je koorts blabla en als je niet het juiste antwoord geeft (bijvoorbeeld dat je 40 graden koorts hebt en denkt dat je doodgaat) komen ze niet eens een test bij je doen. Die getallen zijn dus totaal uit de lucht gegrepen. Laat staan hoe het er in landen als India, Zuid-Afrika of Colombia aan toe gaat :hahaha:
Is dat niet betrouwbaarder dan een PCR test?

• Haha
Waarderingen: GJX
Hoe lang blijft die mondkapjes plicht

Terug
Naar boven