Fitness Seller

Coronavirus

Wat is dit nou weer voor complete onzin. De mac verkoopt mensenvlees!? :o Dat is niet mogelijk, anders zouden we een hoop Creutzfeldt-Jacob gevallen hebben want prionen.

Ho eens even, zit je nou mijn favoriete schimmels in een kwaad daglicht te plaatsen? Dit hoort in een instelling.
Mijn excuses, r is niks mis psilocybine :)

Over paddo's gesproken. Aangezien het paddestoelen seizoen weer is begonnen is het mogelijk om puntige kaalkopjes te plukken in het wild. Die dingen groeien blijkbaar in het wild op veel weilanden in Nederland en zijn redelijk potent.

Mijn excuses, r is niks mis psilocybine :)

Over paddo's gesproken. Aangezien het paddestoelen seizoen weer is begonnen is het mogelijk om puntige kaalkopjes te plukken in het wild. Die dingen groeien blijkbaar in het wild op veel weilanden in Nederland en zijn redelijk potent.
Blijkbaar? Wist je dat niet?

Blijkbaar? Wist je dat niet?
Ja dat wist ik al sinds de middelbare school. Heb er zelfs een paar geplukt maar was te p*ssy om ze te eten. Ik wil t eigenlijk nogsteeds een keer doen.

Wist je trouwens ook dat als je 3 nootmuskaten raspt, deze een half uurtje kookt in melk, en dit dan drinkt, dat je dan keihard gaat gedurende 24 tot 48 uur?

Ja dat wist ik al sinds de middelbare school. Heb er zelfs een paar geplukt maar was te p*ssy om ze te eten. Ik wil t eigenlijk nogsteeds een keer doen.

Wist je trouwens ook dat als je 3 nootmuskaten raspt, deze een half uurtje kookt in melk, en dit dan drinkt, dat je dan keihard gaat gedurende 24 tot 48 uur?
Been there, done that. Niet aan te raden. Kickte in toen ik thuis kwam bij paps en mams (4 uur later) en vervolgens de hele avond en volgende dag stoned geweest in een niet al te relaxte manier.

Om echt hard te gaan heb je iets meer dan 3 nodig, can not recommend. Zelf niet weer gedaan.

Waarom moet er bij dr. Yeadon trouwens steeds staan dat hij ooit bij Pfizer heeft gewerkt, dat is bijna 10 jaar geleden. Hij is CEO en co-founder van Ziarco pharma.

B1840678-49E1-4C1A-B302-3EB724D96A8C.jpeg

Nijmeegse GroenLinks-politica Lisa Westerveld

kom wij gaan ook naar het enige restaurant wat nog open is :D

B1840678-49E1-4C1A-B302-3EB724D96A8C.jpeg

Nijmeegse GroenLinks-politica Lisa Westerveld

kom wij gaan ook naar het enige restaurant wat nog open is :D
Dat is toch degene naar wie de PvdA een belasting wil noemen, of is dat een andere huisjesmelker?

Lijkt me met Westerveld en Kwint best gezellig.

Gore kuthonden zijn het daar in de 2e kamer

Ik hoorde dat er OMT leden worden bedreigd en éën lid zelfs bescherming krijgt. Wat vinden we daarvan?

Terug
Naar boven