- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou jij hem maar voor altijd op. 🤭
Mooi onderzoekIk hoor net dat een derde directe collega van mijn positief getest is. Als zij er binnen no-time weer bovenop is, dat stelt het virus niet veel voor.![]()
Ik ook. Ik ben allergisch voor bullshit.Ik heb een chronische ziekte waardoor ik geen mondkapje kan dragen
Wat doe je dan op DBB?
Spotten met ziektes +1 🤣Ik heb een chronische ziekte waardoor ik geen mondkapje kan dragen
Hoe jij hebt toch al een tijdje nieuwe tanden?Ik heb een chronische ziekte waardoor ik geen mondkapje kan dragen
Je hebt per ongeluk de 'badass people' verwisseld met de 'down syndroms'.In Rusland is die shit ook al maandenlang verplicht in openbare ruimtes. 90% van de mensen draagt ze onder hun neus, 5% badass people waaronder ik negeert de regels en 5% down syndroms loopt overal (zelfs buiten) met die dingen op.
Je hebt per ongeluk de 'badass people' verwisseld met de 'down syndroms'.
OehwfJij kan inderdaad maar beter een mondkapje dragen de rest van je leven.
Ik kwam nog wat info tegen met betrekking tot de cabal. Als dit waar is is het best wel heftig.Hij en meerdere mensen hebben goed door welk spelletje er gespeeld wordt door de Cabal
Ik kwam nog wat info tegen met betrekking tot de cabal. Als dit waar is is het best wel heftig.
Bedankt Jolanda!
Ik kwam nog wat info tegen met betrekking tot de cabal. Als dit waar is is het best wel heftig.
Bedankt Jolanda!
Dat is niet mogelijk, anders zouden we een hoop Creutzfeldt-Jacob gevallen hebben want prionen.Ho eens even, zit je nou mijn favoriete schimmels in een kwaad daglicht te plaatsen? Dit hoort in een instelling.Deze post hoort in het drugs topic (onder vermelding van paddo's).
Bedankt Jolanda!