MuscleMeat

Coronavirus

Per 3 maanden kijken ze of het nog 3 maanden nodig is.

Ik heb een chronische ziekte waardoor ik geen mondkapje kan dragen

In Rusland is die shit ook al maandenlang verplicht in openbare ruimtes. 90% van de mensen draagt ze onder hun neus, 5% badass people waaronder ik negeert de regels en 5% down syndroms loopt overal (zelfs buiten) met die dingen op.

• Dislike
Waarderingen: BB_
Ik hoor net dat een derde directe collega van mijn positief getest is. Als zij er binnen no-time weer bovenop is, dan stelt het virus niet veel voor.:grinny:

.

Bijlagen

• WhatsApp Image 2020-04-02 at 18.47.57.jpeg
    WhatsApp Image 2020-04-02 at 18.47.57.jpeg
    171,2 KB · Weergaven: 32
Maar begrijp ik het nu goed dat je als je autisme hebt geen mondkapje op hoeft? Maar dan moet je wel een autisme kaartje hebben?

In Rusland is die shit ook al maandenlang verplicht in openbare ruimtes. 90% van de mensen draagt ze onder hun neus, 5% badass people waaronder ik negeert de regels en 5% down syndroms loopt overal (zelfs buiten) met die dingen op.
Je hebt per ongeluk de 'badass people' verwisseld met de 'down syndroms'.

Ik kwam nog wat info tegen met betrekking tot de cabal. Als dit waar is is het best wel heftig.

Bedankt Jolanda!

Wat is dit nou weer voor complete onzin. De mac verkoopt mensenvlees!? :o Dat is niet mogelijk, anders zouden we een hoop Creutzfeldt-Jacob gevallen hebben want prionen.
Deze post hoort in het drugs topic (onder vermelding van paddo's).
Ho eens even, zit je nou mijn favoriete schimmels in een kwaad daglicht te plaatsen? Dit hoort in een instelling.

Terug
Naar boven