XXL Nutrition

Coronavirus

Hier praten we over een langere kerstvakantie, daar zeggen dokters blijkbaar dat de scholen open kunnen.

Verwarrend.

Hier praten we over een langere kerstvakantie
Niet bij mijn school, hier praten we over het schoolfeest vlak voor de kerstvakantie :roflol:. Een rode regio, maar gezien scholen een uitzondering zijn op de regels worden de grenzen wel opgezocht. Het is buiten en we hebben toestemming van de politie en gemeente, dus waarom ook niet.

Dat is idd de reactie van 80% van het personeel. Ze zoeken bij ons aardig de grenzen op.
Er zou eigenlijk een goede discussie gestart moeten worden op zo’n school. Laat de leerlingen maar met allerlei mogelijkheden komen om toch een feestje te kunnen vieren en bespreek dan de eventuele negatieve effecten van de verschillende opties.

Er zou eigenlijk een goede discussie gestart moeten worden op zo’n school. Laat de leerlingen maar met allerlei mogelijkheden komen om toch een feestje te kunnen vieren en bespreek dan de eventuele negatieve effecten van de verschillende opties.
Er zijn wel meer goede ideeën, maar ze kwamen er zelf al mee om het buiten te doen met een paar heaters. Niet dat die leerlingen veel anders doen dan elkaar knuffelen en kussen op school, dus al met al zal zo'n avond weinig invloed hebben. Je ziet nu al hele klassen of zelfs jaarlagen in quarantaine gaan en verspreidingen van broedhaardklassen naar alle clusterklassen.

En daar willen ze een waarschuwing voor plaatsen. Het doet mij denken aan de messenactie bij de Albert Heijn. Daar kon je met zegels sparen voor koksmessen.

Mensen waren toen gaan klagen, nadat ze zichzelf hadden gesneden, dat de messen scherp waren. Toen werd er dus serieus een waarschuwing geplaatst op de verpakking "pas op, scherp".

Man man man

En daar willen ze een waarschuwing voor plaatsen. Het doet mij denken aan de messenactie bij de Albert Heijn. Daar kon je met zegels sparen voor koksmessen.

Mensen waren toen gaan klagen, nadat ze zichzelf hadden gesneden, dat de messen scherp waren. Toen werd er dus serieus een waarschuwing geplaatst op de verpakking "pas op, scherp".

Man man man

Valt mee toch, in de VS hadden ze miljonair geworden met zulke gevaarlijke messen zonder waarschuwing :D

Man man
Mensen moeten waarschuwen dat een mes scherp is? Waar gaat t heen :roflol:

"Hoe groot de omvang van het probleem exact is, is niet duidelijk."
Het probleem :roflol:

Wtf is er mis met mensen

Op de valreep nog het woord van 2020 = avocadoletsel

Maar snel verbieden want te grote druk op ziekenhuizen tijdens coronacrisis?

Avocado etende types. Of course vooral in Amsterdam en hebben blijkbaar een World Avocado Organization. Verbaast me niet dat ze als kind nooit met stanley- of zakmessen hebben gespeeld om dat inzicht en besef van gevaar te hebben.

Avocadoletsel :roflol:

Aangezien ze allemaal al bloedarmoede hebben, ruimt het "probleem" zichzelf mooi op.

Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die avocado's daadwerkelijk lekker vindt.
Persoonlijk eet ik nog liever een stuk bordkarton

Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die avocado's daadwerkelijk lekker vindt.
Persoonlijk eet ik nog liever een stuk bordkarton
Als onderdeel van bepaalde gerechten kan het erg lekker zijn. Maar je hebt ook lui die het op hun brood smeren of zo uit de schil lepelen. Dat lijkt me minder smakelijk.

Terug
Naar boven