- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dat is het grote drama, dat links (en wellicht ook rechts) dat een beetje vergeten lijkt te zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is het grote drama, dat links (en wellicht ook rechts) dat een beetje vergeten lijkt te zijn.
Niet bij mijn school, hier praten we over het schoolfeest vlak voor de kerstvakantie
. Een rode regio, maar gezien scholen een uitzondering zijn op de regels worden de grenzen wel opgezocht. Het is buiten en we hebben toestemming van de politie en gemeente, dus waarom ook niet.Juist
Dat is idd de reactie van 80% van het personeel. Ze zoeken bij ons aardig de grenzen op.
Er zou eigenlijk een goede discussie gestart moeten worden op zo’n school. Laat de leerlingen maar met allerlei mogelijkheden komen om toch een feestje te kunnen vieren en bespreek dan de eventuele negatieve effecten van de verschillende opties.Dat is idd de reactie van 80% van het personeel. Ze zoeken bij ons aardig de grenzen op.
Er zijn wel meer goede ideeën, maar ze kwamen er zelf al mee om het buiten te doen met een paar heaters. Niet dat die leerlingen veel anders doen dan elkaar knuffelen en kussen op school, dus al met al zal zo'n avond weinig invloed hebben. Je ziet nu al hele klassen of zelfs jaarlagen in quarantaine gaan en verspreidingen van broedhaardklassen naar alle clusterklassen.Er zou eigenlijk een goede discussie gestart moeten worden op zo’n school. Laat de leerlingen maar met allerlei mogelijkheden komen om toch een feestje te kunnen vieren en bespreek dan de eventuele negatieve effecten van de verschillende opties.
Indeed!Weleens het werk van Noam Chomsky gelezen? Hij beschrijft dit als een van de tactieken die het media/overheidkartel gebruikt om de juiste mening mainstream te houden.
En ik maar denken dat ze allemaal Extincion Rebellion steunen, of geldt het niet voor de eigen feestjes en vakantie?ze kwamen er zelf al mee om het buiten te doen met een paar heaters.
Wtf is er mis met mensen
Op de valreep nog het woord van 2020 = avocadoletsel
En daar willen ze een waarschuwing voor plaatsen. Het doet mij denken aan de messenactie bij de Albert Heijn. Daar kon je met zegels sparen voor koksmessen.
En daar willen ze een waarschuwing voor plaatsen. Het doet mij denken aan de messenactie bij de Albert Heijn. Daar kon je met zegels sparen voor koksmessen.
Mensen waren toen gaan klagen, nadat ze zichzelf hadden gesneden, dat de messen scherp waren. Toen werd er dus serieus een waarschuwing geplaatst op de verpakking "pas op, scherp".
Man man man

Mensen moeten waarschuwen dat een mes scherp is? Waar gaat t heenEn daar willen ze een waarschuwing voor plaatsen. Het doet mij denken aan de messenactie bij de Albert Heijn. Daar kon je met zegels sparen voor koksmessen.
Mensen waren toen gaan klagen, nadat ze zichzelf hadden gesneden, dat de messen scherp waren. Toen werd er dus serieus een waarschuwing geplaatst op de verpakking "pas op, scherp".
Man man

www.rtlnieuws.nl

Wtf is er mis met mensen
Op de valreep nog het woord van 2020 = avocadoletsel
En droge rijst, kip en broccoli wel?Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die avocado's daadwerkelijk lekker vindt.
Persoonlijk eet ik nog liever een stuk bordkarton

Als onderdeel van bepaalde gerechten kan het erg lekker zijn. Maar je hebt ook lui die het op hun brood smeren of zo uit de schil lepelen. Dat lijkt me minder smakelijk.Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die avocado's daadwerkelijk lekker vindt.
Persoonlijk eet ik nog liever een stuk bordkarton