MuscleMeat

Coronavirus

Als onderdeel van bepaalde gerechten kan het erg lekker zijn. Maar je hebt ook lui die het op hun brood smeren of zo uit de schil lepelen. Dat lijkt me minder smakelijk.
Peper, zout, limoen, chilivlokken en waterkers erop en op brooddrool:drool:

Ze zijn overal rubberen tegels, vangnetten, bordjes en waarschuwingen gewend.

Zullen ook wel met name van die sjw's, vegans, hello fresh kokers zijn, die oefenen te weinig met messen, want messen staan voor geweld en ongewenst binnendringen (zie ook: Kill Bill), terwijl lepels staan voor liefdevol loslaten. Messen zijn eigenlijk een symbool van toxische mannelijkheid.

Eerlijk toegegeven, scherpe messen zijn even wennen.

Zullen ook wel met name van die sjw's, vegans, hello fresh kokers zijn, die oefenen te weinig met messen, want messen staan voor geweld en ongewenst binnendringen (zie ook: Kill Bill), terwijl lepels staan voor liefdevol loslaten. Messen zijn eigenlijk een symbool van toxische mannelijkheid.

En safe spaces.

Wtf is er mis met mensen

Op de valreep nog het woord van 2020 = avocadoletsel

Als mij dat overkomt zet ik mijn advocaato erop
hVgiWz5.png

Heeft iemand al slachtofferhulp ingeschakeld voor deze traumatische ervaring?

Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die avocado's daadwerkelijk lekker vindt.
Persoonlijk eet ik nog liever een stuk bordkarton

Bij deze dan, Hoi, ook namens de rest van het gezin!
Kwestie van goed inkopen en op de juiste manier bereiden. :)

Ik ben ook nog nooit iemand tegen gekomen die avocado's daadwerkelijk lekker vindt.
Persoonlijk eet ik nog liever een stuk bordkarton

Het kan best lekker zijn als neutrale tegenhanger bij een kruidig gerecht. Maar op zichzelf is het idd gewoon heel erg saai. Bijna smaakloos zelfs.

icm sushi of een zalmwrap wel lekker idd.

Bij deze dan, Hoi, ook namens de rest van het gezin!
Kwestie van goed inkopen en op de juiste manier bereiden. :)

Het kan best lekker zijn als neutrale tegenhanger bij een kruidig gerecht. Maar op zichzelf is het idd gewoon heel erg saai. Bijna smaakloos zelfs.

Als ik mijn bordkarton lekker kruid, marineer en in kleine stukjes in de sushi verwerk is het misschien ook nog wel te doen. Maar dat maakt het bordkarton nog niet lekker :D

Pas jij maar op met je scherpe tong.
Straks moet er nog een disclaimer bij jouw teksten. :D

Terug
Naar boven