MuscleMeat

Coronavirus

Dan snap ik de wensen om er wat aan te doen ja. Zal het wel een andere strain zijn dan waar ze het eerder dit jaar zo over hadden.
Dat ging toen om die D614G en G614 die de leiding heeft overgenomen.

De nieuwe:

Handig om dit ook als leider zo te melden op nationale televisie.

Wie wast zijn handen trouwens nog 36 keer per dag en hoeveel flesjes desinfectiemiddel hebben jullie verbruikt?

sow!

als die ‘oversterfte’ cijfers kloppen dan is heel de situatie echt zeer lachwekkend.

Sowieso creëren de media een ander beeld als de werkelijkheid. Ik ken verschillende mensen die in het ziekenhuis werken en die ‘topdrukte’ zoals dat in de krant wordt omschreven, valt op diverse plaatsen kennelijk reuze mee.

En de lockdown helpt volgens mij ook niet echt om de besmettingen te verminderen.

:shrug:

sow!

als die ‘oversterfte’ cijfers kloppen dan is heel de situatie echt zeer lachwekkend.

Sowieso creëren de media een ander beeld als de werkelijkheid. Ik ken verschillende mensen die in het ziekenhuis werken en die ‘topdrukte’ zoals dat in de krant wordt omschreven, valt op diverse plaatsen kennelijk reuze mee.

En de lockdown helpt volgens mij ook niet echt om de besmettingen te verminderen.

:shrug:
Mijn moeder is verpleegkunde, heeft er ook bijna niets van gemerkt. Vriendin van mijn vader hetzelfde..., De media verdraait nogal wat dingen vermoed ik.

Net als dat 8 op de 10 mensen achter de maatregelen staat en 7 op de 10 mensen zich gaat laten vaccineren.

Staatspropaganda.

Zolang daar weinig betrouwbare data van bekend is zegt de oversterfte natuurlijk niet heel veel.

Een krom, maar toch wel passend voorbeeld. Zijn de Deltawerken wel noodzakelijk, hoevaak is er na de bouw nog een overstroming geweest en hoeveel mensen hebben daarbij het leven gelaten?

Terug
Naar boven