- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Een door FvD zelf geënsceneerd en geknipt filmpje met selectief gegoochel met cijfer van de handpop van Willem Engel lijkt me ook niet de beste bron van informatie. Nog even los van de vraag hoe het verloop zonder maatregelen zou zijn geweest.sow!
als die ‘oversterfte’ cijfers kloppen dan is heel de situatie echt zeer lachwekkend.
Sowieso creëren de media een ander beeld als de werkelijkheid. Ik ken verschillende mensen die in het ziekenhuis werken en die ‘topdrukte’ zoals dat in de krant wordt omschreven, valt op diverse plaatsen kennelijk reuze mee.
En de lockdown helpt volgens mij ook niet echt om de besmettingen te verminderen.
![]()
Heden ochtend het nieuws dat in een ziekenhuis bedden van de kinder-IC naar de volwassenenafdeling gaan. Het zal, net als die meevallende topdrukte, ook waar zijn. Wie hebben het nu wel en wie niet druk in het ziekenhuis?
Mensen die zich niet aan de regels houden verpesten het effect van de lockdown. Bovendien zitten we nog niet zo lang in lockdown dat je dat al zou merken aan de cijfers.
Twee dagen Kerst en dan als je op je allerbesmettelijkst bent, maar nog geen symptomen, O&N, dat zou een "Perfect Storm" kunnen zijn. Ik houd mijn hart vast in de tweede week van januari.
Waarom lijkt het in Zuid-Korea, Singapore en Japan wel goed te gaan? Wat is daar anders? (Mensen, test beleid, ervaring SARS?)
Filmpjes van Bolsenaro en Haga neem ik echt niet meer serieus.