- Waardering
- 9.232
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
dat is wat ik bedoelde met ik geloof er geen hol van
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is wat ik bedoelde met ik geloof er geen hol van
dat heeft niks met corona te maken dat terzijde.De hele beursen donderen wel in elkaar, olieprijs 30% gezakt..
Niets gaat wel heel erg ver:dat heeft niks met corona te maken dat terzijde.
is een ruzietje tussen de russen en de opec boeren.
Vorige week probeerde het oliekartel OPEC onder aanvoering van Saudi-Arabië afspraken te maken om de olieproductie terug te schroeven om zo de prijsdalingen te stoppen. De lagere olieprijs is het gevolg van de economische malaise door het coronavirus. Olieproducent Rusland (geen lid maar wel een bondgenoot van de OPEC) wilde niet meedoen, waardoor er van de productiebeperking weinig terecht komt. De Saudiërs zijn daarop een prijzenoorlog begonnen.
om corona hier nu de schuld van te geven vind ik wel wat ver gaanNiets gaat wel heel erg ver:
![]()
Olieprijzen kelderen, Saudi-Arabië start prijzenoorlog
Saudi-Arabië wil met lagere olieprijzen Rusland dwingen mee te doen aan een productiebeperking.nos.nl
. als je juist minder zou produceren of je handel laat staan. zou het in deze crisis alleen maar meer waard kunnen worden. Zo moeilijk is het toch niet? De verminderde vraag naar olie is een rechtstreeks gevolg van de Corona-crisis, omdat de economische activiteit is afgenomen. De wet van vraag en aanbod kent iedereen toch?om corona hier nu de schuld van te geven vind ik wel wat ver gaan. als je juist minder zou produceren of je handel laat staan. zou het in deze crisis alleen maar meer waard kunnen worden.
maar goed ik ben maar een domme jongen.
Ga jezelf nu niet naar beneden halen, dat slaat nergens op.om corona hier nu de schuld van te geven vind ik wel wat ver gaan. als je juist minder zou produceren of je handel laat staan. zou het in deze crisis alleen maar meer waard kunnen worden.
maar goed ik ben maar een domme jongen.

Dat kun je misschien zeggen van de downtrend van de laatste tijd maar niet van wat er vannacht gebeurd is, dat komt doordat ze de toevoer op hebben gegooid.Zo moeilijk is het toch niet? De verminderde vraag naar olie is een rechtstreeks gevolg van de Corona-crisis, omdat de economische activiteit is afgenomen. De wet van vraag en aanbod kent iedereen toch?
Dit is ook precies wat het RIVM aanraadt: https://www.rivm.nl/nieuws/covid-19-nieuwe-aanwijzing-voor-inwoners-noord-brabantmailtje gekregen van de uni dat als je uit Brabant komt en verkouden bent, moet hoesten of koorts hebt, moet thuis blijven.
Klopt.Dat kun je misschien zeggen van de downtrend van de laatste tijd maar niet van wat er vannacht gebeurd is, dat komt doordat ze de toevoer op hebben gegooid.
En dat de lockdown van china voor minder productie en minder vraag naar olie van hun kant zorgt.Als het al aan corona toe te schrijven is, dan komt het niet door het virus of de zieken en doden zelf, maar door hysterische wijze waarop de wereld reageert.
ja dat klopt, maar dat was al eerder aangegeven en ik vind het wel heel “toevallig” ineens gezien we een presentatie hebben vandaag, gisteren was er nog niks aan de handDit is ook precies wat het RIVM aanraadt: https://www.rivm.nl/nieuws/covid-19-nieuwe-aanwijzing-voor-inwoners-noord-brabant

De beurs zakt al bijna 2 weken, heeft wel degelijk met Corona te maken. Wat betreft de olie, ook is het een ruzie, maar er is ook veel minder vraag naar olie door Corona, waardoor de prijs keldert.dat heeft niks met corona te maken dat terzijde.
is een ruzietje tussen de russen en de opec boeren.
Dit.De beurs zakt al bijna 2 weken, heeft wel degelijk met Corona te maken. Wat betreft de olie, ook is het een ruzie, maar er is ook veel minder vraag naar olie door Corona, waardoor de prijs keldert.
week terug bedoel jewel gek dat alle producten die wij leveren en die met moeite geleverd kunnen worden etc. dat direct prijsverhogingen komen.
van wel 8% verhogingen tot hout.
als er minder nodig is en je gaat meer produceren dan snap je de regels niet helemaal. dit is gewoon spelletje spelen wie heeft de dikst gevulde portomonee om de ander te sarren. gebruiken wij corona voor anders denken ze nog dat wij echte boeven zijn.
nee hoor het is allemaal corona. goei bezig mannen. iets verder kijken dan 1 week vooruit.

Ja ik probeer te traden godsamme nu gaat de prijs per minuut op en neer wat normaal een dag duurt I'm scared

Van wie koopt de USA toch wel alles op voor z'n voorraadjedit is gewoon spelletje spelen wie heeft de dikst gevulde portomonee om de ander te sarren.
Het komt zeker wel door het coronavirus, er wordt minder gevlogen, in China is de vraag naar olie een stuk lager aangezien veel fabrieken stil liggen. Er varen een stuk minder containerschepen vanuit Azië richting de rest van de wereld.Dit.
Het is niet of/of, maar en/en.
Het komt niet helemaal door het coronavirus, maar het heeft er ook niet niets mee te maken.