- Waardering
- 11.405
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
het virus verspreidt zich via geslachtsdelen dat iedereen nu ineens hysterisch is over handen pissen na het wassen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het virus verspreidt zich via geslachtsdelen dat iedereen nu ineens hysterisch is over handen pissen na het wassen?
Italië is een heel erg vergrijsd land, dat zorgt voor meer doden.
fixedhet virus verspreidt zich via geslachtsdelen dat iedereen nu ineens verstandig is over handen wassen voor het pissen?
het virus verspreidt zich via geslachtsdelen dat iedereen nu ineens hysterisch is over handen wassen na het pissen?
Volgens mij is t niet minder besmettelijkHet is volgens de definitie van besmettelijkheid minder besmettelijk dan het griepvirus, dus hoezo een glasharde leugen?

Cool, soortgelijk idee als CRISPR?dit patent word aangevoerd als argument voor een samenzwering ,geloof er geen hol van die samenzwering vond het leuk om te delen
US10130701B2 - Coronavirus - Google Patents
The present invention provides a live, attenuated coronavirus comprising a variant replicase gene encoding polyproteins comprising a mutation in one or more of non-structural protein(s) (nsp)-10, nsp-14, nsp-15 or nsp-16. The coronavirus may be used as a vaccine for treating and/or preventing a...patents.google.com
Tankstation hier om de hoek heeft laatste paar dagen continu dat glazen avondschot naar benee. Tankstationmeidje vond het zelf onzin ivm besmetting via geld
Hoe kom je anders van je zwarte geld af?Dit is wel een goed moment om te stoppen met contact te betalen.
Snap sowieso niet waarom mensen onder de 80 hun dagelijkse boodschappen vaak nog met contact geld doen.
In Arnhem snap ik het nog wel met om de meter een telefoon repareerzaak.Dit is wel een goed moment om te stoppen met contact te betalen.
Snap sowieso niet waarom mensen onder de 80 hun dagelijkse boodschappen vaak nog met contact geld doen.
dit patent word aangevoerd als argument voor een samenzwering ,geloof er geen hol van die samenzwering vond het leuk om te delen![]()
US10130701B2 - Coronavirus - Google Patents
The present invention provides a live, attenuated coronavirus comprising a variant replicase gene encoding polyproteins comprising a mutation in one or more of non-structural protein(s) (nsp)-10, nsp-14, nsp-15 or nsp-16. The coronavirus may be used as a vaccine for treating and/or preventing a...patents.google.com
Ik zeg altijd houd de rest maar.
Hopelijk word die container niet onderschept.
preciesssssssss, ik heb ook nog een kist met muntjes (kaartgeld) onder mn bed

schijnbaar , al lang gelden dat ik de term CRISPR heb gehoord
heb genoeg lood , koper en zink liggen en is de nood echt aan de man begin ik mijn vrouw haar juwelen wel om te smeltenpreciesssssssss, ik heb ook nog een kist met muntjes (kaartgeld) onder mn bed![]()