Fitness Seller

Coronavirus

Ga je zelf nog wel naar je werk etc? Stel je bent in een omgeving met redelijk wat besmettingen, wat ga je doen?

Ik was deze week op een beurs in Antwerpen en het was hilarisch, niemand gaf elkaar een hand maar een elleboog.
Daarna graaide iedereen vervolgens wel met zijn handen door de hapjes en de drankjes die rijkelijk op de tafels lagen.
Fruit, broodjes, soep. Bestek lag gewoon in één bak waar iedereen dus met handen in heeft gezeten.

Heb wel lekker gegeten trouwens, was prima in orde verder. Maar dat deugdelijk geen hand geven fascineerde mij nogal. Kom dan gewoon niet :roflol:
Ja tot nu toe wel. Ik was op werk sowieso al heel vaak m'n handen.

Ik zou mij tbh dan eerder zorgen maken om de sportschool. Al die materialen die iedereen bezweet aanraakt en niet schoonmaakt..perfecte plek voor verspreiding.

Ja tot nu toe wel. Ik was op werk sowieso al heel vaak m'n handen.

Ik zou mij tbh dan eerder zorgen maken om de sportschool. Al die materialen die iedereen bezweet aanraakt en niet schoonmaakt..perfecte plek voor verspreiding.
Niet je gezicht aanraken en na het sporten goed wassen is een goede optie.

+ 95% die nooit zijn handen wast na wc bezoek ,1 groot bacteriefestival (eigen observatie)

(ik ben misschien een rare maar voor het plassen was ik ze ook al goed ivm bovenstaande ,ik heb geen zin in een paddestoelenfarm op mijn piemol)

+ 95% die nooit zijn handen wast na wc bezoek ,1 groot bacteriefestival (eigen observatie)

(ik ben misschien een rare maar voor het plassen was ik ze ook al goed ivm bovenstaande ,ik heb geen zin in een paddestoelenfarm op mijn piemol)

Ik masturbeer vaak op dit soort openbare toiletten. Heb je nog tips?

Pissen doe ik altijd tegen een boom, kan dan helaas geen handen wassen.
Ik gniffel dan altijd een beetje als ik op locatie kom en de eerste persoon mij een hand komt geven :D

Dat is de besmettingsgraad, besmettelijkheid heeft te maken met de hoeveelheid en hevigheid van ziekteverschijnselen die aanwezig moeten zijn wil het besmettelijk zijn.
Ik ben net wezen googlen maar deze definitie van het woord besmettelijkheid kon ik niet vinden.

"Besmettelijkheid of infectiviteit geeft aan hoe makkelijk een pathogeen zich kan verspreiden en een infectie kan veroorzaken. Dit in tegenstelling tot virulentie, dat aangeeft hoeveel schade een pathogeen kan aanrichten wanneer eenmaal de infectie begonnen is." Maar dat is van wikipedia.

Sterker nog, besmettelijkheid en besmettingsgraad zie ik beiden niet terug in zowel de dikke van dale als het groene boekje.

Nederlands is ook niet de juiste taal hiervoor eigenlijk, de meeste begrippen en termen zijn in het Engels. Nu krijg je dat mensen struikelen over termen en definities, terwijl ze vaak hetzelfde bedoelen.

In de sportschool vind ik het nog belangrijker mijn handen goed te wassen voor toilet gebruik dan erna.

Zou eerder een medisch woordenboek gebruiken voor medische termen. Virulentie is het ziekmakend vermogen van een micro-organisme.

Wordt beïnvloed door bv de minimale infectieuze dosis van dat organisme die nodig is om geïnfecteerd te raken. Wat ook weer iets anders is dan 'besmet' raken.

wat vinden jullie van het contrast van het aantal doden in Italie, Iran en Zuid Korea?
Zuid Korea 1.46%
Iran 2.49%
Italie 3.96%

This post didn't age well.

Screenshot_20200308-194128_Samsung Internet.jpg

het virus verspreidt zich via geslachtsdelen dat iedereen nu ineens hysterisch is over handen wassen na het pissen?

Terug
Naar boven