Fitness Seller

Coronavirus

Njah ik zou niet veel belang hechten aan die mening hoor. Niemand heeft een glazen bol tbh. En zeker niet diegene die over maart spreken ;p. Ik hoop om eind januari terug aan indoorsport te mogen doen (Belgie).

Voor horeca ben ik wel pessimistisch en vrees ik dat dat pas na de paasvakantie zal zijn :( .
Ik zou er niet op rekenen dat de gyms het eerste kwartaal van 2020 terug openen. Indoor sport zal hier helaas bij de laatste fase horen, dat was voorheen ook zo...

Ik zou er niet op rekenen dat de gyms het eerste kwartaal van 2020 terug openen. Indoor sport zal hier helaas bij de laatste fase horen, dat was voorheen ook zo...
Om dan 1 ding te noemen wat Nederland niet als een van de slechtere landen in West-Europa gedaan heeft dan is het wel de sport redelijk lang nog enigszins door laten gaan.

• Like
Waarderingen: Bubs
1609399009403.png

En dan moet de piek door de feestdagen nog komen, maken we er maart van?

Zeg maar maart-juni net als de vorige.

Zeg dat maar tegen iedereen die zich met Kerst en/of Oud en Nieuw niet aan de regels gehouden heeft als tussen 7 en 14 januari die golf eraan komt.

Of de feestjes die her en der worden opgerold.

En houd daar in maart rekening mee bij het stemmen.

Zeg dat maar tegen iedereen die zich met Kerst en/of Oud en Nieuw niet aan de regels gehouden heeft als tussen 7 en 14 januari die golf eraan komt.

En houd daar in maart rekening mee bij het stemmen.
Zeg dat maar tegen Gommers en zijn kompanen die niet wilden opschalen omdat niets zo erg is als lege IC-bedden.
Flinke sociopathische uitspraak.

Zeg dat maar tegen Gommers en zijn kompanen die niet wilden opschalen omdat niets zo erg is als lege IC-bedden.
Flinke sociopathische uitspraak.

Dat opschalen lukt niet op korte termijn, waar je op langere termijn aan moet denken is de mogelijkheid creëren om tijdelijk op te kunnen schalen als dat nodig is.

Dit kan ook liggen in het zorgen dat als mensen (tijdelijk) meer uren gaan werken ze niet fiscaal te straffen.

Als er meer IC bedden waren geweest dan waren er al lang na boze reacties van burgers op krantenkoppen vragen gesteld over de verkwisting van belastinggeld voor mensen en bedden die we niet gebruiken.

Dit kan ook liggen in het zorgen dat als mensen (tijdelijk) meer uren gaan werken ze niet fiscaal te straffen.
Een vriendin van me werk bij een groot ziekenhuis in Rotterdam en heeft de vaardigheden om ook op de IC inzetbaar te zijn. Standaard werkt ze 2 dagen, ze heeft een zoontje en haar man een eigen bedrijf. Haar zoontje gaat de 2 dagen dat zij werkt standaard naar de opvang en nu dus naar de noodopvang. Ze werkt al enige tijd een extra dag in het weekend en zou ook op dit moment nog wel een extra dag doordeweeks willen werken, maar binnen de huidige regels kan ze geen dag opvang extra regelen.

Dat opschalen lukt niet op korte termijn, waar je op langere termijn aan moet denken is de mogelijkheid creëren om tijdelijk op te kunnen schalen als dat nodig is.
Dat is niet waar. Noodhospitalen zijn zo gemaakt. Je kan desnoods het leger hiervoor inzetten. En korte termijn? Ze hebben inmiddels bijna een jaar de tijd gehad. Hoeveel tijd heeft men dan nodig?

Dat is niet waar. Noodhospitalen zijn zo gemaakt. Je kan desnoods het leger hiervoor inzetten. En korte termijn? Ze hebben inmiddels bijna een jaar de tijd gehad. Hoeveel tijd heeft men dan nodig?

Als dit laatste initiatief en het Rode Kruis geen uitkomst kunnen bieden, dan komt het leger uiteindelijk in beeld. Maar het toekennen van militaire hulp is tot nu toe relatief beperkt gedaan, volgens directeur Operaties Boots. "Een teken dat we de crisis in ons land nog steeds de baas kunnen."
:thinking:

Wat is de oplossing naast jarenlang geld verkwanselen aan een overschot aan dure IC-bedden en personeel?
Is genoeg capaciteit hebben voor jaarlijkse problemen wel geld verkwanselen?

Vind je die dijken niet ook zonde, zijn berekend op stormen van eens in de zoveel 10-duizend jaar. Kunnen we de overige 9999 jaar toch andere leuke dingen doen van dat geld.

Terug
Naar boven