MuscleMeat

Coronavirus

Waar zijn de anti-vaxers als je ze nodig hebt. Griepvaccin aangevraagd omdat ik de laatste 2 jaar erg veel ziek ben geweest, waarschijnlijk niet mogelijk door een tekort. Werden massaal gevraagd door corona :(

Waar zijn de anti-vaxers als je ze nodig hebt. Griepvaccin aangevraagd omdat ik de laatste 2 jaar erg veel ziek ben geweest, waarschijnlijk niet mogelijk door een tekort. Werden massaal gevraagd door corona :(
Dit jaar was het verzoek aan het jongste leeftijdscohort van ouderen al om het niet te doen, dacht ik.

Nagevraagd. Je hebt gelijk. Testen, wachten op uitslag. Niet naar werk met klachten. Wat ik verkeerd begreep was dat in het geval van gezinsleden die ziek zijn of symptomen hebben, maar zelf geen klachten, je niet thuis hoeft te blijven. Als iemand loopt te snotteren is dat geen reden om dan ook thuis te blijven. Zal eerdere post even aanpassen.
Ook nog gevraagd en ze moest alleen met koorts thuisblijven. Ze heeft inmiddels al een paar keer moeten testen en daarbij krijgen zij voorrang zodat de uitslag in 2 uur bekend is. Zieke gezinsleden maken inderdaad niet uit, wat in haar geval wel grappig is want die werkt er op de IC.

13000 extra doden dit jaar.

Defensie gaat bij springen in de zorg. Echter zijn er in tegenstelling tot de berichtgeving nóg géén afspraken gemaakt.... nog even en het brandhout in Twente is OP !

Er schijnen zo'n 12000 jongeren dakloos te zijn in Nederland.

Met die 13000 doden zou iedereen dan toch weer een bed en een dak moeten hebben.
Free the homeless!

O nee, house the homeless !

Ik heb net gehoord van iemand dat de gym zeker dicht is tot maart in Belgie. Zie nergens een artikel ofzo, maar dat is altijd al in dit land

Er schijnen zo'n 12000 jongeren dakloos te zijn in Nederland.

Met die 13000 doden zou iedereen dan toch weer een bed en een dak moeten hebben.
Free the homeless!
Maak je maar geen zorgen, die huisjes worden wel gevuld met 'jongeren'.
20201229_162937.jpg

Gehoord van "iemand".. wie is die iemand en waar baseert die iemand zich op?
Mensen uit het gezin, maarja moest ik het vinden op het internet had ik er een link bijgezet dus weet het niet zeker.
Ik denk gehoord op de radio ofzo zeker? Zal het eens vragen

Mensen uit het gezin, maarja moest ik het vinden op het internet had ik er een link bijgezet dus weet het niet zeker.
Ik denk gehoord op de radio ofzo zeker? Zal het eens vragen
Njah ik zou niet veel belang hechten aan die mening hoor. Niemand heeft een glazen bol tbh. En zeker niet diegene die over maart spreken ;p. Ik hoop om eind januari terug aan indoorsport te mogen doen (Belgie).

Voor horeca ben ik wel pessimistisch en vrees ik dat dat pas na de paasvakantie zal zijn :( .

Wat wel "grappig" is is dat vanaf het moment dat wij mondkapjes verplicht moesten dragen op het werk er steeds meer mensen corona hebben.

:aluhoedje:

Wat wel "grappig" is is dat vanaf het moment dat wij mondkapjes verplicht moesten dragen op het werk er steeds meer mensen corona hebben.

:aluhoedje:
Was dat toevallig ook een kleine week na familiebezoek van een collega aan of van iemand uit het VK?

Je kan wel raden wat Jaap van Dissel daarvan zou zeggen.
:trollfacex:

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.940
Denk dat er een hoop horeca ondernemers zullen zijn die het niet meer zullen zien zitten als het tot Pasen gaat duren.

Terug
Naar boven