- Waardering
- 15.914
Is er wel iets wat goed gedaan wordt in jouw ogen @apfelstrudel? Ik zie je namelijk altijd alleen maar kankeren en de betweter uithangen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Genoeg, maar vanuit de overheid heel weinig.Is er wel iets wat goed gedaan wordt in jouw ogen @apfelstrudel? Ik zie je namelijk altijd alleen maar kankeren en de betweter uithangen![]()
Nou het valt mij ook op hoor. Zit je iets dwars?
Ik vind van niet, maar er zijn genoeg mensen die vinden dat er aan alle kanten bezuinigd kan worden zodat de uitkeringen wat omhoog kunnen.Is genoeg capaciteit hebben voor jaarlijkse problemen wel geld verkwanselen?
Vind je die dijken niet ook zonde, zijn berekend op stormen van eens in de zoveel 10-duizend jaar. Kunnen we de overige 9999 jaar toch andere leuke dingen doen van dat geld.
Geld verkwanselen is jaarlijks een shitload aan geld naar 3e wereldlanden sturen.Is genoeg capaciteit hebben voor jaarlijkse problemen wel geld verkwanselen?
Vind je die dijken niet ook zonde, zijn berekend op stormen van eens in de zoveel 10-duizend jaar. Kunnen we de overige 9999 jaar toch andere leuke dingen doen van dat geld.
Zo negatief ben ik trouwens nou ook weer niet, maar soms is niets heerlijker dan gewoon ergens flink op te ranten. Dit forum is wat dat betreft een goede uitlaatklep.Is er wel iets wat goed gedaan wordt in jouw ogen @apfelstrudel? Ik zie je namelijk altijd alleen maar kankeren en de betweter uithangen![]()
.Het is altijd makkelijker oordelen vanaf de zijlijn. Uiteraard kunnen er op heel veel fronten dingen beter, maar er zijn altijd heel veel factoren waar zij zich bezig mee houden waar jij geen weet van hebt. Dingen die het allemaal net iets complexer maken dan jij waarschijnlijk ooit zou kunnen realiseren.Laten we eerlijk wezen, dat is toch ook niet zo heel vreemd wanneer je geregeert wordt door een stelletje kneuzen.
Ik ben een groot voorstander van efficiëntie. Je kan veel zeggen over onze overheid, met zijn gigantische ambtenaren apparaat, behalve dat het efficiënt is.
Maakt mij dat dan een betweter? Kvind t best, lekker belangrijk.
Vind je niet dat het Nederlandse ambtenarenapparaat veel te groot en ineffeciënt is?Het is altijd makkelijker oordelen vanaf de zijlijn. Uiteraard kunnen er op heel veel fronten dingen beter, maar er zijn altijd heel veel factoren waar zij zich bezig mee houden waar jij geen weet van hebt. Dingen die het allemaal net iets complexer maken dan jij waarschijnlijk ooit zou kunnen realiseren.
Ook al ben ik het met heel veel shit niet eens, vind ik wel dat Rutte zich goed staande houdt. Beter dan al die andere populistische clowns.
Weg met de EU, de gulden terug en de grenzen dicht!Geld verkwanselen is jaarlijks een shitload aan geld naar 3e wereldlanden sturen.
Geld verkwanselen is elke week 500 voornamelijk analfbetische 3e wereldlandiërs je land binnenhalen. Welke vervolgens zich verviervoudigen na familie herreniging en welke vrijwel allemaal niet zullen gaan werken.
Al het geld dat jaarlijks alleen al hieraan verkwanseld wordt zou je de hele coronacrisis van kunnen bekostigen (mbt het bouwen van noodhospitaals en het opleiden van personeel).
De regering stelt verkeerde prioriteiten, hetgeen natuurlijk niet zo vreemd is met dhimmies zoals Kaag aan het roer.
Rutte weet er vooral meesterlijk voor te zorgen dat alle shit niet aan hem kleeft.Ook al ben ik het met heel veel shit niet eens, vind ik wel dat Rutte zich goed staande houdt. Beter dan al die andere populistische clowns.
Hatsee.Weg met de EU, de gulden terug en de grenzen dicht!
Gaat dat in andere landen zoveel beter?Vind je niet dat het Nederlandse ambtenarenapparaat veel te groot en ineffeciënt is?
Vrijwel alle grote overheidsprojecten gaan over het budget heen. De Noord-Zuidlijn was ook al zo'n pareltje..
Omdat het in andere landen slecht(er) gaat, rechtvaardigt dat niet het falen van onze incompetente overheid.
Heb ik geen weet van, daarom ga ik daar ook geen oordeel over vellen.Vind je niet dat het Nederlandse ambtenarenapparaat veel te groot en ineffeciënt is?
Vrijwel alle grote overheidsprojecten gaan over het budget heen. De Noord-Zuidlijn was ook al zo'n pareltje..
Dat noemen ze politiek correct inderdaad. Anders had hij allang eruit gelegen.Rutte weet er vooral meesterlijk voor te zorgen dat alle shit niet aan hem kleeft.
Er zijn op verschillende momenten grote fouten gemaakt en dat kwam niet alleen omdat de informatie niet of slechts deels bekend was.
Juist, het systeem is dus rot en moet op de schop. Ik zeg nergens dat andere partijen het beter zullen doen.Ik denk dat als jij daar aan de macht zou zijn, je te maken krijgt met dezelfde shit/partijen/regels waardoor je uiteindelijk waarschijnlijk hetzelfde zou doen. Net als al die populistische schreeuwers die altijd gouden bergen beloven en uiteindelijk niks ervan gaan realiseren.
Globalisme en totalitarisme maakt het elders net zo erg. Er valt ook nergens naar te vluchten. Ik denk dat je die specifieke problemen beter historisch kunt vergelijken met uitkomsten van voordat zulke stappen zijn gezet. Als we die politieke en economische zelfkastijding niet deden en de technologische en sociale ontwikkelingen daarnaast behielden...
Die flaws blijf je toch krijgen. Zolang het door mensen gemaakt/beheerd wordt zullen er altijd dingen mank gaan.Juist, het systeem is dus rot en moet op de schop. Ik zeg nergens dat andere partijen het beter zullen doen.
Wat ik bedoel is dat de ambities van de overheid en de manier waarop zulke projecten worden aanbesteed bijdragen aan de kostenoverschrijding.Globalisme en totalitarisme maakt het elders net zo erg. Er valt ook nergens naar te vluchten. Ik denk dat je die specifieke problemen beter historisch kunt vergelijken met uitkomsten van voordat zulke stappen zijn gezet. Als we die politieke en economische zelfkastijding niet deden en de technologische en sociale ontwikkelingen daarnaast behielden...
Wat ik bedoel is dat je je kan afvragen of en in hoeverre het wel beter kan.Omdat het in andere landen slecht(er) gaat, rechtvaardigt dat niet het falen van onze incompetente overheid.
"Ja maar bij hen gaat het nog slechter" is geen argument.
"Ja maar meneer de agent, iedereen rijdt door rood."