Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, mag niet meer van het kabinet...Na vandaag wil half NL geen hand meer geven denk ik zo.
Ah joh, is maar een griepje. Het is hysterie.![]()
Italiaanse Gomorra-acteur: ’Mijn zus ligt hier dood en niemand helpt ons’
De Italiaanse acteur Luca Franzese (43), bekend van de maffiaserie Gomorra, deelt op Facebook een wanhopige oproep. Hij laat weten dat zijn zus een dag eerder in bed is overleden, maar er niemand is d...www.telegraaf.nl
Ah joh, is maar een griepje. Het is hysterie.
Aldus de helft van dit forum.
97 doden bijgekomen neem ik aan?
yes, 463 totaal.
Beetje cru dat De Telegraaf dit nieuws in de sectie 'Entertainment' plaatst.![]()
Italiaanse Gomorra-acteur: ’Mijn zus ligt hier dood en niemand helpt ons’
De Italiaanse acteur Luca Franzese (43), bekend van de maffiaserie Gomorra, deelt op Facebook een wanhopige oproep. Hij laat weten dat zijn zus een dag eerder in bed is overleden, maar er niemand is d...www.telegraaf.nl

Turkije heeft een tijdje geleden al wel de grens met Iran (waar het virus welig tiert) volledig op slot gegooid. Maar dan nog vind ik nul gevallen twijfelachtig.
Iemand enig idee wat voor effect dit kan hebben op de (hypotheek)rente?
China is niet te vertrouwen. Turkije trouwens ook niet.Mensen die dit kaartje dagelijks checken?
China staat al dagenlang op dat aantal besmettingen
Turkije nog steeds een paradijs
Vertrouw jij überhaupt iemand?China is niet te vertrouwen. Turkije trouwens ook niet.
Geen enkele regering is te vertrouwen.

Nee

Ah joh, is maar een griepje. Het is hysterie.
Aldus de helft van dit forum.
Net te horen gekregen dat het bij mijn vriendin op werk is vastgesteld bij de moeder van een kind. Het gezin is in quarantaine geplaatst. Mijn vriendin werkt op een BSO. Gelukkig betreft het niet dezelfde locatie maar 1 een kilometer verderop. De regiomanager reist echter (nogsteeds) gewoon rustig rondt van locatie naar locatie.
De gemeente Amstelveen wilt niet zeggen op welke school het kind zat.
![]()
Contactonderzoek bij Amstelveense basisschool na tweede Corona-besmetting
Amstelveen - De nieuwe (tweede) Corona-besmetting in Amstelveen die vandaag bekend werd, blijkt te zijn geconstateerd bij een lid van een Amstelveens gezin. De GGD voert een contactonderzoek uit; een basisschool in Amstelveen is bij dat onderzoek betrokken.www.amstelveenz.nl
M'n vriendin weet echter via haar werk dat het kind op het scholencomplex bij de Meent zat (Willem Alexander school, Circel of de Pionier).

Mensen die dit kaartje dagelijks checken?
China staat al dagenlang op dat aantal besmettingen
Turkije nog steeds een paradijs