XXL Nutrition

Coronavirus

Iemand enig idee wat voor effect dit kan hebben op de (hypotheek)rente?

Ah joh, is maar een griepje. Het is hysterie.
Aldus de helft van dit forum.

Net te horen gekregen dat het bij mijn vriendin op werk is vastgesteld bij de moeder van een kind. Het gezin is in quarantaine geplaatst. Mijn vriendin werkt op een BSO. Gelukkig betreft het niet dezelfde locatie maar 1 een kilometer verderop. De regiomanager reist echter (nogsteeds) gewoon rustig rondt van locatie naar locatie.

De gemeente Amstelveen wilt niet zeggen op welke school het kind zat.

M'n vriendin weet echter via haar werk dat het kind op het scholencomplex bij de Meent zat (Willem Alexander school, Circel of de Pionier).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
Italië tikt bijna de 10k besmettingen aan :eek:

Pas als er in Nederland 10.000 doden vallen dit jaar is het niet meer “zomaar een griepje”.

@Ashbringer45

Hee ash, we zitten weer aan de goede kant met onze vitD tabs :emo:

Ah joh, is maar een griepje. Het is hysterie.
Aldus de helft van dit forum.

Net te horen gekregen dat het bij mijn vriendin op werk is vastgesteld bij de moeder van een kind. Het gezin is in quarantaine geplaatst. Mijn vriendin werkt op een BSO. Gelukkig betreft het niet dezelfde locatie maar 1 een kilometer verderop. De regiomanager reist echter (nogsteeds) gewoon rustig rondt van locatie naar locatie.

De gemeente Amstelveen wilt niet zeggen op welke school het kind zat.

M'n vriendin weet echter via haar werk dat het kind op het scholencomplex bij de Meent zat (Willem Alexander school, Circel of de Pionier).

Zeg eens eerlijk, hoop je stiekem dat het hier flink los gaat en er nergens geen rijst meer te krijgen is? ;)
Het is vooralsnog nog altijd een griepje én hysterie! Pas als er fitte mensen overlijden zal ik deze woorden terug nemen, niet bij mensen die anders 3 maanden later bij een andere verkoudheid het loodje zou leggen.

Heb verder niemand hier zien roepen dat het virus zich niet zou verspreiden en deze paniek zou gaan ontkennen. Of dit snel of traag gaat ben ik niet zo van onder de indruk en ik denk de andere nuchtere dbb leden ook niet. Misschien staan we eind deze maand wel op 5000, verbaast mij niks. Het gaat door en door, geen houden meer aan.

Wat mij wel verbaast is dat velen zo hysterisch doen, maarja dat doen we hier ook als het een keer 40 graden is of Raymond van Barneveld het wk darts wint. Geen nieuws is toch ook nieuws!

Op hoeveel staat de teller eigenlijk nu terwijl ik dit post? :eek::eek::eek:

Terug
Naar boven