Fitness Seller

Coronavirus

Nou, het is officieel, ik heb koorts. 38.4 onder de oksel, dus ongeveer 39.4 in mijn aars. Sluit me zelf op in de mancave en hopelijk heb ik de kinderen en vrouw niet aangestoken :(
Wil niet zeggen dat je sharona virus hebt matje.

Godver, dit gaat wel heel ver! Een aantal Italianen zullen nu erg blij zijn met hun 'home gym'.

De Italiaanse maatregelen op een rij
Dit zijn de maatregelen die nu gaan gelden voor het hele land:
  • Italianen mogen alleen op pad voor hun werk en verder alleen als het strikt noodzakelijk is
  • Alle zwembaden, musea, bioscopen, ski-resorts en sportscholen in het land gaan dicht
  • Restaurants en cafés mogen alleen tussen 06.00 en 18.00 uur open zijn en bezoekers moeten een meter afstand houden
  • Begrafenissen, trouwerijen en culturele en religieuze evenementen gaan niet door
  • Alle sportevenementen op alle niveaus zijn afgelast, waaronder de Italiaanse voetbalcompetitie Serie A

Begrafenissen gaan niet door? Dacht de begrafenisondernemer zich al rijk te rekenen, gaat zelfs hij failliet!

Serieus?

Ik was vandaag trouwens nog in de buurt, op Vliegbasis Eindhoven. Morgen weer en vlieg ik naar Engeland. :)

Ja serieus. Gisteravond het dringende verzoek om vanuit huis te gaan werken. Kantoor is wel open als je niet thuis kan werken. Enige nadeel: normaal werk ik met 2 beeldschermen, nu maar 1 klein rot beeldschermpje.

Ik zal wel even zwaaien als je voorbij vliegt:wave:

• Like
Waarderingen: BB_
Ja serieus. Gisteravond het dringende verzoek om vanuit huis te gaan werken. Kantoor is wel open als je niet thuis kan werken. Enige nadeel: normaal werk ik met 2 beeldschermen, nu maar 1 klein rot beeldschermpje.

Ik zal wel even zwaaien als je voorbij vliegt:wave:
Haha, dat is precies het nadeel aan thuiswerken bij mij. :wave:

Groningen is nu nog de enige coronavrije provincie van Nederland!
Er gaat niets boven.... :thumbs:

'Eerste besmettingen in Friesland'
Het coronavirus heeft ook Friesland bereikt, meldt Omrop Fryslân. Het gaat om een echtpaar uit Gorredijk, in de gemeente Opsterland. Ze zitten samen met hun zoon in thuisisolatie. Er wordt onderzocht met wie de patiënten in contact zijn geweest.

Nu toch ook in Friesland
@Furryx94 vanavond daar even bakje koffie halen?
yes! had gisteren eten van een cateringbedrijf en bijeenkomst van ons bedrijf iedereen uit friesland verzamelen.
op deze manier gaat het keihard. ik zit graag 2 weken thuis. beetje jammer van de gym dat je daar niet heen mag dan.

yes! had gisteren eten van een cateringbedrijf en bijeenkomst van ons bedrijf iedereen uit friesland verzamelen.
op deze manier gaat het keihard. ik zit graag 2 weken thuis. beetje jammer van de gym dat je daar niet heen mag dan.
Schijt aan ? Niemand ruikt of jij verkouden bent of corona hebt.

Een bericht van een ICU arts in een zwaar getroffen gebied in Italië. Hieronder het originele bericht en daaronder de vertaling in tweets.

.
CC770A2A-CD23-47E4-8818-2F63FAA448AE.jpeg

Terug
Naar boven