apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ik wil graag aangifte doen van identiteitsfraude.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil graag aangifte doen van identiteitsfraude.
Neen,wel voldoende glijmiddel.Is er wel voldoende handgel aanwezig? Ik vraag dit voor een vriend.
De deelnemers volgen er een strikt regime, mogen niet sporten en er is al helemaal geen sprake van contact met de buitenwereld.Het valt me op dat overal waar ik kom iedereen hoest en kucht. Ook ik lig de helft van de tijd op bed rillerig en met een blaasontsteking (terwijl ik ben gestopt met rotjes in mijn urinebuis te laten ploffen). Ik ben echt nooit ziek. Ik denk dat er heel wat meer mensen besmet zijn. Zo is er een dokter die tijdens een meeting met iemand in aanraking was gekomen die corona had. Hij voelde zich kiplekker op 1 dag na dat hij zich rillerig voelde. Bleek dus dat hij ook positief was. Hij verklaart dus dat de media de boel lopen op te fucken de hele tijd.
Misschien toch maar eens die 4k euro opstrijken
![]()
Gezocht: vrijwilligers die zich willen laten besmetten met coronavirus
Britse wetenschappers zijn op zoek naar enkele vrijwilligers die ze mogen besmetten met het coronavirus in het kader van een klinisch onderzoek. Focus van dat onderzoek? Het nieuwe coronavirus, Covid-19, verslaan met behulp van een adequaat vaccin.www.ad.nl
@trenchmouth2Ik neem alles met een polsslag. (of als het lichaam nog warm is)
Hebben schapen een pols dan?Ik neem alles met een polsslag. (of als het lichaam nog warm is)
Nee, maar jij wel.

Bij een hoorzitting vanochtend in de Tweede Kamer gaven Thierry Baudet (Forum voor Democratie) en Henk Krol (50Plus) elkaar geen hand, maar een elleboog:
Heb het over Ronda he. Die zit al jaren bij wwe.
Het dodental in Italië is gestegen naar 463. In een dag zijn er 97 patiënten bij gekomen. Bij 9172 mensen in Italië is vastgesteld dat ze met het virus zijn besmet. Dat waren er gisteren nog 7375.