Fitness Seller

Coronavirus

Het valt me op dat overal waar ik kom iedereen hoest en kucht. Ook ik lig de helft van de tijd op bed rillerig en met een blaasontsteking (terwijl ik ben gestopt met rotjes in mijn urinebuis te laten ploffen). Ik ben echt nooit ziek. Ik denk dat er heel wat meer mensen besmet zijn. Zo is er een dokter die tijdens een meeting met iemand in aanraking was gekomen die corona had. Hij voelde zich kiplekker op 1 dag na dat hij zich rillerig voelde. Bleek dus dat hij ook positief was. Hij verklaart dus dat de media de boel lopen op te fucken de hele tijd.

Misschien toch maar eens die 4k euro opstrijken

Het valt me op dat overal waar ik kom iedereen hoest en kucht. Ook ik lig de helft van de tijd op bed rillerig en met een blaasontsteking (terwijl ik ben gestopt met rotjes in mijn urinebuis te laten ploffen). Ik ben echt nooit ziek. Ik denk dat er heel wat meer mensen besmet zijn. Zo is er een dokter die tijdens een meeting met iemand in aanraking was gekomen die corona had. Hij voelde zich kiplekker op 1 dag na dat hij zich rillerig voelde. Bleek dus dat hij ook positief was. Hij verklaart dus dat de media de boel lopen op te fucken de hele tijd.

Misschien toch maar eens die 4k euro opstrijken

De deelnemers volgen er een strikt regime, mogen niet sporten en er is al helemaal geen sprake van contact met de buitenwereld.

Bye bye gainz /out
Dat strikte regime en geen contact met de buitenwereld spreekt me dan wel weer aan.

Bij een hoorzitting vanochtend in de Tweede Kamer gaven Thierry Baudet (Forum voor Democratie) en Henk Krol (50Plus) elkaar geen hand, maar een elleboog:

1583772774652.png

ik morgenochtend op werk.

''goedemorgen''
giphy (2).gif elleboog.gif

Pow, right in the kisser!

Daarna is ze wwe gaan doen toch?

loopt toch redelijk uit de hand in Italie.....

Het dodental in Italië is gestegen naar 463. In een dag zijn er 97 patiënten bij gekomen. Bij 9172 mensen in Italië is vastgesteld dat ze met het virus zijn besmet. Dat waren er gisteren nog 7375.

Collega uit noord holland. Wou zich voorstellen op het werk. Ik sta op. Die beste man wil geen hand geven. Nou prima rare snuiter. Dus ik zeg elleboog dan maar? Ook niet. Doe mij dan maar de nuchtere Fries!

Na vandaag wil half NL geen hand meer geven denk ik zo.

Terug
Naar boven