Fitness Seller

Coronavirus

Er zijn landen die nu experimenteren met op hele hoge dosis suppleren van vitamine C bij patiënten.
Doe ik ook al standaard. Kaassaus krijg je niet zo snel dood :emo: onkruid vergaat niet :emo: heb zelfs denk ik nog nooit de griep gehad. 1x overgeven toen ik 10 was fzo erna enkel van de drank.

Doe ik ook al standaard. Kaassaus krijg je niet zo snel dood :emo: onkruid vergaat niet :emo: heb zelfs denk ik nog nooit de griep gehad. 1x overgeven toen ik 10 was fzo erna enkel van de drank.
Dat komt omdat jij al jaren niet meer dan twee personen ziet.

Je moeder en je psychiater.

:trollface:

IMG-20200309-WA0027.jpg

Het is zo ver, vanaf morgen vanuit huis werken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.446
Heerlijk! Morgen weer te werk. Nieuwe dag nieuwe kansen!

Zeg eens eerlijk, hoop je stiekem dat het hier flink los gaat en er nergens geen rijst meer te krijgen is? ;)
Het is vooralsnog nog altijd een griepje én hysterie! Pas als er fitte mensen overlijden zal ik deze woorden terug nemen, niet bij mensen die anders 3 maanden later bij een andere verkoudheid het loodje zou leggen.

Heb verder niemand hier zien roepen dat het virus zich niet zou verspreiden en deze paniek zou gaan ontkennen. Of dit snel of traag gaat ben ik niet zo van onder de indruk en ik denk de andere nuchtere dbb leden ook niet. Misschien staan we eind deze maand wel op 5000, verbaast mij niks. Het gaat door en door, geen houden meer aan.

Wat mij wel verbaast is dat velen zo hysterisch doen, maarja dat doen we hier ook als het een keer 40 graden is of Raymond van Barneveld het wk darts wint. Geen nieuws is toch ook nieuws!

Op hoeveel staat de teller eigenlijk nu terwijl ik dit post? :eek::eek::eek:
Nee zo pessimistisch ben ik niet dat ik dat hoop. Het maakt mij wat dat betreft ook niet veel uit, ik heb spullen geprept.

Daarnaast is het geen griepje, het is een verkoudheid. Griep is influenza.

Just in: Italië gaat volledig op lockdown (om slechts een griepje :D)

Laatst bewerkt:
  • #1.449

Als het weer toch nog een beetje meezit ben ik morgen gewoon in de Efteling te vinden.

• Like
Waarderingen: BB_
:duh:

Godver, dit gaat wel heel ver! Een aantal Italianen zullen nu erg blij zijn met hun 'home gym'.

De Italiaanse maatregelen op een rij
Dit zijn de maatregelen die nu gaan gelden voor het hele land:
  • Italianen mogen alleen op pad voor hun werk en verder alleen als het strikt noodzakelijk is
  • Alle zwembaden, musea, bioscopen, ski-resorts en sportscholen in het land gaan dicht
  • Restaurants en cafés mogen alleen tussen 06.00 en 18.00 uur open zijn en bezoekers moeten een meter afstand houden
  • Begrafenissen, trouwerijen en culturele en religieuze evenementen gaan niet door
  • Alle sportevenementen op alle niveaus zijn afgelast, waaronder de Italiaanse voetbalcompetitie Serie A

• #1.458
Klinkt als een normale dag voor mij

1583790353830.png

Godver, dit gaat wel heel ver! Een aantal Italianen zullen nu erg blij zijn met hun 'home gym'.

De Italiaanse maatregelen op een rij
Dit zijn de maatregelen die nu gaan gelden voor het hele land:
  • Italianen mogen alleen op pad voor hun werk en verder alleen als het strikt noodzakelijk is
  • Alle zwembaden, musea, bioscopen, ski-resorts en sportscholen in het land gaan dicht
  • Restaurants en cafés mogen alleen tussen 06.00 en 18.00 uur open zijn en bezoekers moeten een meter afstand houden
  • Begrafenissen, trouwerijen en culturele en religieuze evenementen gaan niet door
  • Alle sportevenementen op alle niveaus zijn afgelast, waaronder de Italiaanse voetbalcompetitie Serie A
Gelukkig houden ze een meter afstand. In Duitsland werkte een armlengte afstand houden ook zo goed.

Nou, het is officieel, ik heb koorts. 38.4 onder de oksel, dus ongeveer 39.4 in mijn aars. Sluit me zelf op in de mancave en hopelijk heb ik de kinderen en vrouw niet aangestoken :(

Terug
Naar boven