Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yip. Want er moet effect zijn van vaccinaties om de R omlaag te krijgen, anders gaat het te hard met de Britse variant. En om dat echt zinvol te laten zijn heb je het over honderdduizenden zwakkeren/zieken/ouderen die gevaccineerd moeten zijn om de druk op ziekenhuizen te verlagen en miljoenen om een echt effect op de R te hebben. Ik denk dat ze wel enige verzoepeling gaan doorvoeren, maar het zal helaas niet al te veel zijn. Vergeet die sportschool maar.Als de overheid en de werkgevers moeite gaat doen om coronaverlof te regelen, dan gaat de lockdown langer duren.
Dat ook, maar als je als werknemer vanaf 25.01 gebruik kunt maken van coronaverlof is het snel, als de scholen dan op 08.02 weer opengaan, dan moeten dat voor maat twee weken op poten zetten, dat is al die moeite niet waard. Dus icm met de verlengde lockdown in Duitsland ga ik uit van een verlenging van 3 weken, dus 1 maart.Yip. Want er moet effect zijn van vaccinaties om de R omlaag te krijgen, anders gaat het te hard met de Britse variant. En om dat echt zinvol te laten zijn heb je het over honderdduizenden zwakkeren/zieken/ouderen die gevaccineerd moeten zijn om de druk op ziekenhuizen te verlagen en miljoenen om een echt effect op de R te hebben. Ik denk dat ze wel enige verzoepeling gaan doorvoeren, maar het zal helaas niet al te veel zijn. Vergeet die sportschool maar.
Wat is dat?
Wat het precies is, voor wie het gaat gelden en wie welke delen van de rekening gaan betalen moet nog uitgewerkt worden. Het komt er in het kort op neer dat ouders met jonge kinderen iets zouden krijgen wat inzit tussen op eigen kosten verlof opnemen en jezelf ziek melden.Wat is dat?
En je bedoelt dat ze die moeite niet zouden doen als de verwachting niet was dat de lockdown nog wel even gaat duren?
Lekker een 80 jarige van achter op z'n hoofd rammen met een wapenstok.
Wat een lafaard.
Maja tegenwoordig is dat allemaal veroorloofd natuurlijk want 'wappie'. Maar bij die protesten om die dode crackneger durfden ze niet in te grijpen.
Politieagent worden, je moet het maardurvenwillen.
Geen idee waar je dat vandaan haalt? Voor zover ik weet is menig beschaafd mens tegen bruut politiegeweld en is met een wapenstok op het hoofd slaan überhaupt verboden. Wappie of geen wappie, 80 jaar of 24 jaar, zoiets kan en mag überhaupt niet. Neem aan dat de beste agent daar wel problemen mee gaat krijgen.Maja tegenwoordig is dat allemaal veroorloofd natuurlijk want 'wappie'. Maar bij die protesten om die dode crackneger durfden ze niet in te grijpen.
Dus dan is het wel goed om iemand van achter op z'n hoofd te slaan met een wapenstok volgens jou?Als agent kan je er normaal gesproken vanuit gaan dat iemand dien zich zo kleed geen 80 is.
En dan mag je wel met wapenstok iemand op ze achterhoofd rammen?Als agent kan je er normaal gesproken vanuit gaan dat iemand dien zich zo kleed geen 80 is.
Harder optreden, ja.Zijn er beelden van het moment van impact? Voor het zelfde geld is die kreupele ouwe vent gewoon gestruikeld.
En wordt er niet constant gezegd dat de politie wat harder moet optreden zoals bijvoorbeeld in Spanje?
Ik vind dit overigens wel een bijzondere verwoording. Dus jij vindt het verder wel oke dat er overmatig geweld werd gebruikt bij een 'crackneger'?Maar bij die protesten om die dode crackneger durfden ze niet in te grijpen.
Nee dat insinueer je nu zelf, beter lezen. Ik zeg dat ze niet durfden in te grijpen. Nergens zeg ik dat ik dit soort geweld wil zien.Dus jij vindt het verder wel oke dat er overmatig geweld werd gebruikt bij een 'crackneger'?
Op zich best logisch dat ik het zo opvat als je het over cracknegers hebt. Niet de meest beschaafde benaming.Nee dat insinueer je nu zelf, beter lezen. Ik zeg dat ze niet durfden in te grijpen. Nergens zeg ik dat ik dit soort geweld wil zien.
Crackneger, enkelvoud. Ik had het over George Floyd.Op zich best logisch dat ik het zo opvat als je het over cracknegers hebt. Niet de meest beschaafde benaming.
Het is inderdaad ergens wel merkwaardig dat de demonstratie op 01 juni op de Dam gewoon door kon gaan. Tenminste, dat is waar ik denk dat je op doelt.Maja tegenwoordig is dat allemaal veroorloofd natuurlijk want 'wappie'. Maar bij die protesten om die dode crackneger durfden ze niet in