AndroidHealthClinic

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

Screenshot_20210117-160016_Chrome.jpg



Waar haal jij hoogstwaarschijnlijk weg uit dit stukje?
 
Oh sorry hahaha. Je reageerde op die link, en naar aanleiding daarvan zoek ik gewoon bevestiging dat iet niet zoiets is als die fip/felv/fiv. Als ik het goed begrijp, is daar zon verband.

Wat tot zover duidelijk is (corrigeer me als ik het mis heb):

- Covid19 is een coronavirus, in de zin dat het tot de groep coronavirussen behoort.

- fip/felv/fiv zijn OOK coronavirussen, maar daar mee houdt de vergelijking met covid19 grotendeels op.

- Covid19 is géén gedefinieerd retrovirus, maar vertoont af en toe 'per ongeluk gedrag' waardoor het lijkt op iets dat een retrovirus 'by design' doet.
 
Raar he dat er zwakke ouderen doodgaan door een vaccin wat logischerwijs een kleine griepreactie veroorzaakt :roflol:
 
Laten we het hopen :)

Ik lig er in ieder geval niet zo wakker van.
Ik postte het alleen om te laten zien dat het argument: ‘het vaccin rommelt met mijn dna ‘ (wat niet waar is overigens) onzin is en dat als er iets is waarmee je kans loopt op een mutatie in DNA het coronavirus een groter risico is.

Het vaccin nemen helpt je te beschermen tegen covid en daarmee ook mogelijke mutaties.

Daarnaadt zijn er zat zaken waarvan je mutaties in je dna kunt krijgen. Gelukkig wordt hee veel snel gerepareerd. Maar zonlicht, zuurstof/oxidatie, roken, drinken, tanken, allemaal momenten waarop er mutaties kunnen ontstaan.
 
Precies, het enige 'hoogstwaarschijnlijk zekere', is het suggestieve aspect dat ons psychisch alvast voorbereid dat het nog wel even kan gaan duren ;)
Dat het nog even gaat duren snap ik maar leren lezen of luisteren is voor veel mensen wel een dingetje heb ik de afgelopen tijd gemerkt.
 
Het grootste probleem met het vaccin is dat de onderzoeksprotocollen nog steeds niet openbaar zijn gemaakt, er geen peer review is geweest. Dit, gepaard met de veroordeling voor commerciële fraude in 2009, zorgt bij mij voor veel argwaan. Het vaccin was te snel klaar. Het " we konden sneller werken" - argument houdt geen steek. Ik weet heel wat af van geneesmiddelenonderzoek. Tussen iedere fase, en er zijn soms wel meer dan tien fases, is er maanden, soms jaren aan data analyse nodig... Neen, dit vaccin is niet te vertrouwen omdat Pfizer bewezen heeft dat ze onbetrouwbaar zijn.
 
Op verzoek van de regering rekenden RIVM-modelleurs het effect van allerlei extra ingrepen uit, zoals de avondklok, een totaal bezoekverbod thuis en het beperken van de reismogelijkheden buiten een straal van zoveel kilometer rond de woonplaats.

Wat deze beperkingen precies opleveren voor de afremming van het virus kunnen de OMT’ers nu niet zeggen. Internationaal onderzoek suggereert dat een meer strikte ‘blijf thuis-regel’ bijvoorbeeld wel degelijk helpt, met een verlaging van de R-waarde van circa 10 tot 15 procent.


Untitled.png


Avondklok zal nog minder helpen dan een algemeen stay-at-home order?

Succes dan tegen die variant met 0.3 hogere R-waarde.
 
Wat tot zover duidelijk is (corrigeer me als ik het mis heb):

- Covid19 is een coronavirus, in de zin dat het tot de groep coronavirussen behoort.

- fip/felv/fiv zijn OOK coronavirussen, maar daar mee houdt de vergelijking met covid19 grotendeels op.

- Covid19 is géén gedefinieerd retrovirus, maar vertoont af en toe 'per ongeluk gedrag' waardoor het lijkt op iets dat een retrovirus 'by design' doet.
FIP wordt veroorzaakt door een van de vele corona virussen.
Fiv is een retroviridae/retrovirus.
Daartussen zit iets wat blijkbaar niet zo perongeluk is?
 
Het grootste probleem met het vaccin is dat de onderzoeksprotocollen nog steeds niet openbaar zijn gemaakt, er geen peer review is geweest. Dit, gepaard met de veroordeling voor commerciële fraude in 2009, zorgt bij mij voor veel argwaan. Het vaccin was te snel klaar. Het " we konden sneller werken" - argument houdt geen steek. Ik weet heel wat af van geneesmiddelenonderzoek. Tussen iedere fase, en er zijn soms wel meer dan tien fases, is er maanden, soms jaren aan data analyse nodig... Neen, dit vaccin is niet te vertrouwen omdat Pfizer bewezen heeft dat ze onbetrouwbaar zijn.
Kan je hier wat meer over vertellen?
 
Lockdown gaat hoogstwaarschijnlijk zeker tot de zomer duren aangezien de nieuwe britse variant van covid19 zich in rap tempo verspreidt
Bijna net zo hard als aannames en voorbarige conclusies.
 
Het grootste probleem met het vaccin is dat de onderzoeksprotocollen nog steeds niet openbaar zijn gemaakt, er geen peer review is geweest. Dit, gepaard met de veroordeling voor commerciële fraude in 2009, zorgt bij mij voor veel argwaan. Het vaccin was te snel klaar. Het " we konden sneller werken" - argument houdt geen steek. Ik weet heel wat af van geneesmiddelenonderzoek. Tussen iedere fase, en er zijn soms wel meer dan tien fases, is er maanden, soms jaren aan data analyse nodig... Neen, dit vaccin is niet te vertrouwen omdat Pfizer bewezen heeft dat ze onbetrouwbaar zijn.
Stemmingmakerij. Studieregistratie is hier te vinden: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04368728 en het onderzoeksprotocol is hier uitgewerkt in 376 pagina's: https://www.nejm.org/doi/suppl/10.1056/NEJMoa2034577/suppl_file/nejmoa2034577_protocol.pdf
De resultaten zijn ook peer-reviewed en staan hier: https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2034577
 
Back
Naar boven