MuscleMeat

Coronavirus

harder moet optreden zoals bijvoorbeeld in Spanje?
1 keer gezien van dichtbij. Alsof je een gevecht van Brad Pitt in Snatch irl meemaakt. Prachtig. Dan had die ouwe echt wel gehoor gegeven aan oproepen van politie dat ze weg moesten anders zou het worden schoongeveegd. Dan had die demonstratie ook wel een vergunning afgewacht, wat nu niet het geval was.

Het is inderdaad ergens wel merkwaardig dat de demonstratie op 01 juni op de Dam gewoon door kon gaan. Tenminste, dat is waar ik denk dat je op doelt.

Wel zaten mensen toen ook op terrasjes en was de Britse variant gewoon een lang weekend naar Amsterdam met drank en drugs.
Zie het als levend bewijs dat de overheid wel een leert van zijn fouten.

Had ze daar lekker in de kou laten staan.

Lekker een 80 jarige van achter op z'n hoofd rammen met een wapenstok.
Wat een lafaard.

Maja tegenwoordig is dat allemaal veroorloofd natuurlijk want 'wappie'. Maar bij die protesten om die dode crackneger durfden ze niet in te grijpen.

Politieagent worden, je moet het maar durven willen.

Hoofdwond + bloedverdunners = bloedbad.

Ik vind het maar een rare foto. De man is al aan het rennen, dus wat wil zon agent daarmee bereiken? Volgens mij kan hij zelfs prima zien dat het een oude man is, die niet veel harder kan rennen?
Die oude man zal ook wel niet onschuldig zijn. Maar hij lijkt mij ook op een leeftijd dat hij maar zo zijn heup kan breken als hij valt.

230C6C17-6960-414C-ABDC-A76C20C1553A.jpeg

1 keer gezien van dichtbij. Alsof je een gevecht van Brad Pitt in Snatch irl meemaakt. Prachtig. Dan had die ouwe echt wel gehoor gegeven aan oproepen van politie dat ze weg moesten anders zou het worden schoongeveegd. Dan had die demonstratie ook wel een vergunning afgewacht, wat nu niet het geval was.
Het is met Halsema maar net hoe het haar uitkomt. Als ze dit soort uitspraken doet moet ze niet raar staan te kijken als mensen dat dan ook doen.

Hypocriete snol.

Het is met Halsema maar net hoe het haar uitkomt. Als ze dit soort uitspraken doet moet ze niet raar staan te kijken als mensen dat dan ook doen.

Hypocriete snol.

Sowieso rare opmerking, aangezien "gehoord worden" bij iedere demonstratie meespeelt?

Inderdaad, wat een vreselijk hypocriet k*twijf is het toch...
Kwam in December weer goed naar voren. Ze wilde niet meedoen aan het Sinterklaasjournaal, toen bleek dat ze bijna de enige was (nog 10 anderen van de 355) wilde ze wel meedoen maar toen zeiden ze doei nu ben je te laat, geen pepernoten voor jou.

Geen tijd hahaha.

Zo zie je maar weer, waar het geld zit kan alles gewoon doorgaan. Het gewone volk mag niks meer. En dan zie je ook nog verschillende profs rondlopen met een vers kapsel. Goed signaal naar de bevolking.

Sport gaat door, juist voor vermaak van het volk.

Gelukkig maar.

Ik heb niks gesloten hoor

Zou toch veel liever zelf sporten, ken ook niet veel mensen in mijn omgeving die voorkeur geven aan sport kijken

Zelfde als tv programma's die doorgaan.

Vi, ouwehoeren en praten over het voetbalweekend in cafesfeer zou ik ook wel willen bij mensen thuis.

Maar ben blij dat er nog wat te kijken valt. Dus van mij prima dat dit door gaat.

Inderdaad, wat een vreselijk hypocriet k*twijf is het toch...

Gisteren op bezoek bij schoonouders.
Nederland kan het niet, avondklok moest maar snel ingevoerd worden en als het even kan gewoon leger inzetten ter controle.

Kan het dan niet laten te vragen wat ze dan op deze verjaardag doen (waren met 6 personen) maar dan blijft het akelig stil. Kan er dan toch wel van genieten, zo'n stilte.

Hoofdwond + bloedverdunners = bloedbad.

Ik vind het maar een rare foto. De man is al aan het rennen, dus wat wil zon agent daarmee bereiken? Volgens mij kan hij zelfs prima zien dat het een oude man is, die niet veel harder kan rennen?
Die oude man zal ook wel niet onschuldig zijn. Maar hij lijkt mij ook op een leeftijd dat hij maar zo zijn heup kan breken als hij valt.
Onprofessioneel van die agent. Waarschijnlijk was hij bang en boos en was deze actie de compensatie daarvoor. geschikt/ongeschikt

Onprofessioneel van die agent. Waarschijnlijk was hij bang en boos en was deze actie de compensatie daarvoor. geschikt/ongeschikt

Ze doen het nooit goed. Nu is het opeens te hard omdat iemand die daar niet hoorde rond te lopen een schram op zijn kop heeft.

Meestal treden ze te slap op en kunnen ze een voorbeeld nemen aan de Guardia Civil.

Terug
Naar boven