Wat is voorheen gezond? <30BMI en de boodschappen uit de auto naar het aanrecht kunnen sjouwen? Of dat niet eens?
Op een of andere manier denk ik dat veel van deze 3000-4800 van de 2+ miljoen besmettingen niet in top vorm waren.
Ik denk best dat die er tussen zitten hoor, lekker sportieve mensen die een nare reactie of gewoon pech met een erg ziekteverloop hebben gehad. (te zwaar sporten kan ook zomaar bijdragen) Maar hoeveel? 0.0x% van de besmettingen? En hoeveel blijven er over die niet af kunnen met gewoon een tijdje weer rustig conditie opbouwen?
En zo heel heftig is een bonkend hart en moe op de bank willen hangen nou ook weer niet. Dan moet je inderdaad wat gaan bewegen om weer fit te worden, en deze mensen doen/willen dat onder fysio begeleiding ik denk omdat ze anders zelf nooit wat deden en niet weten hoe of wat.
Als je een beetje sportief bent ga je weer bewegen zodra dat kan, bouwt het over een periode weer op, en is er eigenlijk niks aan de hand. Wie niets gewend is gaat in paniek op de bank liggen als ze eens merken dat hun hart klopt.
Ons
@yasmine heeft ook een tijd moeten herstellen maar gaat nu weer rustig aan opbouwen. Komt wel goed toch.