Insane minds think alike

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Te zwak om te werken is te zwak om te werken. Het zijn de usual suspects die nu weer maanden thuis blijven en een fysiek en mentaal revalidatie- en reïntegratieprogramma nodig hebben.
Ik wacht al op de zomer variant die een 0.3 hogere R-waarde rond BBQ's heeft zodat ze dan ook nog wat macht hebben.Ik kan me nog herinneren dat sommige op dit forum nogal lacherig deden afgelopen zomer/voorjaar wanneer men het had over dit soort draconische maatregelen. Die werden toen weggezet als complotdenkers en doemdenkers.
Zo zie je maar.
Behalve op elektrische barbeques die werken op zonne- of windenergie.Ik wacht al op de zomer variant die een 0.3 hogere R-waarde rond BBQ's heeft zodat ze dan ook nog wat macht hebben.
Die redenatie kan je ook omdraaien, dat ZZP'ers zich geen fatsoenlijke revalidatie kunnen permitteren uit angst voor inkomsten- of opdrachtgeververlies.
Stil zitten is funest voor de mens, zowel mentaal als fysiek.Dit is altijd wel interessant en menig zelfstandige heeft maar een klein dokters dossier. Maar eenmaal met pensioen komt de ene kwaal na de ander bovendrijven. Waren die er dan al of ontstaan die door de leegte?
Mijn vader als voorbeeld is nu 70 en werkt nog een uur of 60 per week in de lente en zomermaanden met mijn bedrijf, fysiek werk ook nog.
In de winter doet hij niks en heeft hij altijd diverse pijnen hier en daar en loopt ook niet zo soepel. Ik denk dat elke keer dat het niks meer zal worden in het seizoen maar eenmaal begonnen heeft hij nergens meer last van. Zo gaat het al jaren.
Doet je vader dat ook?Vind het wel sneu voor al die honden die in de zomer aan een boom worden achtergelaten.
Ik snapte niet helemaal waar die opmerking vandaan kwam, maar gelukkig geen verband met je vader.Dan knoop ik hem aan een boom.
Ik zie de gemiddelde Hollander wel juist om 20.00 de hond gaan uitlaten tijdens de avondklok. Even de buren laten weten dat zij nog wel naar buiten mogen en hun lekker niet.
7 gulden en 50 centBen wel benieuwd hoe ze dat gaan handhaven.
Ik woon in het noorden, net alsof die ene verdwaalde politieman hier elke hoek van de straat in de gaten houdt/ kan houden.
Ik snapte niet helemaal waar die opmerking vandaan kwam, maar gelukkig geen verband met je vader.
Daar kan ik me ook iets bij voorstellen, maar als je naar 23u gaat zoals de sport wil, dan heeft het ook weer amper effect.