apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Omdat het voor de 1 wel geldt en de ander niet? JaIs het eigenlijk niet een discriminerende maatregel?
Maar het is vooral een onzinnige maatregel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat het voor de 1 wel geldt en de ander niet? JaIs het eigenlijk niet een discriminerende maatregel?
Behalve in Staphorst, daar is alles andersNa 20:30 mag je niet meer onder de brug vandaan komen.
De meer getinte medemens valt minder op als die zich er niet aanhoudt. Tevens zijn ze vaak al beter getraind in het onzichtbaar verplaatsen in het donker.Omdat het voor de 1 wel geldt en de ander niet? Ja
Maar het is vooral een onzinnige maatregel.
Wauw dat ik daar niet aan dachtIs een hond niet al zelf het "ik laat me hond uit bewijs"?

Prolonged and Late-Onset Symptoms of Coronavirus Disease 2019 - PMC
Some patients who recover from coronavirus disease 2019 (COVID-19) have prolonged symptoms such as dyspnea, fatigue, cough, and dysosmia for longer than 120 days after symptom onset. In addition, some patients who recovered from COVID-19 reported ...www.ncbi.nlm.nih.gov
In addition, some patients who recovered from COVID-19 reported hair loss a few months after the onset of the disease.
Ik blijf dus 24/7 binnen
IJdeltuitjeProlonged and Late-Onset Symptoms of Coronavirus Disease 2019 - PMC
Some patients who recover from coronavirus disease 2019 (COVID-19) have prolonged symptoms such as dyspnea, fatigue, cough, and dysosmia for longer than 120 days after symptom onset. In addition, some patients who recovered from COVID-19 reported ...www.ncbi.nlm.nih.gov
In addition, some patients who recovered from COVID-19 reported hair loss a few months after the onset of the disease.
Ik blijf dus 24/7 binnen
Eindelijk een legitieme reden waarom we wat voorzichtiger moeten zijn, f**k haaruitval
En dan zeggen ze dat dit virus niet schadelijk is.

Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen.Als het ook voor konthaaruitval zorgt wil ik wel corona

@Camelus heb jij daar foto’s van?Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen.![]()
Moest je doggy zitten?Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen.![]()
Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen.![]()
Als je het goed aanpakt kan je hem gelijkertijd bleken.
Hoe weet jij dat

Trimmen is inderdaad het beste. Als je gaat scheren dan gaat het helemaal fucking jeuken en ga je er ook niet echt sierlijker op lopen.Ja man, echt verschrikkelijk. Eens in de zoveel tijd probeer ik het te trimmen. Op zich lukt dat nog wel aardig maar het is echt een vervelend klusje.

zeker!! op je gemakje!!
Voor als je gaat poepen (ned)