XXL Nutrition

Coronavirus

In addition, some patients who recovered from COVID-19 reported hair loss a few months after the onset of the disease. :eek:

Ik blijf dus 24/7 binnen

In addition, some patients who recovered from COVID-19 reported hair loss a few months after the onset of the disease. :eek:

Ik blijf dus 24/7 binnen

Eindelijk een legitieme reden waarom we wat voorzichtiger moeten zijn, f**k haaruitval

Ik blijf dus 24/7 binnen
IJdeltuitje

Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen. :fluit:
Moest je doggy zitten?

Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen. :fluit:

Ja man, echt verschrikkelijk. Eens in de zoveel tijd probeer ik het te trimmen. Op zich lukt dat nog wel aardig maar het is echt een vervelend klusje.

Ontharingscreme matties

Hoe weet jij dat :angstig:

Ja man, echt verschrikkelijk. Eens in de zoveel tijd probeer ik het te trimmen. Op zich lukt dat nog wel aardig maar het is echt een vervelend klusje.
Trimmen is inderdaad het beste. Als je gaat scheren dan gaat het helemaal fucking jeuken en ga je er ook niet echt sierlijker op lopen.

Het lijkt erop dat al mijn baard genen naar mijn bilspleet zijn gegaan. Dat verklaart ook hoe @BB_ aan zijn ''baard'' komt. Bij hem is het juist andersom gegaan. :thinking:

Terug
Naar boven