Fitness Seller

Coronavirus

Heb jij ook zo'n enorme oerwoud tussen je spleet? Ik heb het wel eens laten waxen, maar dat was niet zo'n goed idee. En de manier waarop het gebeurde is ook niet iets wat het daglicht ooit mag aanschouwen. :fluit:
Heb je toen niet meteen je anus laten bleken:

Ik lees dat we wellicht een avondklok gaan krijgen en dat roept natuurlijk vele vragen op bij mij, maar misschien ook bij jou.

- Welk bedrijf komt hem installeren?
- Mag ik zelf bepalen aan welke muur die komt?
- Krijgt iedereen dezelfde of is er een soort catalogus waar ik uit mag kiezen?
- Zijn de batterijen erbij inbegrepen?
- Zijn er (verborgen) kosten aan verbonden?
- Werkt dat ding overdag ook of moet ik daar zelf een klok voor aanschaffen?
- Draai ik op voor reparatiekosten bij een defect?
- Kan ik mijn oude klok nog wel gebruiken?

Hopelijk komt de overheid snel met antwoorden, want op internet staat er nog niets over vermeld.

Ik lees dat we wellicht een avondklok gaan krijgen en dat roept natuurlijk vele vragen op bij mij, maar misschien ook bij jou.

- Welk bedrijf komt hem installeren?
- Mag ik zelf bepalen aan welke muur die komt?
- Krijgt iedereen dezelfde of is er een soort catalogus waar ik uit mag kiezen?
- Zijn de batterijen erbij inbegrepen?
- Zijn er (verborgen) kosten aan verbonden?
- Werkt dat ding overdag ook of moet ik daar zelf een klok voor aanschaffen?
- Draai ik op voor reparatiekosten bij een defect?
- Kan ik mijn oude klok nog wel gebruiken?

Hopelijk komt de overheid snel met antwoorden, want op internet staat er nog niets over vermeld.
Leuk, maar niet origineel.

Persconferentie is trouwens om 14:00 begonnen

Werkt dat echt? Anders is het zeker wel te overwegen. En hoe gaat dat dan precies? Je smeert die creme in je bilnaad en je laat het een paar minuten intrekken en vervolgens spoel je het af en heb je een superglad kontje? Klinkt haast te mooi om waar te zijn.

Werkt dat echt? Anders is het zeker wel te overwegen. En hoe gaat dat dan precies? Je smeert die creme in je bilnaad en je laat het een paar minuten intrekken en vervolgens spoel je het af en heb je een superglad kontje? Klinkt haast te mooi om waar te zijn
Werkt goed. Ik gebruik altijd Feet ontharingscreme. Je smeert in, na 10 minuten is je huid helemaal glad. Maar het stinkt wel

Werkt dat echt? Anders is het zeker wel te overwegen. En hoe gaat dat dan precies? Je smeert die creme in je bilnaad en je laat het een paar minuten intrekken en vervolgens spoel je het af en heb je een superglad kontje? Klinkt haast te mooi om waar te zijn.

Werkt wel echt goed, jeukt wel als de neten zolang die creme erop zit.
Wordt goed glad

avondklok avondklok!! 6 keer per week staandegehouden worden :p

Wacht eens, mag je dan nog wel 's avonds je schuur in? :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven