AndroidHealthClinic

Coronavirus

Ja, je mag Rex uitlaten.

Edit: iemand een hond die ik kan lenen voor een paar weken? Heb hem alleen nodig na 20:00.
1611096567200.png

Ik ben trouwens benieuwd hoe ze je kunnen weerhouden van het misbruiken van je werkgeversverklaring als je die zou krijgen.

19 daagjes is vooralsnog het voornemen, is dat uitzichtloos of valt er een mouw aan te passen (tot 20.00). In de weekenden, mocht je vrij zijn, kan je dan overdag iets doen?

Haha, bedankt voor de zorgen en het meedenken, maar ik red me prima :) Ik heb vrienden die in hetzelfde schuitje zitten, dus dan worden het waarschijnlijk ouderwetse slaapfeestjes. Uiteraard niet met Jan en alleman, maar ik sluit niet uit dat ik ook eens over de limiet heen ga.

Ik begrijp je en een alternatief zoals ‘s middags bij elkaar op bezoek gaan, of pas ‘s ochtends vroeg naar huis verlagen het risico op besmetting ook niet.

Dat is inderdaad precies mijn bezwaar. Ik blijf die mensen toch wel zien.

Ik, ik, ik. We zijn allemaal ik.

Geleerd van de babyboomers :)

Uit gewoon je frustratie drie weken lang hier op DBB van 20:00 tot 04:00. Dan vliegt de tijd zo voorbij.

Haha, gelukkig hebben we de DBB arena nog ;)

Toch apart. We hàdden deze januari eindelijk iets om naar uit te kijken (gyms open), en het is nu onduidelijk wanneer ze ooit weer open gaan.
De 18e was het blue monday, de meest depressieve dag in het jaar. Deze januari begon voor mijn gevoel al in december, en duurt tot in februari.

Eigenlijk best knap dat we het zo met z'n allen volhouden.

Die avondklok roept toch wat vragen op bij mij:
- Mag je nog zwever/dakloos zijn?
- Mag je nog kamperen?
- Mag je nog je hond uitlaten? En andere dieren?
Je hond moet zichzelf uitlaten anders riskeer je boete van 95€

Die avondklok roept toch wat vragen op bij mij:
- Mag je nog zwever/dakloos zijn?
- Mag je nog kamperen?
- Mag je nog je hond uitlaten? En andere dieren?
Nee nee en nee dus ik kom bij jou kamperen. Mag ik mn tuigje aan houden?

Tot nu toe me best prima aan de maatregelen gehouden maar een avondklok is me een stap te ver.

Terug
Naar boven