Fitness Seller

Coronavirus

Dat kan nog tegenvallen, zeker als je met blokverwarming moet verwarmen. Ik woon in een redelijk klein appartement, dubbelglas, maar volgens mij is de rest echt prut geïsoleerd. Toen ik hier net kwam wonen had ik geen benul van de stookkosten, dus ik stookte gewoon naar wat ik comfortabel vond (geeneens zo riant, want ik heb het snel te warm). Nadat ik al 650 euro extra moest aftikken in januari over de drie maandjes daarvoor dat ik er woonde ben ik maar eens gaan bellen of dat niet een foutje was: nee het klopte, ik zat toen (was eind januari) ook al op bijna 500 euro aan stookkosten. :roflol:
Stadsverwarming werkte bij mij wel goed maar misschien kreeg ik toen ook warmte van de onderburen mee. Geen idee meer wat het me kostte toen ik die winter zo'n tocht had. Had wel wat met ducttape en isolatie geïmproviseerd :o

Ik zie de gym en trainen bij uitstek als iets wat je doet om je volledige potentie te bereiken. Eventueel zou je het ook als erkenning kunnen zien, maar de vraag is in hoeverre dat echt op gaat (zou moeten gaan) voor een hobbysporter.
Dacht aan de gele: :sad:

Ik zie de gym en trainen bij uitstek als iets wat je doet om je volledige potentie te bereiken. Eventueel zou je het ook als erkenning kunnen zien, maar de vraag is in hoeverre dat echt op gaat (zou moeten gaan) voor een hobbysporter.
Voor mij was de sport altijd de remmer op het feesten. De rem op de drank, drugs, ongezonde levensstijl. Zonder sport was ik waarschijnlijk flink naar de conjo gegaan.

Het sluiten van sportscholen en sportcentra is echt funest voor heel veel mensen.

Voor jou is het misschien een hobby, voor mij meer dan dat. Heel mijn leven is ingericht op trainen.

Op de lange termijn hoef je dan inderdaad minder te stoken :trollface:
Dit dus:
Zojuist hebben wij de huidige standen (verbruik 2018) bekeken en daaruit valt af te leiden dat er veel verbruik in uw appartement plaatsvindt (ter illustratie het huidig gemiddelde 2018 van het complex bedraagt 391 eenheden en uw appartement zit nu al op 1416 (peildatum 22 januari 2018).
(Wat omgerekend bijna 500 euro bleek te zijn.)

Ik wil niet zeggen dat het door het sluiten van de gym komt maar ik drink nu al 2 maanden meer dan de afgelopen 6 jaar :roflol:
Dat had ik ook in de vorige lockdown. Niet goed man. 3x per week flink zuipen. Daarom maar besloten te stoppen met drank, drugs en ongezond eten t/m de zomer.

Ik ben wel benieuwd naar de omzetcijfers van bijv. Gall en Gall tijdens de lockdowns en avondklok.

Laatst bewerkt:
Dit illustreert ook een van de kritieken, de definities zijn zo ruim je kan er alle kanten mee op.

Voor jou is het misschien een hobby, voor mij meer dan dat. Heel mijn leven is ingericht op trainen.
Dan is het misschien toch een idee om je leven, die ingericht is op trainen, niet afhankelijk te laten maken van een sportschool die blijkbaar op elk moment gesloten kan worden. Investeer in een echte homegym. Als het echt je leven is vindt je wel een manier.

Alcohol mocht sowieso niet meer verkocht worden na 20.00 uur dus de avondklok verandert daar niks aan.
Jawel want als je toch niets anders te doen hebt in de avond pak je maar een drankje (of 10). Dus overdag wordt er dan meer verkocht

Dan is het misschien toch een idee om je leven, die ingericht is op trainen, niet afhankelijk te laten maken van een sportschool die blijkbaar op elk moment gesloten kan worden. Investeer in een echte homegym. Als het echt je leven is vindt je wel een manier.
Een echte homegym die voldoet aan mijn eisen heb ik het geld niet voor. Dan kan ik beter een echte gym openen.

Alcohol mocht sowieso niet meer verkocht worden na 20.00 uur dus de avondklok verandert daar niks aan.
Ik bedoel of ze meer omzet draaien in de maand december tijdens de lockdown dan in voorgaande jaren.

Oftewel, grijpen er meer mensen naar de fles? Wordt er meer alcohol genuttigd. Om mij heen zie ik dat mensen hun alcoholgebruik flink gestegen is. Zoals @Portonia1 ook al aangaf.

De gyms mogen met hun spullen buiten door toch?

Een echte homegym die voldoet aan mijn eisen heb ik het geld niet voor. Dan kan ik beter een echte gym openen.
Dan denk ik dat je leven toch niet zo ingericht is op trainen als je zelf denkt. Zoals ik zei, als het echt je leven is vindt je een manier.

Terug
Naar boven