- Waardering
- 11.434
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
"niet te vergelijken" kan alle kanten op.Ik zeg juist dat je het niet kunt vergelijken. Dus waar zeg ik dan dat mijn drama even erg is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"niet te vergelijken" kan alle kanten op.Ik zeg juist dat je het niet kunt vergelijken. Dus waar zeg ik dan dat mijn drama even erg is?
Het tijdelijk niet kunnen uitoefenen van je hobby is wel echt iets heel anders dan zware financiële klappen krijgen of je geliefden nauwelijks meer zien. Mijn bescheiden mening is dat je je niet zo moet aanstellen.Dat is precies wat ik bedoel. Je kunt onmogelijk voor een ander invullen. Voor mij is het sluiten van de sportscholen een drama, een ander vindt het erg dat hij zijn oma in het verpleeghuis niet mag bezoeken en weer een ander moet zijn huis verkopen omdat zijn onderneming failliet is gegaan. Dit kun je onmogelijk met elkaar vergelijken en dus kun je ook niet zeggen dat ik (of wie dan ook) me niet moet aanstellen over het sluiten van de sportscholen omdat iemand anders wel ergere problemen heeft. Althans, dat is mijn bescheiden mening.
Een hongerig kind in Afrika heeft weldegelijk geen grotere impact op mijn leven dan niet naar de gym kunnen.een hongerig kind in Afrika hebben weldegelijk een veel grotere impact op iemands leven dan even niet naar de gym kunnen.
Volgens mij lezen jullie niet goed. Ik zeg juist dat je het niet kunt vergelijken. Ieder heeft in zijn eigen leven zijn eigen problemen op dit moment.Het tijdelijk niet kunnen uitoefenen van je hobby is wel echt iets heel anders dan zware financiële klappen krijgen of je geliefden nauwelijks meer zien. Mijn bescheiden mening is dat je je niet zo moet aanstellen.
En corona heeft ook amper impact op dat kindEen hongerig kind in Afrika heeft weldegelijk geen grotere impact op mijn leven dan niet naar de gym kunnen.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen.Volgens mij lezen jullie niet goed. Ik zeg juist dat je het niet kunt vergelijken. Ieder heeft in zijn eigen leven zijn eigen problemen op dit moment.

Ik interpreteerde het zoals jij het nu verder verklaart en blijf dus bij mijn punt. Het gaat in dezen niet om het feit of iemand anders harder of minder hard getroffen wordt, maar hoe hard het individu daadwerkelijk getroffen wordt. Dat iedereen dat anders ervaart is zeker waar. Het tijdelijk je hobby laten liggen staat echt totaal niet in verhouding met harde financiële klappen en de daarbij horende onzekerheid.Volgens mij lezen jullie niet goed. Ik zeg juist dat je het niet kunt vergelijken. Ieder heeft in zijn eigen leven zijn eigen problemen op dit moment.
Kun je mijn bericht citeren waar ik dit dan beweer? Ik geef juist aan dat je het niet met elkaar kunt vergelijken.Het tijdelijk je hobby laten liggen staat echt totaal niet in verhouding met harde financiële klappen en de daarbij horende onzekerheid.
Kun je mijn bericht citeren waar ik dit dan beweer? Ik geef juist aan dat je het niet met elkaar kunt vergelijken.
Er is wat dat betreft gewoon een vrij simpele en objectieve meetlat om die klappen langs te houden; Maslow's pyramide. Jouw problematiek zit echt in het puntje daarvan en ik vind het in de huidige situatie dus ook aanstelgedrag om dat als 'drama' te benoemen.Dit kun je onmogelijk met elkaar vergelijken en dus kun je ook niet zeggen dat ik (of wie dan ook) me niet moet aanstellen over het sluiten van de sportscholen omdat iemand anders wel ergere problemen heeft.
Dus m.a.w.: niemand hier mag klagen over zijn/haar huidige situatie want er zijn altijd ergere problemen die onderin die piramide zitten. Tenminste dit is wat ik nu haal uit jouw woorden.Er is wat dat betreft gewoon een vrij simpele en objectieve meetlat om die klappen langs te houden; Maslow's pyramide. Jouw problematiek zit echt in het puntje daarvan en ik vind het in de huidige situatie dus ook aanstelgedrag om dat als 'drama' te benoemen.
Nee, dat interpreteer je echt verkeerd. Je hebt überhaupt helemaal geen echt probleem.Dus m.a.w.: niemand hier mag klagen over zijn/haar huidige situatie want er zijn altijd ergere problemen die onderin die piramide zitten. Tenminste dit is wat ik nu haal uit jouw woorden.
Ik stel nergens dat mijn probleem erger is dan een ander zijn probleem. Ik maak nergens een vergelijking.
Wanneer is een probleem een echt probleem?Nee, dat interpreteer je echt verkeerd. Je hebt überhaupt helemaal geen echt probleem.
Wel met als terzijde dat de theorie als zodanig of als verkeerd geïnterpreteerd niet echt stand houdt.Er is wat dat betreft gewoon een vrij simpele en objectieve meetlat om die klappen langs te houden; Maslow's pyramide. Jouw problematiek zit echt in het puntje daarvan en ik vind het in de huidige situatie dus ook aanstelgedrag om dat als 'drama' te benoemen.
Als ik er zelf ook last van heb

Dat kan nog tegenvallen, zeker als je met blokverwarming moet verwarmen. Ik woon in een redelijk klein appartement, dubbelglas, maar volgens mij is de rest echt prut geïsoleerd. Toen ik hier net kwam wonen had ik geen benul van de stookkosten, dus ik stookte gewoon naar wat ik comfortabel vond (geeneens zo riant, want ik heb het snel te warm). Nadat ik al 650 euro extra - dus bovenop m'n voorschot - moest aftikken in januari over de drie maandjes daarvoor dat ik er woonde ben ik maar eens gaan bellen of dat niet een foutje was: nee het klopte, ik zat toen (was eind januari) ook al op bijna 500 euro aan stookkosten.Heb wel het idee dat sommige dingen vrij simpel (een stuk) te verhelpen zijn. Voor een paar euro de ramen opnieuw kitten. Als het echt erg is zou ik zelfs isolatiefolie oid over de (meeste) ramen plakken. Ik zie een open haard misschien stookt af en toe een blokje hout daarin gooien wel beter/goedkoper dan de cv.
Alleen het enkel glas op zich zou niet zo'n ramp moeten zijn toch? Heb ik ook m'n hele jeugd mee geleefd maar werd met de kachel even aan gewoon warm binnen.
Heb wel een winter met een kapotte voordeur en enkel glas gewoond als het zo met -10 door je huis tocht zou ik wel eea aan kieren afdekken
ik zie ook een asbak dus er is ruimte voor luxe

En tercht, mensen zoals jij zijn de oorzaak van global warming.Dat kan nog tegenvallen, zeker als je met blokverwarming moet verwarmen. Ik woon in een redelijk klein appartement, dubbelglas, maar volgens mij is de rest echt prut geïsoleerd. Toen ik hier net kwam wonen had ik geen benul van de stookkosten, dus ik stookte gewoon naar wat ik comfortabel vond (geeneens zo riant, want ik heb het snel te warm). Nadat ik al 650 euro extra - dus bovenop m'n voorschot - moest aftikken in januari over de drie maandjes daarvoor dat ik er woonde ben ik maar eens gaan bellen of dat niet een foutje was: nee het klopte, ik zat toen (was eind januari) ook al op bijna 500 euro aan stookkosten.![]()

Op de lange termijn hoef je dan inderdaad minder te stokenEn tercht, mensen zoals jij zijn de oorzaak van global warming.
![]()

Wel met als terzijde dat de theorie als zodanig of als verkeerd geïnterpreteerd niet echt stand houdt.
Wel zou je kunnen zeggen dat de problemen van de flatbewoners in de laag Fysiek en/of Zekerheid zitten en bb'ers in de laag Erkenning.
Als je voor je in gedrag en voor je gevoel iemand bent die 4x per week naar de sportschool gaat, dan ben je toch wat onthand als deze langere tijd dicht is.
Ik zie de gym en trainen bij uitstek als iets wat je doet om je volledige potentie te bereiken. Eventueel zou je het ook als erkenning kunnen zien, maar de vraag is in hoeverre dat echt op gaat (zou moeten gaan) voor een hobbysporter.Gym valt toch in de middelste laag van Maslow's pyramide?