- Waardering
- 12.184
Elk apparaat z'n eigen tentje!Nou dat weet ik dus niet..
Mijn gym had het daar over dus ze gaan nu bekijken hoe ze dat zo kunnen inrichten dat je met meerdere groepjes van 2 kunt sporten![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elk apparaat z'n eigen tentje!Nou dat weet ik dus niet..
Mijn gym had het daar over dus ze gaan nu bekijken hoe ze dat zo kunnen inrichten dat je met meerdere groepjes van 2 kunt sporten![]()
Volgens mij lezen jullie niet goed. Ik zeg juist dat je het niet kunt vergelijken. Ieder heeft in zijn eigen leven zijn eigen problemen op dit moment.
Maar als we gaan vergelijken en relativeren moet niemand zich aanstellen want je hebt altijd nog de hongerige kindjes in Afrika.
Mwhoa. Ik begrijp hem wel maar begrijp jullie ook. Ik heb zelf ook wel over een homegym nagedacht maar ik haal juist veel plezier (en moet door blessures) uit een degelijke crossover, legpress, extension/curl noem het maar op. Dat is niet zo 123 te realiseren met een modaal inkomen.Dan denk ik dat je leven toch niet zo ingericht is op trainen als je zelf denkt. Zoals ik zei, als het echt je leven is vindt je een manier.
Gewoon een gym plunderen, toch?Mwhoa. Ik begrijp hem wel maar begrijp jullie ook. Ik heb zelf ook wel over een homegym nagedacht maar ik haal juist veel plezier (en moet door blessures) uit een degelijke crossover, legpress, extension/curl noem het maar op. Dat is niet zo 123 te realiseren met een modaal inkomen.
Rellen moeten in friesland nog uitgevonden worden maar ben er als eerste bij! Dat squatrack druk ik zo in m'n skoda citigo.
Alle begrip, het is thuis ook anders. Maar met degelijke apparatuur wordt het een stuk leuker.Mwhoa. Ik begrijp hem wel maar begrijp jullie ook. Ik heb zelf ook wel over een homegym nagedacht maar ik haal juist veel plezier (en moet door blessures) uit een degelijke crossover, legpress, extension/curl noem het maar op. Dat is niet zo 123 te realiseren met een modaal inkomen.
Niet alleen de gym an sich, maar het even weg zijn uit huis en een andere train omgeving. Thuis kan ik mezelf totaal niet motiveren.
Ze hebben een paar jaar terug wel de afsluitdijk op slot gezet toen KOZP richting Friesland wilde komen, dus ze kunnen het wel!Rellen moeten in friesland nog uitgevonden worden maar ben er als eerste bij! Dat squatrack druk ik zo in m'n skoda citigo.
Omdat in deze samenleving de rest zich moet aanpassen, niet de kwetsbaren.Lijkt wel ouderen uur in het winkelcentrum. Overal hangen ouderen samen, om met elkaar te babbelen. Houden niet eens rekening met de 1,5 meter.
Waarom moeten de maatregelen zo streng zijn, als deze groep de maatregelen zelf niet nastreven? Zij zijn immers de kwetsbare groep...
Als je met weinig geld moet rondkomen dan is het al de uitdaging om eten op tafel te krijgen.
shocking ! er zijn heftige beelden van @ThuggishRuggish opgedoken ,ik wist wel dat hij stiekem een echte hooligan was
ik heb een bus , uber me
Mwa, laten we niet overdrijven. Ik heb het net opgezocht en in het allerslechtste geval krijg je in de bijstand €1075,44 per maand (waarvan €53,77 vakantie-uitkering LOL). Daar komt nog €107,-- aan zorgtoeslag bij. Naar alle waarschijnlijkheid krijg je er ook nog huurtoeslag bij. Als je daarmee geen eten kunt betalen, heb je je prioriteiten niet op orde. Als student leefde ik inclusief meerdere keren per week uitgaan en vakanties van aanzienlijk minder geld.
Hun gehorige portiekflats zijn slecht geïsoleerd en sommige flats hebben zelfs nog enkel glas. De energierekening is torenhoog, want de warmte vliegt de deur uit. ,,Als het buiten vriest, vriest het binnen ook.” En wie pech heeft hoort de buren schreeuwen of snurken.
Leefgeld 70 euro per week
Elders in Nederland worden om de sfeer in coronatijd thuis hoog te houden smakelijke kaasjes, pesto en andere lekkernijen in huis gehaald. In Moerwijk, waar elk dubbeltje er één is, zit dat er bij veel gezinnen helaas niet in. ,,Ik leef van 70 euro per week, met twee kinderen,’’ vertelt Michael Krijg, een fulltime alleenstaande vader die er het beste van maakt. Ook al is het door de slechte isolatie vaak koud in huis.
Dat jij als best wel belezen man (denk ik) zomaar gelooft wat die mensen verklaren in hun artikeltje, daar kan ik niet bij.
In Hilversum heeft een gym in zeecontainers 2 apparaten per container. Zo heb je per container altijd maar 2 man bij elkaar. Die dingen kunnen 's nachts gewoon dicht en op slot.Bij een lokale crossfitbox hier in de buurt doen ze dit inderdaad zo. Op het parkeerterrein hebben ze 10 platforms gemaakt en anders gekleurde hesjes voor elk koppeltje van 2 mensen.
Dank je (denk ik).Dat jij als best wel belezen man (denk ik) zomaar gelooft wat die mensen verklaren in hun artikeltje, daar kan ik niet bij.
Voorzien in alle basisbehoeften en scholing voor de kinderen vind ik nu niet echt vermorzelen. Vaak zijn er idd wel verborgen oorzaken dat bepaalde mensen in deze situatie belanden (trauma’s, angsten, verslavingen, psychische problemen en een minderheid te “dom” om mee te kunnen draaien in een samenleving en vast nog bergen andere redenen). Maar daar is ook begeleiding voor. Niet helemaal naar iedereen zijn wensen en zeker niet perfect, maar de overheid doet enorm zijn best deze mensen waardig te laten leven. Vermits de “samenleving” dit bekostigd, de samenleving ook wel...Waar ik mij vooral over opwind is het idee dat die mensen vaak klem zitten en dat ze er zelf niet uitkomen en dat "de maatschappij" niet in staat is om ze te helpen, hoogstens te vermorzelen.
En je hebt ook een groep die daar net boven zit, die hebben de meeste pech.Vaak zijn er idd wel verborgen oorzaken dat bepaalde mensen in deze situatie belanden (trauma’s, angsten, verslavingen, psychische problemen en een minderheid te “dom” om mee te kunnen draaien in een samenleving en vast nog bergen andere redenen). Maar daar is ook begeleiding voor.
Ja minimumloonwerkers zijn idd wel altijd f*ckedEn je hebt ook een groep die daar net boven zit, die hebben de meeste pech.