- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
China rolls out anal swab coronavirus test, saying it’s more accurate than throat method
Pepper your ...
@Steks jij liet je toch al graag vaak testen? Je zal wel in je nopjes zijn nu.Dan weten we ook gelijk wat @mat heeft gedaan de laatste tijd.

Wellicht wordt er, net als bij het sluiten, onderscheid gemaakt tussen individuele sporten en contact sporten. Voetbal werd ook eerder gestopt dan de sportscholen. Diezelfde volgorde kun je andersom ook hanteren.Ik denk sowieso dat sportscholen wel iets van voorrang op kroegen en dergelijk hebben. Meen me te herinneren dat er wel eens in een persconferentie is gezegd dat sporten een redelijk hoge prioriteit (na scholen en dergelijk uiteraard) hebben omwille van gezondheid.

Dat meen ik ook tussen de regels door in het stuk in het Handelsblad te lezen.Wellicht wordt er, net als bij het sluiten, onderscheid gemaakt tussen individuele sporten en contact sporten. Voetbal werd ook eerder gestopt dan de sportscholen. Diezelfde volgorde kun je andersom ook hanteren.![]()
Verbaasd mij dat de NOS en RTL er nog niks over zeggen op hun site. Blijkbaar nog veel onduidelijkheden? Dinsdag zal het wel bij de persco verteld worden worden en aansluitend op de site van de rijksoverheid gepubliceerd. Voor zover niet alles uitlekt in de dagen ervoor.Dat meen ik ook tussen de regels door in het stuk in het Handelsblad te lezen.
Helaas is dat het meest gedetailleerde artikel dat ik erover kan vinden. AD en Parool zijn minder specifiek.

Ik kijk even in m'n glazenbol, brb!Hoelang blijft gyms nog dicht? Sta bijna op het punt 860€ uit te geven aan gymstuff
En, hoelang nog?
Hij ligt op de brandstapel nu

Of toch gewoon 2022als er 9 feb versoepelingen komen denk ik tussen 1 maart en 1 april en anders maandje later
Mag toch hopen van niet. Ik begin binnenkort met voortplanting bij 4 klassen. Ik heb 22 euro betaald voor een shirt vol met mooie tits, als ik die niet kan pronken ben ik zwaar teleurgesteld.
Nog ff over Ome Theo:Ik ben er niet bekend mee, maar ik beschouw dit als een leestipThx!
Misschien oordeel ik ook te snel hoor. Ik ben alleen wel zat van die bijstandsvrouwtjes die dan op Fb reageren dat ze boodschappen moeten doen met 'maar' €50,- per persoon per week en dan doen alsof dat onmogelijk is. Met dat weekbudget kom ik nu ook nog rond en ik eet meer dan de gemiddelde Nederlander. De bijstand is nou eenmaal niet bedoeld voor een aangenaam leven. Als je luxe wilt, ga je maar werken.