MuscleMeat

Coronavirus

Bezoekers in dit topic

Ik denk sowieso dat sportscholen wel iets van voorrang op kroegen en dergelijk hebben. Meen me te herinneren dat er wel eens in een persconferentie is gezegd dat sporten een redelijk hoge prioriteit (na scholen en dergelijk uiteraard) hebben omwille van gezondheid.
 
Dan weten we ook gelijk wat mat heeft gedaan de laatste tijd.
 

China rolls out anal swab coronavirus test, saying it’s more accurate than throat method​


Pepper your ...

Dan weten we ook gelijk wat mat heeft gedaan de laatste tijd.
Steks jij liet je toch al graag vaak testen? Je zal wel in je nopjes zijn nu. :D

Nu is het alleen nog wachten op the ass to mouth swab die nog accurater is.
 
Ik denk sowieso dat sportscholen wel iets van voorrang op kroegen en dergelijk hebben. Meen me te herinneren dat er wel eens in een persconferentie is gezegd dat sporten een redelijk hoge prioriteit (na scholen en dergelijk uiteraard) hebben omwille van gezondheid.
Wellicht wordt er, net als bij het sluiten, onderscheid gemaakt tussen individuele sporten en contact sporten. Voetbal werd ook eerder gestopt dan de sportscholen. Diezelfde volgorde kun je andersom ook hanteren. :)
 
Wellicht wordt er, net als bij het sluiten, onderscheid gemaakt tussen individuele sporten en contact sporten. Voetbal werd ook eerder gestopt dan de sportscholen. Diezelfde volgorde kun je andersom ook hanteren. :)
Dat meen ik ook tussen de regels door in het stuk in het Handelsblad te lezen.

Helaas is dat het meest gedetailleerde artikel dat ik erover kan vinden. AD en Parool zijn minder specifiek.
 
Dat meen ik ook tussen de regels door in het stuk in het Handelsblad te lezen.

Helaas is dat het meest gedetailleerde artikel dat ik erover kan vinden. AD en Parool zijn minder specifiek.
Verbaasd mij dat de NOS en RTL er nog niks over zeggen op hun site. Blijkbaar nog veel onduidelijkheden? Dinsdag zal het wel bij de persco verteld worden worden en aansluitend op de site van de rijksoverheid gepubliceerd. Voor zover niet alles uitlekt in de dagen ervoor. :roflol:
 
Hoelang blijft gyms nog dicht? Sta bijna op het punt 860€ uit te geven aan gymstuff
 
als er 9 feb versoepelingen komen denk ik tussen 1 maart en 1 april en anders maandje later
 
Ja 1 April lijkt me een goede grap.
 
Of toch gewoon 2022
Mag toch hopen van niet. Ik begin binnenkort met voortplanting bij 4 klassen. Ik heb 22 euro betaald voor een shirt vol met mooie tits, als ik die niet kan pronken ben ik zwaar teleurgesteld.
2021-01-29 15_43_19-_BIRD WATCHING Nice Tits _ T-shirt by GlennsOlson _ Redbubble.png
 
Ik ben er niet bekend mee, maar ik beschouw dit als een leestip ;) Thx!

Misschien oordeel ik ook te snel hoor. Ik ben alleen wel zat van die bijstandsvrouwtjes die dan op Fb reageren dat ze boodschappen moeten doen met 'maar' €50,- per persoon per week en dan doen alsof dat onmogelijk is. Met dat weekbudget kom ik nu ook nog rond en ik eet meer dan de gemiddelde Nederlander. De bijstand is nou eenmaal niet bedoeld voor een aangenaam leven. Als je luxe wilt, ga je maar werken.
Nog ff over Ome Theo:
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Back
Naar boven