- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar uiteraard niet zo belangrijk en het levert een hoop stress thuis icm thuiswerken.Lijkt mij dat de scholen meer besmettingen opleveren dan sportscholen.
Inderdaad. Die paar fanatieke lifters wegen niet op tegen de enorme hoeveelheid gestresste oudersMaar uiteraard niet zo belangrijk en het levert een hoop stress thuis icm thuiswerken.
Aan de andere kant, je kiest zelf voor kinderen. Geef mij gewoon een sportschool.Inderdaad. Die paar fanatieke lifters wegen niet op tegen de enorme hoeveelheid gestresste ouders
![]()
Kabinet heeft ‘exitstrategie’: eerst scholen open, dan de cultuursector en restaurants
Versoepelingen: Het kabinet werkt aan een nieuwe routekaart met versoepelingen. Nederland moet door maatregelen en vaccinatie in vijf stappen uit de huidige lockdown komen, blijkt uit een interne notitie.www.nrc.nl
Sporten staat in het rijtje van de cafés. Ik hoop toch dat de sportscholen niet weer als laatste open gaan, net als de vorige lockdown.
Aanwijzingen:In een volgende fase mogen ook de ‘natte horeca’ als de cafés weer open en komt er „ruimte voor evenementen”. Ook mogen mensen weer meer sporten: trainingen zijn dan toegestaan, wedstrijden nog niet.
Inmiddels gaat het meer om de ouders, duurt niet lang meer of er staan moeders met draagdoeken ruiten in te gooien!Het gaat imo ogen niet om de gestreste ouders, maar om de kinderen die een leerachterstand oplopen.
Laten we het hopen 🙏Het zal mijn optimisme zijn, maar imho lees je dat totaal verkeerd:
Aanwijzingen:
1. Weer meer is al meer dan in een fase ervoor, al blijkt uit artikel niet wat;
2. Als het over trainingen ivm wedstrijden gaat dan heb je het al snel over sporten waarbij je bij elkaar in de buurt komt.
Ik ben hebberig: doe me beiden.Aan de andere kant, je kiest zelf voor kinderen. Geef mij gewoon een sportschool.
Dat is waar en misschien denk ik iets te makkelijk over jezelf ziek melden als het allemaal te veel wordt. Niet iedereen kan of durft dat zomaar.Inmiddels gat het meer om de ouders, duurt niet lang meer of er staan moeders met draagdoeken ruiten in te gooien!
Die hebben geen kinderen genomen om daar de hele dag een beetje voor te gaan zorgen...
Hier gaat het best goed en is het aardig gezellig. Wij krijgen ons werk aardig rond. Qua leren gaat het ook best oke. Maar veel vriendjes/vriendinnen hebben het zwaar en hun ouders ook.Inmiddels gat het meer om de ouders, duurt niet lang meer of er staan moeders met draagdoeken ruiten in te gooien!
Die hebben geen kinderen genomen om daar de hele dag een beetje voor te gaan zorgen...
Je kinderen willen graag de juf weer zien, jij wilt weer kijken naar groepslesinstructrice en fitgirls?Ik ben hebberig: doe me beiden.
Mijn kinderen zijn wel weer toe aan school. Ikzelf aan de sportschool.

Dit inderdaad. Al moeten we daar ook niet te dramatisch over doen, alsof die 5 weken thuisonderwijs een effect gaat hebben op de ontwikkeling op lange termijn.Het gaat imo ogen niet om de gestreste ouders, maar om de kinderen die een leerachterstand oplopen.
Eens. Mijn kinderen doen het prima, ondanks zwakke vader. De kinderen uit lage sociale klasse glijden wel af zien we.Dit inderdaad. Al moeten we daar ook niet te dramatisch over doen, alsof die 5 weken thuisonderwijs een effect gaat hebben op de ontwikkeling op lange termijn.
Gaat meer om het welzijn en dan van met name de kinderen uit kwetsbare gezinnen imo.
Ik heb net 6 leerlingbesprekingen achter de rug. De schade van lockdown 1 was nog niet eens weggetrokken en de schade van lockdown 2 loopt goed op. Heb zelfs een extra klas tijdelijk bijgenomen omdat het PTA zo dramatisch gemaakt was dat iedereen hetDit inderdaad. Al moeten we daar ook niet te dramatisch over doen, alsof die 5 weken thuisonderwijs een effect gaat hebben op de ontwikkeling op lange termijn.
Gaat meer om het welzijn en dan van met name de kinderen uit kwetsbare gezinnen imo.
Het is een opeenstapeling, vorig schooljaar is ook niet soepel afgerond, veel praktijkopleidingen liggen half stil en kinderen die al een achterstand hebben en/of uit kwetsbare gezinnen komen lopen meer achterstand op dan anderen.Dit inderdaad. Al moeten we daar ook niet te dramatisch over doen, alsof die 5 weken thuisonderwijs een effect gaat hebben op de ontwikkeling op lange termijn.
"Hope clouds observation."
Altijd. Met name de fitgirls natuurlijk. Hipthrusts en andere conpromitterende houdingen.Je kinderen willen graag de juf weer zien, jij wilt weer kijken naar groepslesinstructrice en fitgirls?![]()
Dacht eerlijk gezegd dat we gewoon weer aan hand daarvan terug zouden schalen naar mate de druk op ziekenhuizen afneemt. (dus pas als het beter weer wordt)We hadden ooit een routekaart voor opschalen en afschalen.
Consistentie was er al niet, nu krijgen we zoveel mogelijk cadeautjes voor 17 maart.Dacht eerlijk gezegd dat we gewoon weer aan hand daarvan terug zouden schalen naar mate de druk op ziekenhuizen afneemt. (dus pas als het beter weer wordt)