- Waardering
- 7.124
Leuk zo'n routekaart, totdat de Zimbabwiaanse variant hier de kop op steekt en de criteria weer worden gewijzigd.
Of de uiterst dodelijke Israëlische post vaccin variant

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leuk zo'n routekaart, totdat de Zimbabwiaanse variant hier de kop op steekt en de criteria weer worden gewijzigd.

Breng ze nou niet op ideeën!Leuk zo'n routekaart, totdat de Zimbabwiaanse variant hier de kop op steekt en de criteria weer worden gewijzigd.
Ik heb gehoord dat er ook een variant is die alleen in sportscholen durft te komen.Leuk zo'n routekaart, totdat de Zimbabwiaanse variant hier de kop op steekt en de criteria weer worden gewijzigd.
Maak je geen zorgen, daar doen ze toch niets mee.
Wel als ze daardoor de lockdown wederom kunnen verlengen

Dat heb ik tot nu toe 2 keer gedaan bij de Praxis omdat ik iets nodig had voor een klusje in huis, voor iets anders zou ik het ook niet doen.wie gaat er in godsnaam iets bij een winkel bestellen en dan vier uur later ernaar toe om buiten te wachten totdat je het meekrijgt?
wie gaat er in godsnaam iets bij een winkel bestellen en dan vier uur later ernaar toe om buiten te wachten totdat je het meekrijgt?
ik.. alleen bij de bouwmarkt. Shoppen deed ik voor de lockdown al zelden hahahahaMinimaal 4 u om funshoppen tegen te gaan. Als je savonds bestelling doet en volgende ochtend haalt kan je lokale middenstand helpen. Nu brengt de bezorger van o.a. bol het. Duurt wel langer dan 4u en niet lokaal.wie gaat er in godsnaam iets bij een winkel bestellen en dan vier uur later ernaar toe om buiten te wachten totdat je het meekrijgt?
Bijna alles is via internet te bestellen en dan bezorgen ze het tot aan je deur, snap hem ook niet.wie gaat er in godsnaam iets bij een winkel bestellen en dan vier uur later ernaar toe om buiten te wachten totdat je het meekrijgt?
wie gaat er in godsnaam iets bij een winkel bestellen en dan vier uur later ernaar toe om buiten te wachten totdat je het meekrijgt?
Ik doelde op "ideeën"Wel als ze daardoor de lockdown wederom kunnen verlengen![]()
.Bij mij in het dorp zijn er redelijk wat kleine ondernemers die al van alles aanprijzen op FB en instagram en waar je kunt afhalen. De grote ketens zijn allemaal gesloten, misschien dat het in kleine gemeentes werkt omdat men dan de ondernemers beter kent en meer gunt.Dit is altijd beter voor de grote ketens. Ze staan dadelijk weer drie rijen dik bij de action buiten.
Meeste lokale, kleine zaken hebben hier weinig tot niets aan. Als ze niet al een webwinkel hadden en dus gewoon al konden verkopen via internet moeten ze nu dus eigenlijk noodgedwongen een volledige digitale infrastructuur aanleggen. En zelf of personeel de hele dag in de winkel zetten voor die paar man die langs willen komen. Verliezen ze ook weer recht op NOW enzo
Je staat nog verbaast te kijken hoeveel er in een Alto past heheJe moet ook al iets van een website met je producten er op hebben, anders kan je het moeilijk aanbieden. Meeste grote winkels die dat hebben kan je ook online betalen en het op laten sturen. Zelfs gratis vanaf x bedrag. Dus dan ga je het niet zelf ophalen. Ik lees net dat de action er blij mee is, want die heeft geen webshop. Een ikea eventueel waar shipping van grotere producten 50 euro kost, maar dan moet het maar net in je suzuki alto passen.
Dit, naast een wagen voor meubels enzo is hier ook gewoon verhuisd met een kleine corsaJe staat nog verbaast te kijken hoeveel er in een Alto past hehe

Je staat verbaast waar een Alto zoal in past.Je staat nog verbaast te kijken hoeveel er in een Alto past hehe