AndroidHealthClinic

Coronavirus

China doet ook erg zijn best om te bewijzen dat Corona niet uit China komt. Ze hebben geeneens vleermuizen in China. Althans niet meer sinds afgelopen zomer :D

Doen we hier ook. Blader eens door de nieuwskoppen van begin 2020. In China liggen de mensen op straat en heeft ziekenhuis personeel het zo druk dat ze geen tijd hebben om naar de wc te gaan en luiers dragen.

De Belgen konden er ook wat van. Mensen vallen dood neer.

Doen we hier ook. Blader eens door de nieuwskoppen van begin 2020. In China liggen de mensen op straat en heeft ziekenhuis personeel het zo druk dat ze geen tijd hebben om naar de wc te gaan en luiers dragen.

De Belgen konden er ook wat van. Mensen vallen dood neer.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er in het begin ook voor viel. Toen hadden we ook geen idee waar we mee te maken hadden en kwamen er idd allemaal spookbeelden uit China.

Mensen die zomaar dood op straat vielen. Terror in ziekenhuizen. Tjappies die zichzelf ophingen aan hun balkon. Het laat ook meteen het grote gevaar van deze tijd zien, je weet totaal niet meer wat echt en nep is qua foto's en videobeelden. Genoeg gasten die de grootste lol hebben met het maken van nepvideo's om de angst aan te wakker.

Laatst bewerkt:
Je pikt er nu twee sensationele artikelen uit, maar dit is toch geen bewijs dat dergelijke Duitse praktijken ook in Nederland hebben plaatsgevonden? Sommige nieuwssites houden er ook wel van om de boel wat aan te dikken en onbevestigde bronnen aan te halen.

p.s. In Manaus (Brazilië) liggen de corona-slachtoffers nu ook bijna op straat te creperen, maar dat komt door de belabberde staat van de gezondheidszorg daar.

Breaking news

Misleidende krantenkopen schrijven is tegenwoordig onderdeel van de studie journalistiek.
Dat is gewoon onderdeel van een verdienmodel?

Gesubsidieerd wordt niet als objectief gezien (wanneer is iemand wel volledig objectief? Kan dst überhaupt?) . Betalen willen we niet. En reclames eigenlijk ook niet. En het liefst lezen we alleen de krantenkopen.
Maar als die maar gek genoeg zijn, nemen we de laatste twee in overweging.

Dus hoe zou het dan gefinancierd moeten worden?

Dus hoe zou het dan gefinancierd moeten worden?
Op dezelfde manier maar iets minder omdat er geen oneerlijke praktijken gebruikt mogen worden om geld aan mensen te verdienen. En anders blijven er maar wat minder kranten/journalisten over, als er blijkbaar niet zo'n vraag naar is dat het voldoende verdient.

En ze kunnen ook meegaan met de tijd, nieuws en rapportages streamen ofzo. Of leren programmeren. Of een onlyfans nemen.

Alleen maar goed, kritisch denken. Maar het stigmatiseren wat je hier doet, gaat in mijn ogen al snel ten koste daarvan. Is zonde
Ik wordt net viruswappie genoemd door hem. Wie kaatst kan een bal verwachten toch?

Het was voor de rest ook gewoon als grap bedoeld, er zit niets kwaads bij.

DeafeningGoodAnhinga-size_restricted.gif

Ik wordt net viruswappie genoemd door hem. Wie kaatst kan een bal verwachten toch?

Het was voor de rest ook gewoon als grap bedoeld, er zit niets kwaads bij.
Ah, daar heb ik overheen gelezen. Was ook niet verkeerd bedoeld hoor. Integendeel. Ik kan mij vaak wel aardig vinden in de dingen die jij post, juist daarom vond ik dit zo zonde. Maar zal wel komen omdat ik dat soort hokjes zo simpel vind.

O my gawd.
The California West Coast-mutatie is een feit.

giphy (3).gif

200 (1) (2).gif

In be4: the Eastcoast mutatie is veel dodelijker, bitches.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven