- Waardering
- 12.184
Oh nee van de werkgever. Weet niet of dat dan meetelt bij die 6 miljoen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh nee van de werkgever. Weet niet of dat dan meetelt bij die 6 miljoen.
Ik ook niet, maar haal die er allemaal vanaf dan houd je een kleien 5 miljoen over, nog steeds heel veel op 14 miljoen volwassenen.Oh nee van de werkgever. Weet niet of dat dan meetelt bij die 6 miljoen.
Ze gaan vast niet bij elke grensovergang controleren. Hier weet ik zo 4 of 5 plekken vlak bij elkaar in de buurt waar ik de grens over kan gaan. Als je bij eentje tegengehouden wordt, gewoon bij de andere de grens over.
hulptroepen.nu
![]()
Meer dan 20.000 mensen overleden vorig jaar aan gevolgen coronavirus
In 2020 zijn veel meer mensen aan de gevolgen van het coronavirus overleden dan gedacht. Het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) meldt woensdag dat vorig jaar zeker 20.030 mensen stierven na een coronabesmetting.www.nu.nl
![]()
Verplichten?![]()
Mensenrechtenhof beslist dat landen vaccinatieplicht mogen invoeren
Landen kunnen hun burgers verplichten zich te laten inenten, oordeelt het Europees Hof voor de Rechten van de Mens. Bijvoorbeeld als zij tot de conclusie komen dat dit nodig is voor de volksgezondheid.www.nu.nl
Beetje bij beetje 😉
ga onderduiken...
Hoe deed jij dat in 40/45?

Ik weet niet of mensen aan de grens hier iets aan hebben, dus ik post het voor de zekerheid maar. Gaat alleen wel per 25
![]()
Roche SARS-CoV-2 Rapid Antigen Test Nasal (ondiepe neustest, 25x) - Hulptroepen
Adviesprijs per test bij de apotheek €7,95 Per test €3,92 excl. 21% BTW Let op: dit product kan niet worden geretourneerd dus lees de product omschrijving op deze pagina goed door.hulptroepen.nu
Ik rij wel om.
Boetes konden wel oplopen tot 1000 euro. haha wat een overdreven gedoe. Geen geel kenteken hier meer te bekennen, dat is wel weer lekker.
Staat er ook bij elke grensovergang een bordje dan?![]()
Even goedkoop tanken in Duitsland? Dat kan je op een boete van 3000 euro komen te staan. Dit zijn de nieuwe regels
Iedereen die de Duitse grens oversteekt moet vanaf dinsdag een negatieve coronatest kunnen laten zien. Even goedkoop tanken of boodschappen doen kan een duur grapje worden als je niet de juiste documenten bij je hebt. Boetes kunnen oplopen tot wel 3000 euro.www.dvhn.nl
Nee zijn genoeg tussendoorweggetjes alleen als ze je staande houden ben je wel de sjaakStaat er ook bij elke grensovergang een bordje dan?