AndroidHealthClinic

Coronavirus

Ze gaan vast niet bij elke grensovergang controleren. Hier weet ik zo 4 of 5 plekken vlak bij elkaar in de buurt waar ik de grens over kan gaan. Als je bij eentje tegengehouden wordt, gewoon bij de andere de grens over.

Ja dat ga ik uiteraard doen. Wel vervelend als je 10 minuten om moet gaan rijden voor niks. Ook zat kinderen die naar NL naar school gaan, grens is letterlijk 5-10 minuten met de auto. Treurig dat ze dit nodig vinden.

Ik weet niet of mensen aan de grens hier iets aan hebben, dus ik post het voor de zekerheid maar. Gaat alleen wel per 25

Screenshot_20210407-051805_Chrome.jpg

aan = met
zeker = zeker of vermoedelijk

Maar dat is niet obv oversterfte die nog veel hoger zou zijn?

Ik weet niet of mensen aan de grens hier iets aan hebben, dus ik post het voor de zekerheid maar. Gaat alleen wel per 25

Ik rij wel om.
Boetes konden wel oplopen tot 1000 euro. haha wat een overdreven gedoe. Geen geel kenteken hier meer te bekennen, dat is wel weer lekker.

Ik rij wel om.
Boetes konden wel oplopen tot 1000 euro. haha wat een overdreven gedoe. Geen geel kenteken hier meer te bekennen, dat is wel weer lekker.

Staat er ook bij elke grensovergang een bordje dan?

Die foto erbij erg typerend. Hele wegen worden geblokkeerd door die gierige Hollanders ze wachten graag de hele middag op hun vrije dag tot ze aan de beurt zijn om hun voordeeltje te pakken.

Geweldig, astrazeneca wordt niet meer onder de 60 gezet vanwege een minikans op bijwerkingen. Nu beginnen ze alweer over janssen met hetzelfde, zo komen we er nooit uit :roflol:

Terug
Naar boven