Wat is de conclusie?![]()
Taboo: Why Is Africa the Global COVID ‘Cold Spot’ and Why Are We Afraid to Talk About It?
Africa has not been affected on anything like the scale of most countries in Asia, Europe, and North and South America.quillette.com
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is de conclusie?![]()
Taboo: Why Is Africa the Global COVID ‘Cold Spot’ and Why Are We Afraid to Talk About It?
Africa has not been affected on anything like the scale of most countries in Asia, Europe, and North and South America.quillette.com
Tijdens de eerste golf is er best veel aandacht geweest voor het feit dat er relatief veel mensen met overgewicht op de IC's belandden. Of wil je nu dat de overheid er op blijft hameren dat we meer moeten bewegen en gezonder moeten eten?
Tijdens de eerste golf is er best veel aandacht geweest voor het feit dat er relatief veel mensen met overgewicht op de IC's belandden. Of wil je nu dat de overheid er op blijft hameren dat we meer moeten bewegen en gezonder moeten eten?
Daar is op 'ingespeeld' door mannen en vrouwen met een bmi van 40+, voorrang te geven bij het vaccinerenTijdens de eerste golf is er best veel aandacht geweest voor het feit dat er relatief veel mensen met overgewicht op de IC's belandden. Of wil je nu dat de overheid er op blijft hameren dat we meer moeten bewegen en gezonder moeten eten?
Symptoombestrijding...Nee, maar gewoon insuline niet meer vergoeden voor mensen met T2D en ze leren dat ze gewoon geen suiker meer moeten eten.
Bedoel je zoiets?![]()
Franse justitie onderzoekt luxe restaurants 'waar covid niet bestaat'
Tv-beelden van restaurants die in het geheim open zijn maken veel los in Frankrijk.nos.nl
Zou dit in Nederland ook bestaan? Met alle voorbeelden van ministers, die de regels overtreden, zou het me eigenlijk niet verbazen.
Daar is niet op ingespeeld, daar is omheen gewerkt.Daar is op 'ingespeeld' door mannen en vrouwen met een bmi van 40+, voorrang te geven bij het vaccineren
Ja, absoluut!Daar is niet op ingespeeld, daar is omheen gewerkt.
Het is duidelijk dat er alleen ingespeeld wordt op het vaccineren en je aan de maatregelen houden.
De talloze manieren om aan je gezondheid te werken (immuunsysteem, mate van besmetting, de ernst van symptomen) worden keihard de grond ingedrukt.
In bredere zin wordt er sowieso, ook los van corona, veel te weinig ingezet op preventie. Daar zul je het uiteindelijk toch van moeten hebben, wil je de kosten van de gezondheidszorg een beetje beheersbaar houden. Het enige wat ik Mooie Hugo met z'n krokodillenleren schoentjes tot nu toe heb horen zeggen is dat het goed is om regelmatig een half uurtje te gaan wandelen...De talloze manieren om aan je gezondheid te werken (immuunsysteem, mate van besmetting, de ernst van symptomen) worden keihard de grond ingedrukt.
Ik denk dat er geen enkele minister is die weet wat het woord oorspronkelijk betekent (of überhaupt iets weet of begrijpt - of dat zelfs zou willen).Daar is op 'ingespeeld' door mannen en vrouwen met een bmi van 40+, voorrang te geven bij het vaccineren
Symptoombestrijding...
Bedoel je zoiets?
![]()
Ophef om eetfoto in restaurant Tweede Kamer: ‘Waarom mag dit wél open?’
NIJMEGEN - Waarom mag het restaurant van de Tweede Kamer wél open blijven en zijn andere horecazaken dicht? Dat vragen veel mensen zich af nadat de Nijmeegse GroenLinks-politica Lisa Westerveld een foto deelde vanuit het restaurant van de Kamer.www.gelderlander.nl
Eem blokkie om eindig je al snel weer bij de 3 gezusters. 🍻In bredere zin wordt er sowieso, ook los van corona, veel te weinig ingezet op preventie. Daar zul je het uiteindelijk toch van moeten hebben, wil je de kosten van de gezondheidszorg een beetje beheersbaar houden. Het enige wat ik Mooie Hugo met z'n krokodillenleren schoentjes tot nu toe heb horen zeggen is dat het goed is om regelmatig een half uurtje te gaan wandelen...
Jup
Maar daar wordt dan ook echt gewerkt.De ''bedrijfskantine'' in het ziekenhuis is ook gewoon open
Net als met binnen trainen. Stel ik heb een homegym: mag ik een maat uitnodigen bij mij de komen trainen? En wat nou als ik een grote garagebox heb wat mijn homegym is. Mag ik dan 8 mensen op een dag na elkaar laten komen om uur individueel te trainen? Waar ligt de grens?De ''bedrijfskantine'' in het ziekenhuis is ook gewoon open, gasten kunnen daar ook eten en drinken kopen en ter plekke nuttigen. Geen idee waar ze de echte grens hebben liggen.
Gebeurt dat serieus?Daar is op 'ingespeeld' door mannen en vrouwen met een bmi van 40+, voorrang te geven bij het vaccineren
Net als met binnen trainen. Stel ik heb een homegym: mag ik een maat uitnodigen bij mij de komen trainen? En wat nou als ik een grote garagebox heb wat mijn homegym is. Mag ik dan 8 mensen op een dag na elkaar laten komen om uur individueel te trainen? Waar ligt de grens?
O ja, die 1 persoon ontvangen was inderdaad een dringend advies, maar geen wet-/regelgeving. Maar volgens mij kan de pliesie wel een einde maken aan een thuisfeestje indien het te druk is, of niet? Of enkel indien er klachten uit de omgeving zijn?Voor particulier ontvangen van mensen zijn er alleen richtlijnen en geen harde regels, als jij met 6 man in je homegym wilt trainen mag dat gewoon.